نفس مامان و بابا کیارش قشنگمنفس مامان و بابا کیارش قشنگم، تا این لحظه: 13 سال و 1 روز سن داره

کیارش شاهزاده خونه ما

کیارش جون و رفتن به مشهد

1392/1/10 17:07
نویسنده : maman mahsa
600 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیزکـــــــــم...

بعد از 4 روز موندن مشهد دیشب ساعت 2 رسیدیم خونمون

خیلی خوش گذشت و تو هم با پارمیس جون و اشکان جون کلی بازی کردی البته پسرخاله های مامان هم باهات بازی می کردنچشمک

اونجا خیلی شیرین زبونی می کردی و کلی هم می رقصیدی ماچ

نظر همه روت بود و به خودت جلبشون کرده بودی

آخه پسر شیرین مامانی دیگهماچقلب

راستی رقص گنگوم کره ای هم یاد گرفتی و یه سره با همون می رقصیدی و اداشون رو در میاوردیخنده

ناگفته نمونه که از روز اول زخمی شدی و خدا خیلی به من رحم کردنگران

مشغول بازی با صندلیه مسافرتی بودی که از  زیر پات در رفت و محکم خوردی به شیشه میز مبل که گوشه چشم و بالای ابروت رو پاره کرد ولی خدا رو شکر که جراحت بدی برنداشت و فوری خونش بند اومد

آخه یه جا بند نمیشدی یه سره از این ور به اون ور شیطونی می کردی و من هم مدام دنبالت بودم و حسابی کلافم کرده بودی کلافه

همون جا اسپند دود کردیم و صدقه درآوردم

ولی بقیه روزا به خیر و خوبی گذشتن

روز دوم البته ساعت 12 ظهر به اتفاق خاله الهه و آسیه جون و غزاله جون و پارمیس جون رفتیم خیابون

از مشهد یه جفت کفش شیک و یه دونه پیرهن مردونه سفید واسه تولدت گرفتم که خیلی خوشگلهلبخند

خلاصه این چند روز چون تعداد خاله ها و دخترخاله ها و پسرخاله ها زیادن یه سره از این خونه به این خونه می چرخیدیم تا اینکه روز پنج شنبه بابا اومد و همون شب با نوید جون و آیناز جون رفتیم طرقبه یه گشتی زدیم

و روز جمعه ساعت 12 شب به اتفاق شهریار جون (پسر خاله مامان) راهی بجنورد شدیم

خلاصه این چند روز بهمون خیلی خوش گذشت

و همه رو واسه تولدت دعوت کردم و میدونم که میان و اون روز روز خیلی خوبی میشههورا

روز تولدت نزدیکه و برای روز تولدت لحظه شماری میکنم

دسترسی به دوربین نبود با موبایل عکس انداختم، یکی از پاساژهای خیابون سجاد 

 

 

" کیارش جون و پارمیس جون و اشکان جون شیطون " 

 

 

« عـــــــــاشقتـــــــــــــم وروجـــــــــک » 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

حامی
10 فروردین 92 16:58
همیشه به خوشی و سفر پسر خوب و خوشتیپ ما


ممنونم
مریم مامان ارشیدا
10 فروردین 92 17:06
زیارتتون قبول. تولد کیارش گل رو هم تبریک میگم


ممنون عزیزم
بهاره مامان ونداد
11 فروردین 92 1:37
عزیز دلم همیشه به گردش دلمون براتون تنگ شده بود دوسستتون دارم بوس


ممنون بهاره جونم ما هم دلمون واستون تنگولیده بود بوس بوس برای بهاره جونم و وندادجونم
مامان بنیتا
11 فروردین 92 3:12
مهسا جونم رسیدنتون به خیر امیدوارم بهتون خوش گذشته باشه
یه عالمه بوووووووس بهاری برای کیارش خوشگلم و مامانیه گلش


ممنون عزیزدلم
نسترن(مامان نیروانا)
11 فروردین 92 16:45
عزیز دلم شهرمون میزبان یک عروسک خوشگل بوده که اینقدر هوای بهاری داشتیم....
انشاا... که بهتون خوش گذشته باشه...
تولدتم پیشا پیش مبارک


ممنون عزیزدلم لطف داری گلم
آنوشا کوچولو
11 فروردین 92 22:21
خدا رو شکر که بخیر گذشت خاله جون و مسافرت بهتون خوش گذشت ایشالا... همیشه برین مسافرت خوش باشین مهسا جون تولد گل پسرسم پیشا پیش مبارک


ممنون دوست خوبم
sina
14 فروردین 92 16:42
ای بگردمش که امسال عید پیش ما بود و انقدر منو خندوند و عیدمونو قشنگ کرد با اون ماشین شاسی بلندش


متین من
16 فروردین 92 2:33
زیارت تون قبول


پردیس دختر خاله سایان
16 فروردین 92 19:22
کیارش جون انشالله سفر بهت خوش گذشته باشد مهسا جون من کیارش جون رو دوست دارم پسر خیییییییییییییلی خوبی دارید به سایت پرنسس سایان سر بزنید


مامان تارا
16 فروردین 92 22:56
زیارت قبول مش کیارش /// خدابهت رحم کرد اخه عزیزم چرا اینقد شیطونی میکنی؟


ممنون عزیزم
مامان ملینا و کوروش
21 فروردین 92 9:33
کیارش جونم به شهر ما خوش اومدی الهی بهت خوش گذشته باشه پسر نازنین


ممنون عزیزدلم
الی مامی آراد
31 فروردین 92 17:56
کیارش جونم لباسهای خوشگلت مبارکت باشه کی میشه مامان مهسا بره خرید دامادی