نفس مامان و بابا کیارش قشنگمنفس مامان و بابا کیارش قشنگم، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

کیارش شاهزاده خونه ما

هستی من 22 ماهگیت مبارک...

1391/12/19 2:04
نویسنده : maman mahsa
581 بازدید
اشتراک گذاری

 

               اگر نفسی در سینه است

                                      برای تو نفس میکشم

                                                          برای تویی که تمام وجودم هستی

 

 ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

 

چشمانت را باز کردی و دنیا غرق نگاه زیبایت شد

 زیبایی های دنیا از آمدن تو پیدا شد 

 روزها گذشت و چهره زیبایت در آسمان دلم آفتابی شد

 دریای زندگی به داشتن مرواریدی مثل تو می نازد

همه زیبایی های دنیا با آمدن تو می آید و اینگونه زندگی با تو زیبا میشود

در این هوای ابری نیز خورشید در لابه لای ابرها به انتظار دیدن تو  است

داشتن یکی مثل تو معجزه است و من خیلی خوشبختم از اینکه مال منی...

 جز این احساسات چیزی در دلم نمانده 

 این هدیه تا آخر عمرم در دلم مانده که دوستت دارم و قلبت این شعر عاشقانه را تا آخرش خوانده ....

تویی قطره بارانم که گلستان کرده ای باغ وجودم را

 خیلی دوستت دارم تا ابد مال منی

و احساسم را به تو هدیه میدهم و تبریک میگویم این روز را....

 

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩       22 ماهگیت مبارک عشق من    ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

 

 

 

الهی من فدای پسر مهربون و خوش اخلاق خودم بشم

عاشقتم پرنس کوچولوی نازم

 

 

پی نوشت:

درضمن من یادآور شم که کیارش و مامان مهسا و بابا علی یه هفته میشه که در مریضی به سر میبرن از این ویروسای شکارچی که تو هوا شکار میکنه نوش جون کردیم ولی با این حال میام و تک تک نظرات رو میخونم و واستون کامنت میذارم آخه دلمون واستون یه ریزه میشه مگه میشه نیایم...؟؟؟؟؟؟

شما دوستای خوبم خیلی بهمون لطف دارین که با حوصله میاین و پستامون رو میخونین و کامنت میذارین

" دوستــــــون داریـــــــم "

 ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

مامان بابای الیسا
18 اسفند 91 3:01
عزیز دلم پسملی قندو عسل 22 ماهگردت مبارک



ممنون دوست خوبم یه عالمه بوس برای الیسای شیرینم و مامان دوست داشتنی و مهربونش
مامان بنیتا
18 اسفند 91 3:19
خوشگل خاله 22 ماهگیت مباررررک عزیزم
مهسا جون خیلی خوش ذوق و خوش سلیقه ای که توی همه پستات همیشه یک شعر زیبا میذاری
یه عالمه بوووووووس برای شاهزاده خان نازنین 22 ماهه


ممنون عزیزم. دوست خوبم شماهم خیلی لطف داری که باحوصله میای و خوشحالمون میکنین. دوستون داریم یه عالمه بوس بوس هوارتا
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
18 اسفند 91 3:39
___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........


شازده جيگر..............22 ماهگيت يه عالمه مبارك........يه عالمه بوس از طرف خاله ها


مرسی خواهرای دوست داشتنی و ناز
سارا مامانی شیدا
18 اسفند 91 11:07
مباررررررررررررررکه عزیزم


سارا مامانی شیدا
18 اسفند 91 11:18
راستی مهسا جون مرسی که به ما سر زدی
با اجازه ما لینکتون میکنیم من وشیدا خوشحال میشیم با شما و کیارش جون دوست بشیم


من هم خیلی خوشحال شدم که بهمون سر زدین
شقایق مامان آرشا
18 اسفند 91 13:00
22 ماهگیت مبارک عزیزم مرسی مامان گل که به ما سر می زنی ایشاللا هر سه زود خو ب شید.


ممنون خانمی
محمدحسين(قهرمان كوچك)
18 اسفند 91 15:00
***$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$________$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$
____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$j
_____آپم_______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$r
_______آپم_____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_________آپم___________$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___________آپم_______$$____$$$$$$$$$$$$$$
________________$$______$$$$$$$$$$$$$$
______________$$________$$$$$$$$$$$$$$
____________$$__________$$$$$$$$$$$$$$
__________$$____________$$____$$$$$$
________$$______________________$$$$
______$$__________________________$$
____$$____________________________$$
__$$______________________________$
____$$$$___$$$$$$$$$$____$$$$
__$$???$$$$$$$$$$$$$$$$$$$???$$
__$$??$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$??$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_____$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$
____$$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$
____$$$$$$$$???¶¶¶???$$$$$$$$
____$$$$$$$????¶¶¶????$$$$$$$
_____$$$$$$????????????$$$$$
_______$$$$$$???????$$$$$$$
_____$$$*****$$$$$$$$********$
_$$$$***********$**************$
$$$$$********** ** **** *********$
$$$$$$$$$******آپم * **************$
$$$$$$$$$$$*** * *آپم*****$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$***آپم ** ***$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$*** *****$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$$******آپم***$$$$$$$$$$$$
_____$$$$************$$$$$$$$$$$
__$$$$$$$$$************$$$$$$$$
_$$???????$$$**********$$????$$$$$$$$
$$???????????$$$*****$$$???????????$$
$$????????????$$$$*$$$$$???????????$
$$????????????$$$$$$$$$$?????????$$
$$$?????????$$$____$$$$$???????$$$



hesam-pesar khale
18 اسفند 91 16:52
وقتشه واست آستين بالا بزنيما


آسیاب به نوبت دوست داریم یه عالمه
مریم مامان ارشیدا
18 اسفند 91 16:53
22ماهگی شاهزاده کوچولوتو تبریک میگم


ممنون عزیزم عروسک نازم رو ببوس
بابای کیارش
18 اسفند 91 18:57
22ماهگیت مبارک شاهزاده بابا واقعا با بودن تو زندگیمون یه رنگ دیگست عاشقتم فقط برام یه دونه ای بوس بوس بوس


خاله مونا
18 اسفند 91 19:14
کیارش جیگر خاله 22 ماهگیت با یه عالمه بوس مبارکت باشه چیزی به تولد 2سالگیت نمونه فرشته کوچولوی خودم


مهسا
18 اسفند 91 21:19
سلام مهساجون
خوشگلم 22 ماهگیت مبارک عزیزم انشاا....120 ساله بشی نفسم
مهسا جونم انشاا.... خیلی زود خوب شیدامان از این ویروسها
بوسسسسسسسسسسسسسسسسس


ممنون مهساجونم دوست خوبم.دوست داریم عاشقتیم با یه عالمه بوس


مهساجون نمیدونم که چرا میام تو وبلاگت نمیتونم نظر بذارم خانمی خیلی ناراحتم اگه میشه درستش کن
مامان انیسا
18 اسفند 91 22:32
عزیزم 22 ماهگیت مبارکامان از دست این وبروس ها! ایشالا هرچه زودتر خوب شید


ممنون خانمی
سمانه مامان ستایش
19 اسفند 91 2:00
22ماهگیت مبارک کیارش عزیز و دوست داشتنی
وااای مهسا جون فقط 2ماه دیگه مونده فرشته کوچولوهامون 2ساله بشن!چقد داره زود میگذره...
امیدوارم زودتر خوب بشید و دیگه این ویروسای شکارچی شکارتون نکنن


واقعا عزیزم من پیشاپیش بهتون تبریک میگم دوستون دارم همراه با یه عالمه بوس
الی مامی آراد
19 اسفند 91 3:08
عزیزم 22 ماهگیت مبارک داری به تولدت کم کم نزدیک میشی ما منتظر تولدتیم دوست داریم


ممنون الهام جون وای نگو که استرس تمام وجودم رو گرفت
محبوبه مامان الینا
19 اسفند 91 7:52
22ماهگیت مبارک گل پسر ناز مهربون
ببین همشهریهای ما چقدر بامرامند که حتی تو مریضی هم از دوستاشون غافل نمیشنبه افتخار هر چی بجنوردیه


ممنون عزیزم واقعا همین طوره الیناجون رو ببوس
بهاره مامان امیرمحمد
20 اسفند 91 8:59
سلام عزیزم - وای چه گل پسری قند عسلی ماشاءا.. خدا نگهداره براتون این پسر مثل آبنباته که آدم بخورش کیارش قشنگ شما یازده ماه از امیرمحمد ما بزرگتر البته احترامش خوب واجبه دیگه برای کیارش اسفند دود کنید به ما هم سر بزنید و بوسسسسسسسسسس بوصصصصصصصصص بوثثثثثثثثثثثثثثثث


سلام. ممنون که بهمون سر زدین و لطف گرم و مهربونتون رو بهمون دارین. چشم حتما میایم پیشتون
مامان کیارش
20 اسفند 91 10:22
عزیز دل خاله.... خوشگلم.... عسلم ..... 22 ماهگیت مبارک
چه ناز شدی شما.... رفته رفته بزرگترو آقا تر داری میشی عزیزم
معلومه مامان خوشگل و مهربونت خیلی خوب بهت میرسه... دست گلش درد نکنه


ممنون عزیزدلم کیارش خوشگلم رو ببوسین
مامان کیارش
20 اسفند 91 12:49
ایشالا زودی خوب میشه کیارش کوچولو


ممنون دوست خوبم
مرجان مامان آران
20 اسفند 91 13:46
22ماهگیت مبارکککککککککککک خوشگلممممممممم
ایاشلا همیشه همینجوری لبتون خندون باشه و خوش باشید عزیز دلممممممممممممممم


ممنون دوست خوبم
مادر کوثر
20 اسفند 91 14:06
مبارکههههههههههههههه


ممنون دوستم
سمیرا مامان آنیتا
20 اسفند 91 14:43
22 ماهگیت مبارک شازده کیارش
امیدوارم که تا حالا خوب شده باشین
نمی دونم چرا وبت برام بدون قالب و درهم ریخته باز میشه


ممنون خانمی. نمیدونم که ایرادش کجاست چون تا حالا کسی بهم نگفته ولی ممنون که تذکر دادین پیگیری میکنم


سمیرا جون شاید از طرف شما مشکل هست با چه مرورگری باز میکنین؟ احتمالا تنظیمات IE تون مشکل داره بعد بهم خبر بدین ممنونم
بهاره مامان ونداد
20 اسفند 91 17:12
مهسا جونم تو وقتی ونداد رو میبینی یاد کیارش نمیفتی/ من که هر وقت کیارش رو میبینم یاد ونداد میفتم فکر کنم یه ته چهره شبیه هم دارن نه؟
عزیز دلم 22 ماهگیت مبارک


]چرا عزیزم من هم به این رسیده بودم چه تفاهمی عاشق جفتشونم
سمیرا مامی سایان
20 اسفند 91 17:42
عزززززززیز دلم 22 ماهگیت مبارک عاشق اون خنده های خوشگلتمممممم میبووووووووسمت هزارتااااااااااااا


ممنون سمیراجونم خیالم خیلی راحت شد دوستون دارم با یه عالمه بوس
مامان ساجده
20 اسفند 91 22:27
عزيزم22ماهگردت مبارك
مهسا جون ديگه چيزي تا تولدش نمونده ميبيني چقدر زود بزرگ ميشن
براي كيارش عزيز


ممنون دوست خوبم آره واقعا دارم لحظه شماری میکنم برای تولدش و یه عالمه استرس دارم آخه بدموقعی افتاده موقع امتحانهای میان ترم دانشگامه نمیدونم که چیکار کنم
مامان بابای الیسا
20 اسفند 91 23:45
مهسا جون خوب شدین ؟؟؟؟؟؟؟ امیدوارم هر چه زودتر خوب خوب بشین دوست عزیزم


ممنون دوستم نه بابا دوباره امروز کیارش رو بردم دکتر جفت گوشاش عفونت داره و هنوز سرماخوردگیش خوب نشده البته بیحال نیست نهایت شیطنت رو داره حالا خودم چشش نزنم.ممنون الهام عزیزم که به فکرمون بودین
الیساجونم رو محکم ببوسین
مامان ایسان
21 اسفند 91 8:45
22 ماهگیتم مبارک باشه عزیزم داری تند تند بزرگ میشیا
انشاالله که زودی حالتون خوب میشه عزیزم


ممنون دوست خوبم لطف کردین
فرناز خاله آرسن جون
23 اسفند 91 13:34
کیارش جون 22 ماهگیت مبــــــــــــــارک داری کم کم مرد بزرگ میشی ها خاله بوس بوس وروجک


ممنون عزیزم
منا مامان امیرسام
24 اسفند 91 1:59
22 ماهگیت مبارک کوشولو.
راستش من دیشب هم اومدم اما هیچی از بلاگتون یادم نمیاد.الزایمر نگیرم


نه عزیزم خدا نکنه امیرسام گناه داره
متین من
26 اسفند 91 13:33
22 ماهگیت مبارک کیارش جون من یه مدت نبودم تمام کامنت ها رو خوندم ایشالا هم مریضی ازتون دورباشه


ممنون دوست خوبم