نفس مامان و بابا کیارش قشنگمنفس مامان و بابا کیارش قشنگم، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

کیارش شاهزاده خونه ما

امون از دست تو کیارش...

1391/12/21 22:12
نویسنده : maman mahsa
759 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

                       نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد 

                                                                    عالم پیر دگر باره جوان خواهد شد

 

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

عشقمی نفسمی وروجک شیرین شیرینا...

 

حالا نمیدونم از کجا شروع کنم و چی بگم و چی بنویسم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیروز قربونش برم به قول خود کیارشم مهسا، دیگه مامان در کار نیست همچین مهسا میگی که یکی ندونه اینگاری که همسن و سال خودشم... Smiley

نمیدونم نی نی های شما هم شما رو به اسم صدا میزنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سوال

ولی جالبه هاااااااااااااااااااااااااااا اینجوری هم خوبه دوستش میدارم که میگه مهساااااااااااااااااااااا

2 تا 3 روزه که حسابی با این حال مریضم هم مشغول خونه تکونی عیدم و هم راهی رفتن به دانشگاه و نوشتن جزوه های عقب افتاده ام هستم، ببینین که من چی میکشم از دست ..... کلافه

نمی دونم کیارشم آخه جالب اینجایه که اونم مریضه ولی اینگاری که انرژیش بیشتر شده

حالا میگم عجله نکنین

میدونین دوستای خوبم که من یه دونه نی نی ندارم که 2تا نی نی قولو دارم معرفی میکنم کیارش نی نی و باباش نی نی غوله گریهخنده

کیارش که میریزه باباش هم تو ریخت و پاش کیارش همکاری داره دارم از دستشون دیووووووووووووونه میشم عصبانی

نمیدونم که میشه اسمش رو خونه تکونی گذاشت یا یه چیز دیگه آخه اصلا شبیه خونه تکونی نیست

وقتی که شیشه های نمیدونم روی میز نهارخوری یا میز تلویزیون یا آینه و کنسول رو تمیز کنم الهی من قوبون اون دستای کوچولوت بشم که فقط یک دقیقه واقعا هم همین طوره اثر انگشت میذاری یا اثر پاهای کوچولوت که من فداشون بشم همون لحظه عصبانی میشم ولی چه میشه کرد مگه گوشت بدهکار هست؟؟؟؟؟؟ نیست دیگه...........

دیروز کل خونه رو با کاغذ یکی کرده بودی و بعد که بهت میگفتم چرا پاره میکنی می دونی که چی می گفتی؟؟؟؟؟؟؟

کیارش جون پاره میکنه مهسا چسب می زنه

نمیدونم که چه دشمنی با این مهسای بیچاره داری؟؟؟؟؟؟؟

دیشب که قابلمه غذا رو آوردم که شام بخوریم خیلی داغ بود تا در فابلمه رو برداشتی دیدی که داغه می دونی که چی گفتی ؟؟؟؟؟؟؟؟

به من گفتی مهسا دست بزن، دست مهسا بسوزهافسوس حالا بیا و بچه بزرگ کن متفکر

امروز که بابا از اداره اومد تو خواب بودی و بعد از حدود یکساعت بعدش بیدار شدی و یه راست اومدی سمت بابا و بهش گفتی بیا کشتی بگیریم من و بابا از تعجب خشکمون زدتعجب و کلی خندیدیم آخه خیلی بانمک گفتی کلی با بابا کشتی گرفتی و کلی حال کردی 

کیارش می دونی ولی با این حال دارم لذت می برم آخه یه روزت با روز دیگه خیلی متفاوته چیزای جدید و جدیدتر میگی و همه کارات و حرفات تنوع داره واسمون

راستی چند تا چیز دیگه....

ازت می پرسیم که خودت رو معرفی کن، میگی کیارش آبداری 2 سالمه

کیارش آسمون چه رنگیه؟؟؟؟؟؟                     آبیه

کیارش درخت چه رنگیه؟؟؟؟؟؟                      سبزه

کیارش خورشید خانوم چه رنگیه؟؟؟؟؟؟؟        زرده

کیارش آب چه رنگیه؟؟؟؟؟؟؟؟                       آبیه

...

بعضی وقتها انگشت اشارت رو به من نشون میدی ازم می پرسی مهسا این چنده؟؟؟؟؟؟

میگم: یک

بعد دست میزنی و میگی آفرین مهسا

این روزا هم ازم خیلی سوال می پرسی

مهسا این چیه؟؟؟؟؟؟

مهسا کجا میری؟؟؟؟؟؟

مهسا چی کار میکنی؟؟؟؟؟؟

مهسا مهسا مهسا و سوالهای دیگه

وای یه کله اضافی میخواد که باهات سر و کله بزنه عزیزکمممممممممممممممم

 

" دوست دارم نفسم زندگیم همه دارایی مامان و بابا "

 

  _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

" اینم از شکلکهای جدیدت "

تا کمد رختخواب ها باز میشه می پری رو رختخوابها

پایین کمد رختخوابها رو مشاهده کنین من همیشه تمیز میکنم ولی این نی نی غوله بهم میریزه

نمیدونم که چه جوری صعود کردی و اینجا نشستی

اینجا دارم تو رو از خونه دک میکنم برای خونه تکونی ولی...

 

" می پرستمت کوچولوی دوست داشتنیم  "

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (34)

فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
21 اسفند 91 2:01
ايول كيارش خيلي با حالي
خدا بهت صبر بده مهسا!!!


X;*
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
21 اسفند 91 2:06
راستي مهسا جون ارغوان كجاس چند وقته نيست


آره ارغوان سخت مشغول خوندن درساش برای آزمون تیزهوشانه
مهدی
21 اسفند 91 4:48
سلام؛خدا حفظش كنه


ممنون که بهمون سر زدین
محبوبه مامان الینا
21 اسفند 91 8:20
ای جونم کیارش ناز شیرین زبونخب راس میگه مهسااااااااکیارش پاره میکنه مهسا چسب میزنه خیلی نازززززززی عزیزمواقعا خسته نباشی دوست جونم:خونه تکونی/درس و دانشگاه و دو تا نی نی واقعا خدا قوت


شقایق مامان آرشا
21 اسفند 91 8:44
خسته نباشی عزیزم.وای چه کاری می کنه این جوجو.چه با حال مهسا صدات می کنه


آره والا می بینین
مامان ایسان
21 اسفند 91 8:54
اخ اخ نگو که دلم خونه خواهر جان من از این نی نی غولا دارم
غول بزرگه که نگو....
غول بزرگامون عینه همن



پس فک کنم که حالم رو درک کنی دوست خوبم
مامان ایسان
21 اسفند 91 8:57
قربونه اون شیرین زبونیات برم کی بشه ایسان اینجوری ازم دل بری کنه اخه قربونه اون شکلکایه قشنگت برم که ادم میخواد قورتت بده
براش اسفند دود کن
جالبه که مهسا صدات میکنه ایسان به ضور چند روزه که داره میگه مامان اونم یه کله


الهی بگردمش خیلی دوسش دارم خیلی بامزه یه یه عالمه ببوسش از طرفم
بابای روشا
21 اسفند 91 9:14
خداوند نگهدارت باشه کوچولوی شیرین زبون، جالبه که مامان رو به اسم صدا میکنی، منم کوچیک بودم هم مامانم رو و هم بابام رو به اسم صدا میکردم البته الان دوست دارم شاهزاده خانوم من رو بابا و مامانش رو مامان صدا کنه، امان از این شیرین زبونیهات، معلومه حسابی با بابایی دست به یکی کردین تا مامان رو ضربه فنی کنید نه!؟ همیشه شاد باشی کوچولو


چقد جالب ممنون که اومدین و لطف کردین از طرفم روشاجون رو ببوسین
مامان کیارش
21 اسفند 91 9:43
عزیــــــــــــــــــــــــــــــــزم
کاملا درکت می کنم
عب نداره ایشالله بزرگ که شدن جبران می کنن ( به همین خیل باشیم!!!! )
الهی فدای اون نگاه مهربونش خاله بشه


واقعا تا اینا درست بشن موهامون مثل دندونامون سفید سفید میشه بازم ممنون دوست خوبم
مامان کیارش
21 اسفند 91 10:31
عزیزم یه نظر خصوصی هم واست فرستادم
امیدوارم خوشت بیاد و بدردت بخوره


ممنون دوست خوبم خیلی بهم لطف کردی خیلی خوشحال شدم که جوابم رو دادی دوستون دارم یه عالمه بوس برای کیارش دوست داشتنی که مثل کیارش خودم دوستش دارم
سارا مامانی شیدا
21 اسفند 91 11:48
آفرین مهسا جون مامان مهربون که اینقدر با حوصله همه اتفاقات و حرفای این گل پسرو ثبت میکنی شیطونیاشم بذار به حساب سالم و سر حال بودنش خدارو شکر ایشالا همیشه شاد باشید


ممنون دوست خوبم
مامان کوروش
21 اسفند 91 13:22
واقعا حالا بیا و بچه بزرگ کن مهسا دست بزن دستت بسوزه !!!
قربون اون صعود کردنت مواظب باش عزیزممم


مامان انیسا
21 اسفند 91 18:36
وای قربون مهسا گفتنت برم چقدر شیرین حرف میزنی منم خوشم میاد نی نی ها مامانشون رو به اسم صدا می کنند ولی همسری موافق نیست!در هر صورت بزار هرطور که راحته صدات کنه شاید اینجوری احساس صمیمیت بیشتری میکنه


آره خودم اصلا نارحت نیستم خیلی دوست دارم که اینجوری صدام میکنه. ممنون دوستم انیساجونم رو ببوسین
مهسا
21 اسفند 91 21:29
سلام مهسا جون خوبید؟
ای جانم کیارش شیطون و وروجک ماشاا.... به کیارش شیرین زبون مهسا جون اینکه کیارش مامانیش رو مهسا صدا می زنه به نظرم خیلی شیرین و دوست دااشتنیه بوس برا کیارش جونم و مهسا جون


ممنون مهساجونم. دوست داریم یه عالمه
مرضیه
22 اسفند 91 1:01
سلام مهسای عزیز
خیلی از وبت خوشم اومد کلی خندیدم آخه منم یه پسر دارم دقیقا عین کیارش جون
اسمش ایلیاس راستشو بخوای تاحالا به فکر اینکه یه وب واسش درست کنم نیوفتاده بودم منم چن وقت پیش بردمش رامرنگ (آقای فرهادی) و ازش چن تا عکس باحال انداختم وقتی وبمو راه انداختم خبرت میکنم
یه عالمه بووووس واسه خودت و نی نی ت


ممنون مرضیه جونم لطف کردی که پیشمون اومدی آخ جونم یه همشهریه دیگه. آره حتما همین کار رو بکن و براش یه وبلاگ بساز حیلی جالبه. ایلیاجون رو هزارتا بوس بازم بیاین پیشمون و اگه وبلاگ ایلیاجون رو راه انداختی خبرم کن
منا مامان امیرسام
22 اسفند 91 2:50
اااااااااای جان قربون حرف زدنت.
اره مهسا جون امیرسام هم منو وقتی صدا میکنه اگر جواب ندم دفعه بعد میگه نااااااااااه.خیلی هم با نمک میگه انگار یه بزرگتر داره صدام میکنه.
بعد هم خونه تکونی با بچه 2 ساله واقعا سخته خودت رو داری اذیت میکنی.
در اخر هم برات ارزوی موفقیت میکنم مخصوصا در نوشتن جزوه


ممنون موناجونم واقعا همین طوره لطف کردی عزیزم
مامان بردیا
22 اسفند 91 9:49
خسته نباشی مهسا جون.من هم یه همکار دارم مثل شما.تا جایی رو تمیز میکنم زیرش امضاء میکنه. خدا حفظش کنه براتون


مرجان مامان آران
22 اسفند 91 10:08
خدای مننننننننن هزار ماشالااااا
خسته نباشی خانوممممممممممممم
پسرا کلااا شیطونن دیگهههه
فکر کنم برنامه اینده من باشه


مامان کیارش
22 اسفند 91 14:56
الهی زنده باشه
وای یعنی کیارش منم همین قدر شیرین میشه؟
راستی من عکس هاشو ندیدم یعنی انگاری غیر فعاله نمیشه توی خونه رمزدار کلیک کرد


چرا میشه دوباره امتحان کن آره عزیزم همه پسها شیطون و دوست داشتنی میشن
بهاره مامان ونداد
22 اسفند 91 17:56
وای وای شیطونک شیرین زبون عاشقتمممممممممممممممممممم با اون مهسا گفتنات راستی ما اپ کردیم


ممنون عزیزم
الی مامی آراد
23 اسفند 91 1:38
مامان مهسا پسر به این خوبی خوب یکمی هم باید شیطونی بکنه دیگه نمیشه که مثبت باشه هیچ کاری نکنه فداش بشم عشق منه


ممنون الهام جووووووون. آراد جون رو ببوس
حامی
23 اسفند 91 10:39
.....☆.........☆☆....☆.... ☆....☆.....
☆......☆.....☆☆....☆.... ☆....☆.....
+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=

.....☆.........☆☆....☆.... ☆....☆.....
☆......☆.....☆☆....☆.... ☆....☆.....
+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=

+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=
☆......☆.....☆☆....☆.... ☆....☆.....
.....☆.........☆☆....☆.... ☆....☆....
☆......☆.....☆☆....☆.... ☆....☆.....
+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=+=
سال خوب و پر برکتی داشته باشد...پر از شادی و خوشبختی و صدای خنده های شیرین گل هایتان....


ممنون لطف کردین همین آرزو رو برای شما از خدای مهربون خواستارم
مریم مامان ارشیدا
23 اسفند 91 11:36
الهی چه بلا هست چه زبونی داره ماشالله
دختر منم کوچیک بود منو به اسم صدا میکرد کلی کیف میکردم. از این دوران حسابی لذت ببر چشم به هم بزنی بچه ها بزرگ میشن


فرناز خاله آرسن جون
23 اسفند 91 13:37
ای جان چه دیولوگهای با مزه ای بینتون رد وبدل میشه من اینجا از خنده غش کردم مخصوصا به اینکه مهسا کجا میری؟یعنی از حالا غیرتی شده مرد کوچک اون عکساش که دل ادم رو آب میکنه


مرسی فرنازجونم. دوستون داریم خانمی بوس برای آرسن کوچولوی نازم
مامان بنیتا
23 اسفند 91 14:22
وای قربونه این شیرین زبونیات برم من که اینقدر خوردنی هستییی
مهسا جونم این دوتا نی نی رو خوب اومدی منم باهات موافقم بدجور


می بینی گلناز جونم حالا اینا کوچیکن شما بگو با این نی نی غولا چی کار کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان بنیتا
23 اسفند 91 17:08
عاشق شیرین زبونیاتم
مهسا جون خسته نباشی با این همه کار


ممنون دوست خوبم
hesam
23 اسفند 91 18:03
كيارش جون شلاااااااااام عجيجم..
پشل خاله جون منم از امروز وب جديدو افتتاح كدم..
كمك كن بتركونمممممممممش


آدرس عزیزدلمممممممممممممم
مامان بابای الیسا
24 اسفند 91 0:14
وااااااااااااااااااااااااای قربون تو پسر شیرین زبون و شیرین عسلیییییییییییییییییییی چه جاهایی میری عزیزم نیفتی یه وقت خیلی مواظب باش گل پسری


یه عالمه بوس برای الیسای شیرین خودم
ارغوان(دختر خاله)
24 اسفند 91 1:49
سلااااااااااااااااااام به خاله پسر خاله ی گلم چطورید؟؟؟؟کیارش جونم خیلی شیطون شدیا....دلم خیلی واستون تنگ شده بووووووود...بوووووووووووووووووووووس


ارغوان جونم ما هم دلمون واست تنگولیده بود جات خالی بود حسابی عزیزم دیر به دیر میای دلمون واست تنگ میشه دوست داریم
منا مامان امیرسام
24 اسفند 91 2:04
اها تازه کامنتم رو پیدا کردم.اخه اولش که اومدماین پست رو ندیدم
میشه رمز رو به من هم بدید.


آره عزیزم خصوصی میذارم
negar
24 اسفند 91 10:55
سلام خوبین وبلاگ خوبی دارین حتما بیاین وب من خوشحال میشم برای تزئین اتاق بچه تون چه میکنین؟؟؟


ممنون عزیزم که بهمون سر زدین. بازم بیاین خوشحال میشم
سمانه مامان ستایش
25 اسفند 91 4:27
قربونت برم کیارش جونم با این کارای بامزتچه خوب که مهسا صدات میکنه مهساجون،منم دوست دارم ستایش اسممو یاد بگیره ولی هیجوری رضایت نمیده
دوتا نی نی رو خوب گفتی عزیزمتازه نی نی دومیه ریخت و پاشش بیشتره
برای کیارش جونم


ممنون سمانه جوووووووووونم
ارغوان(دختر خاله)
25 اسفند 91 18:49
آپم´´´´´´´´´´´,;****,´´´´
´´´´´´´´´´´´,*¨¨,"¨¨*,´´´
´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@";";;-…
´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨")""-""""
´´´´´´´´//,***¨¨¨¨*
´´´´´´´(,(**/*"¨""¨¨*
´´´´´´((,*/*;*)¨¨¨¨*
´´´´´((,**)*/**/¨¨¨"¨*
´´´´,(,****.*¨¨¨¨¨¨*
´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨*
´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨*
´´,***/*)¨*¨¨,¨*
´)*/*)*)*¨¨*
/**)**¨¨"\\)\\)
*/*¨¨¨¨,...)!))!).....,(
",¨¨¨¨_)--"--"------/_.
اين پرنده اومده شمارو به وبلاگم دعوت كنه!
آپم
آپم
آپم






متین من
26 اسفند 91 13:31
عزیزم مهسا صدات می کنه ببوسش پسردوست داشتنی گل


ممنون خانمی حتما اینم برای متین دوست داشتنی خودم