نفس مامان و بابا کیارش قشنگمنفس مامان و بابا کیارش قشنگم، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

کیارش شاهزاده خونه ما

این روزای ما...

1391/12/7 13:37
نویسنده : maman mahsa
478 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیز دل مامان

  • بسیار شیطون ولی با ادبه از دیوار راست بالا میره و در اوج شیطنت مهربون هم هست 
  • زبان فارسی رو کامل صحبت میکنه
  • بسيار با محبته و ناراحتي ديگران نظرش رو جلب ميكنه
  • خيلي معاشرتي و اجتماعیه  
  • كلي هم رقاصه
  • شبها موقع خواب یه بوس خوشمزه به مامانش میده و میگه مامان مهسا جونم شب بخیر و صبح ها هم صبح بخیر رو فراموش نمیکنه
  • صبح ها وقتی از خواب بیدار میشه از مامان یه دونه تخم مرغ آب پز یا فرنی یا یه دونه سیب یا یه دونه سیب زمینی آب پز یا سرخ کرده میخواد
  • از حافظه خیلی خوبی برخورداره الهی فدای تیزهوشیت بشم
  • کم کم داره کمک میکنه که از پوشک هم بگیرمش دیگه پسر من برای خودش مردی شده بیشتر اوقات تو خونه بدون پوشک واسه خودش میگرده و بازی میکنه
  • بعضی اوقات مامانش رو مهسای خالی صدا میکنه و باباش رو علی آقاخنده
  • به چیزایی که میخوای دست بزنی و کنجکاوی کنی میدونی که نسبت بهشون حساسم اول اجازه میگیری و بعضی وقتا هم که نخوای اجازه بگیری، سر می رسم من رو می دونی که چه جوری بپیچونی تا دعوات نکنم وروجکچشمک
  • وقتی صدات میکنم نفس یا عشق میگی نه نیستم میگم خوب چیه مامانی میگی فقط عسل مامان

قبلا نگران بودم كه اين همه اسباب بازي داري اما چرا باهاشون بازي نميكني اما الان علاقه خاصي به اسباب بازي پيدا كردي دائم ميری از اتاقت اسباب بازي هات رو مياری جلو تلويزيون و با همشون بازي میكني الان روزي هزار بار بايد بريزي و من جمعشون كنم 

 اما اشكال نداره خوشحالم كه تو خوشحالي

اين روزا بيشتر و بيشتر به چشمم مياد كه چقد بزرگ و آقا شدي يه كارايي انجام میدی و رفتارایي ميكني كه دلم ميخواد درسته قورتت بدم خيلي آقا شدي و البته هم فلفلي

زماني كه باردار بودم ، وقتي بيرون يه نيني مثلا 2 يا 3 ماهه ميديم به خودم ميگفتم يعني ميشه نی نی من هم دنيا بياد و اينقد بشه بعد كه دنيا اومدي نيني هايي كه ميديدم غلت ميخورن يا چهار دست و پا ميرن ، ميگفتم يعني كي ميشه کیارش من هم از اين كارا كنه و همين طور اين آرزوهاي دست یافتنی ادامه داشت و يكي بعد از ديگري تحقق پيدا كرد روز به روز بزرگ تر ميشي و من هم عاشق تر از ديروز

پسرم کاملا حرف میزنه و کاملا راه میره و با هر قدمي كه بر ميداره قلبم تند تر ميتپه و روي ابرا پرواز ميكنم خداجونم صد هزار مرتبه شکرت...

 

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_ نفسمــــــــی قلبمـــــــی یکــــــی یـــــــه دونـــــــه مـــن _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 

 

خدایا هزاران بار شکر که من یه مادرم

  _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_  _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_  _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

نميدونم چه طوری بیان کنم كه نمایانگر وسعت عشقم باشه

عاشقتمممممممممممممم

هر روز بيشتر از ديروز

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

فرناز خاله آرسن جون
7 اسفند 91 13:49
ماشالله دیگه مامان مهسا من واسه خودم مردی شدم ها مرد کوچک مامان مهسا از زبون کیارش جون بود به ماما مهسا راستی مهسا جون بی زحمت تاریخ تولد دقیق کیارش رو برام بذاری ممنون میشم


ممنون فرناز جونم. عاشقتونیم.18/2/90
محبوبه مامان الینا
7 اسفند 91 18:34
قربون گل پسر مهربون باهوش خوش زبون نااااااااااازم مهسا جون از پوشک که گرفته بشه خیلی راحت میشی عزیزم
خب راست میگه مامانی کیارش فقط عسل مامانشه
بووووووووس برای کیارش خوشگل نازم


آره واقعا دارم سعی میکنم که خیلی زود از پوشک بگیرم تا قبل از سال جدید
مامان آروین
7 اسفند 91 18:59
1000000000 ماشالله به این پسر با ادب و خوش زبون و باهوش و زرنگ . ایشاالهه همیشه لباش خندون و دلش شاد وو تنش سلامت باشه


ممنون خانومی. یه عالمه بوس برای آروین کوچولوی ناز و مامان دوست داشتنیش
خاله مهنوش
7 اسفند 91 19:26
قربون پسر با ادب وتیزهوش خودمون بشم که اینقدر دوست داشتنیه


ممنون خاله مهنوشم دوست داریم یه عالمه
ارغوان
7 اسفند 91 19:28
الهی من فدای اون دست وپاهای توپولیت بشمبا اون شلوارک خوشگلت


ممنون عزیزخاله دوست داریم ارغوان جونم
مامان انیسا
7 اسفند 91 22:34
هزار ماشالا مهسا جون پسر باهوش و دوست داشتنی داری کاراش و حرفاش خیلی بیشتر از سنشه!عزیزم ببوس پسر خوشگلتو


ممنون عزیزم شما لطف دارین آنیساجونم رو ببوسین
بهاره مامان ونداد
8 اسفند 91 1:44
وای چه پسر گلی خدا حفظش کنه مامان اون جا هوا چه طوره که شما کیارش رو اون جوری لباس کردی تنش؟


ممنون بهاره جونم. هوا چند روزه که خیلی سرده ولی کیارش بیشتر وقتا همین طوریه آخه عادت کرد
مامان بنیتا
8 اسفند 91 2:20
عزیز دلمی گل پسر نازم..مهسا جونم واقعا بهت تبریک می گم با این تربیت خوبی که کردی
یه عالمه بوووووووس برای کیارش یکی یک دونه مهربون و باادب مامان مهسا


ممنون عزیزم خیلی لطف داری دوستون داریم گلناز جونم و بنیتای ملوسم
سارا
8 اسفند 91 2:29
ماشالا به این اقا کیارش خوشکل باهوش چه پسر قند عسلی


ممنون خانمی یه عالمه بوس برای عسل نازم و مامان مهربونش
مامان سمانه
8 اسفند 91 3:23
وای چه پسر شیرین و دلنشینی چقدرم باهوشه
برام دوستی با شما باعث افتخاره


منم خیلی خوشحالم کا باهاتون آشنا شدم و افتخار میکنم عزیزم
مرجان مامان آران
8 اسفند 91 8:22
عزیز دلمممممممممم پسرمون کلی اقا شده
قربون پسر خوشگلمون برم با این کارای شیرینش


ممنون مرجان جونم
مامان بردیا
8 اسفند 91 10:00
امیدوارم این روزهای شادتون امتداد داشته باشه.


ممنون خانومی
شقایق مامان آرشا
8 اسفند 91 14:43
ماشالا


ممنون عزیزم
مامان عسل
8 اسفند 91 15:06
هزار ماشالا به این پسر باهوش و زرنگ انشالا همیشه کنار هم سلامت و شاد باشید


ممنون عزیزم
آنوشا کوچولو
8 اسفند 91 17:14
به به چه گل پسر با ادبی و دلسوز و معاشرتی داری مامان مهسا خوش به حالت آره جدا آدم باورش نمیشه ولی بچه ها زودتر از اونی که ما فکرشو میکنیم بزرگ میشن ایشالا... همیشه شاد و پیروز باشین دوستتون داریم


ممنون دوست خوبم ماهم دوستون داریم یه عالمه بوس برای آنوشای ناز و مامان مهربونش
سمیرا مامی سایان
8 اسفند 91 19:24
من قلون این گل پسر میشم که اینقدر باهوش و دوست داشتنیه عززززززززیزمی


ممنون سمیرا جونممممممممممممم عاشقتونیممممممم یه عالمه بوس برای سایان قشنگم و سمیراجووووونم
آنوشا کوچولو
8 اسفند 91 22:44
سلام مهسا جان ممنون از لطفت ولی من توی نینی وبلاگ بلد نبودم چه جوری نظرها رو تایید کنم رفتم روی پاسخ کلیک کردم بعد زدم تایید رفتم توی وب دیدم آمدن خیالم راحت شد بعد رفتم توی آخرین نظرات دوباره زدم گزینه حذف رو متاسفانه وقتی برگشتم توی وب دیدم از اونجا هم حذف شدن کلی غصه خوردم


ای وای چه حیف چرا پاک کنی خوب همه نظرات رو یعنی پاک کردی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان بابای الیسا
9 اسفند 91 0:07
آفرین به تو پسر باهوش و شیرین زبون چه خوب مهسا جون خیلی خوبه که داره عادت میکنه بدون پوشک باشه منم همیشه ناراحت بودم که چرا الیسا با اسباب بازیهاش بازی نمیکنه اما چند ماهی که نه با یکی یا دوتا بلکه همه رو میاره تا یه وقت یادش نره
عسلم بای بای


آره همه اسباب بازیهاش و کتاباش و مدادرنگیاش رو میاره جلوی تلویزیون و تمام جا با اسباب بازیهاش پر میشه یعنی روزی هزاربار جمع میکنم و میریزه ولی خوب چی میشه کرد باید تحمل کرد دیگه منم چیزی بهش نمیگم البته کیارش علاقه شدیدی به dvd baby ainstein هم داره اونم خیلی خوب مشغولش میکنه
مامان عسل
9 اسفند 91 9:00
خصوصی


ممنون عزیزم خیلی قشنگ بود
مامان ملینا و کوروش
9 اسفند 91 9:05
آخ که دلم ضعف رفت با اون شلوارک خوشگلت بخورمت خاله جون


آره واثعا
شیوا و مامان جونش
9 اسفند 91 11:53
ای جوووونم چه کیارشی ...... مامان مهسا جون ممنون که به وب ما اومدین من هم شما رو لینک کردم ....


ممنون خانومی
مامان بنیتا
9 اسفند 91 16:08
فدات شم من عزیزم که از چشمات مهربونی میباره ومعلومه که خیلی مودبی


ممنونم خانومی لطف داری عزیزم بنیتای ملوسکم رو ببوسین
الی مامی آراد
9 اسفند 91 21:37
کیارش باهوش من خیلی دوست دارم عزیزم


ممنون الهام جونم ما هم دوستون داریم
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
10 اسفند 91 1:08
شاهزاده کیارش I ♥ U

شلواركشووووووووووو


منا مامان امیرسام
10 اسفند 91 2:34
ماشاالله که فارسی رو کامل حرف میزنی.بیا به امیرسام من هم یاد بده.من که هرچی بهش میگم گوش نمیکنه
عاشق اینک که بچه ها موقع خواب و بیدار شدن شب و صبح به خیر میگن
خدا حفظت کنه عزیزم


ممنون عزیزم امیرسام جونم خوب راه میوفته عزیزم عجله نکن از طرفم ببوسش
مامان بابای الیسا
10 اسفند 91 10:36
سلام مهسا جون میتونم بپرسم شما کجا زندگی میکنید؟


آره عزیزم.الهام جون ما خراسان شمالی بجنورد زندگی میکنیم
نیلوفر
10 اسفند 91 12:24
قربونت برم که اینقدر نانازی


مامانی اوستا و امیر رضاجان
12 اسفند 91 3:14
عاشقانه های مادرانه ات همیشه پایدار اینام واسه کیارشی که مردی شده واسه خودش.
خدا حفظش کنه.