نفس مامان و بابا کیارش قشنگمنفس مامان و بابا کیارش قشنگم، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

کیارش شاهزاده خونه ما

چش چش دو ابرو...

1391/12/11 4:30
نویسنده : maman mahsa
689 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 در کنار تو بودن عاشقانه ترین لحظه ی زندگی ام است

پایانی ندارد زندگی ام با تو ، آغاز دوباره ایست فردا در کنار تو

 فردایی که در آن دیروز را فراموش نمیکنم ، آنگاه که با توام هیچ روزی

را فراموش نمیکنم که همه آنها یکی از زیباترین روزهاست 

شیرین ترین خاطره ها و گرم ترین لحظه هاست

 

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

 

خرگوش زرنگم...

امشب با بابا کلی بازی کردی و بابا بهت گفت برو آجرات رو بیار که ماشین و خونه درست کنیم و از اونجایی که علاقه شدیدی به ماشین و قطار داری یا میگی قطار یا ماشین درست کنیم که همه جوره با آجرات یه چیزی سرهم میکنی و لاستیک بهشون میزنی و میگی ماشین

با بابا داشتی ماشین بازی میکردی که بابا با ماشینش اومد جلوت و تو گفتی ماشین برو کنار من اومدم

بعد از کلی ماشین بازی رفتی سراغ دفتر و مداد و سرگرم نقاشی کشیدن شدی و شعر چشم چشم دو ابرو رو کامل بدون کمک کردن خودت خوندی

 

چشم چشم دو ابیو

دماغ و دهن یه گیدو

گوش گوش دو تا گوش

 موهاش نشه فیاموش

چوب چوب یه گیدن

اینم یه گیدیه پهن

دست دست دو تا دست

پا پا دوتا پا

انگشت پا جویاب پا

 

من و بابا هم یواشکی اومدیم سراغت و بدون اینکه حواست رو پرت کنیم وایستادیم و بهت نگاه کردیم و یواشکی میخندیدیم

برای 2 یا 3 بار با خودت خوندی و بعد از اتمام کار 2 نفری حمله کردیم و حسابی چلوندیمت و بوس بارونت کردیم

روز به روز بامزه تر و شیرین تر میشی و با حرفات کلی ما رو میخندونی و کلی سوپرایزمون میکنی  

الهی مامان فدای شعر خوندن و نقاشی کشیدنت بشه پسر زرنگم

بعد از اینا رفتی سراغ فلش کارت فعل ها

این فلش کارتها رو عمه مهلا واست خریده که همه فعلها با اشکالش رو یاد داری که حدود 30 تا فلش کارته

مثل خندیدن، شمردن، کشیدن، اشاره کردن و ...

راستی یادم رفت بگم که وقتی مشغول نقاشی کردن بودی یه مورچه روی دفترت اومد و مشغول بازی کردن با اون شدی و به کل نقاشی کردن رو فراموش کردی

این روزا هم من رو حسابی با سوالات کلافه میکنی ولی اشکالی نداره آخه پسرم کلی کنجکاوه و من هم سعی میکنم که با حوصله بهت جواب بدم دیگه چه میشه کرد مثل اینکه مامانم...

دستای کوچولوت رو هی مشت می کردی که بگیریش ولی نمی شد آخه عزیزم مورچه، کوچولویه مگه با مشت کردن هم میشه گرفت بعد از چند بار تلاش کردن بالاخره موفق شدی و گرفتیش و آخر توی کف دستت با انگشت فشارش دادی و یه سره نوک مدادت رو بهش فرو میکردی مورچه بیچاره که از دست تو چی کشید آخر هم بردی انداختی توی ظرفشویی

و بعد رفتی سراغ لپ تاپ بابای بیچاره ولی خوبیش اینه که خرابکاری نمیکنی

اینم از ماجرایی که داشتی... 

دوربین بابا خراب شده فعلا مجبورم با موبایلم عکس بگیرم و بذارم تا درست شه

 

 ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

" عاشقانه می پرستمت تمام هستی من "

 

دوستت دارم ای تو که هر چه فکرش را میکنم برای من

 برای قلبم و احساسم  مثل و مانندی نداری

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

بهاره مامان ونداد
11 اسفند 91 12:06
اخی اخی نانازی چقدر من حرف زدنتو رو دوست دارم اخه تو با مورچه چه کار داری


مهسا
11 اسفند 91 16:50
سلام مهسا جون خوبيد؟كيارش جون خوبه ؟
قربون كيارش جون شيرين زبون و بازيگوش برم من ماشاا... به گل پسري كه همه چي رو خيلي خوب ياد مي گيره ماشاا.... كيارشم باهوشه قربونت برم من بوسسسسسس


ممنون مهساجووووووونم. دوست خوبم دلمون برات تنگ شده
شقایق مامان آرشا
11 اسفند 91 19:20
ای جان پسمل زرنگ


مامان ساجده
11 اسفند 91 20:17
قربون اون حرف زدنت گل پسر
مورچه بیچاره رو چه بلاهایی سرش نیوردی
برای گل پسر باهوش


مامان تارا
11 اسفند 91 23:49
عزیزم توهم (ر) رو( ی) تلفظ میکنی؟

زستشو نیگاه چطوری نشسته جلوی لپ تاپ !!!


مامان بنیتا
12 اسفند 91 2:17
قربونه این خرگوش کوچولوی ناناز بشم من..عزیز دلم خیلی شیرین زبونیاتو دوست دارم خوش به حال مامانی و بابایی چه عسلی تو خونه دارن حسابی خوردنیه


مامانی سه فرشته
12 اسفند 91 3:06
این بوسا واسه گل پسری شیرن زبون ما. چقده باحال شعر میخونی خاله


الهام مامان کیارش
12 اسفند 91 8:13
ای جونم چه گل پسر باهوشی. قربون هرچی کیارشه تو دنیا بووووووووووووووووووس


محبوبه مامان الینا
12 اسفند 91 8:41
آفرین کیارش خلاق هنرمندعزیزم چه خوشگل شعر چش چش دو ارو رو میخونی نازم
واااااااای طفلک اون مورچه هه
بووووووووووس برای کیارش ناز


مامان بنیتا
12 اسفند 91 16:42
ای جانم با این شعر خوندنش


قالب و تقویم کودکانه
12 اسفند 91 17:12
طراحی تقویم اختصاصی 92 با عکس کودک شما با جدیدترین طرح هایی که جایی ندیدید بدون استفاده از تقویم های آماده هر طرحی مد نظر شما باشد ما آن را برای شما طراحی می کنیم http:baby-graphic.blogfa.com
مامان کوثری
12 اسفند 91 22:27
تقویم 92 با طرح های متنوع و جذاب برای کودک دلبندتان کارت تبریک سال نو با عکس کودک عزیز تان و تم های مختلف جشن رو از ما بخواهید یه سر بزنید امیدوارم مورد پسندتون باشه http://temparti.blogfa.com/ چیزی به آخر سال نمونده عجله کن
آنوشا کوچولو
12 اسفند 91 23:17
خدا حفظت کنه گل پسر


فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
13 اسفند 91 2:24
جيييييييييييييييييييييييگرررررررررررررررررررررررر مني عزييييييييييزمممممممممممم.....
كلي ذوق كردم از شعر خوندنت..نفسسسسسسسسسسس


مرسی خواهرهای دوست داشتنی
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
13 اسفند 91 2:26
اين مدل نشستن يه چايي قند پهلو مي طلب نه لپ تاپ


واقعا
متین من
13 اسفند 91 21:34
کیارش جون خیلی خیلی دوست داشتنی هستی گلم
مامان بابای الیسا
14 اسفند 91 1:21
آفرین به این پسملی باهوش و زرنگ ولی عزیزم مورچه بیچاره رو چیکار داری


سارا مامانی شیدا
18 اسفند 91 11:14
آفرین قربون اون شعر خوندنت


خاله مونا
18 اسفند 91 19:09
هزارآفرین به پسر زرنگ و باهوش خودمون عاشقتممممممممممممممم عسل خاله


مامان کیارش
20 اسفند 91 10:28