نفس مامان و بابا کیارش قشنگمنفس مامان و بابا کیارش قشنگم، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

کیارش شاهزاده خونه ما

فرشته های کوچولوی ناناز«سایان و کیارش»

1391/12/2 21:02
نویسنده : maman mahsa
602 بازدید
اشتراک گذاری

 

 تویی تمامیه زندگی من

عمر من امید من، در کنار تو بودن است و من تا آخرین لحظه عمر

 فریاد میزنم بی تو پوچم...

   _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 

الهی من فدای جفتتون بشم که اینقد معصوم و پاکین و شما جلوه هایی از خدای بزرگین

دیروز پسر گلم رو بردم خونه سمیراجون که با سایان جووووووون بازی کنه که خیلی خوب باهم مچ هستین و بازی میکنین

گاهی اوقات ما میریم و گاهی اوقات سمیراجون با سایان جون میان خونمون که همه جوره خوش به حالتونه

البته ناگفته نمونه که بعضی اوقات به تلپ و تولوپ هم میکوبین و دعواتون میشه و بعضی اوقات هم وسیله ای رو از هم میگیرین و درمیرین خدا میدونه که از دست هم چه جوری فرار میکنین و قایم میشین ولی همه جوره با هم سازگارین و همبازیه خوبی هستین و امیدوارم که دوستای خوبی برای هم باشین فرشته کوچولوهای دوست داشتنی

آهاااااااااااااااااااااا یادم رفت که بگم مامانی، وقتی که تو خونه سمیراجون من رو مامان مهسا صدا میزنی سایان جون هم یاد گرفته و به من مامان مهساااااااااااااااااااااااااااا میگه خیلی بامزه صدا میکنه همینجوری هم میکشه

الهی من قوبون جفتتون بشم که یه پسر ناناز با یه دختر ناناز دارم ماچ

سایان جون تو هم نی نی ناناز خودمی، عزیزمماچ

دیروز هم وقتی با سایان جون تو اتاقش مشغول بازی بودین سمیراجون ازتون چندتا عکس خوشگل گرفت

 

 عــــــاشقتــــــونمممممممممممممممممم

 

عشــــق یعنی زندگیــــــم وصلـــــــــه بــــه تـــــوست

عشــــــــق یعنی قلب مــــن در دســــــت تـــوست

عشـــق یعنی عشقـــــه مــــن زیبــــای من

عشـــق یعنی عزیــــزم دوســـتت دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

الی مامی آراد
2 اسفند 91 20:43
قربون این جوجه ها بشم من دوستتون دارم


ممنون الهام جونم ماهم دوستون داریم یه عالمه بوس برای الهام جون و آراد جووووونم
مامان بنیتا
3 اسفند 91 1:36
خدا این دوتافرشته کوچولو رو حفظ کنه ایشالا
قربونه پسر نانازم بشم که اینقدر بامزه داره با دوستش چرخ سواری می کنه





نیلوفر
3 اسفند 91 2:45
___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█
_______█






مرجان مامان آران
3 اسفند 91 6:44
قربون پسر خوشگل و مرد برم من عزیزم
چه خوب که همبازی دارن
خوش بگذره عزیز دل خاله





محبوبه مامان الینا
3 اسفند 91 8:21
وااااااااااااای عزیزم چقدر ناااااااااااااااز با هم مچ شدن و بازی میکنن
قربون گل پسر که اینقدر ردونه ژست گرفته
امان از دست این پسرا از همون بچگی نقش حمایتی و قدرتیشون رو تمرین میکنن
بوووووووووس برای کیارش جون و سایان جون


ممنون خانمی
خاله مهنوش
3 اسفند 91 13:41
قربونت بشه خاله با اون قلب مهربونت عزیزم...فدای خودت و اون دوست نانازیت بشم.ایشالله که همیشه برا هم دوستای خوبی باشین


دوست دارم یه عالمه خاله مهنوش جوووووونم
سمیرا مامی سایان
3 اسفند 91 17:34
عاشقتونم کلوچه های خوشمزه



مامان بابای الیسا
4 اسفند 91 11:00
چه جوجه های نازی چقدم خوبه که همبازی همین کوچولوها


ممنون عزیزم یه عالمه بوس برای الیسا شیرین عسل
آنوشا کوچولو
4 اسفند 91 19:17
وای خدا چه فرشته های نانازی خدا حفظتون کنه امیدوارم برای هم دوستای خوبی بمونین


مامان سویل
5 اسفند 91 10:43
واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی چقدر خوشگلن اینا خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


مهسا
5 اسفند 91 18:25
سلام
قربون شما وروجكاي ناز برم من بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس


شقایق مامان آرشا
7 اسفند 91 21:29
سلام قشنگم .خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.موافقتتون را برام نظر بذارید


با افتخار لینک شدین و واستون نظر گذاشتم ممنون که بهمون سر زدین