نفس مامان و بابا کیارش قشنگمنفس مامان و بابا کیارش قشنگم، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

کیارش شاهزاده خونه ما

یه روز جمعه کیارش به همراه بابا

1391/11/27 21:27
نویسنده : maman mahsa
474 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسر کوچولوی مامان

2شبه که ساعت 11شب میخوابی و ساعت 7:30 صبح از خواب بیدار میشی و سحرخیز شده پسر طلای مامان.

امروز صبح که ساعت7:30 بیدار شدی یه خورده با هم بازی کردیم و بعد رفتی سراغ بابای بیچاره، اون رو هم از خواب بیدار کردی و خوش به حال من که وقتی دیدم بابا بیدار شد من خوابیدم که اصلا نفهمیدم چه جوری خوابیدم

بابا برات صبحونه آماده کرده بود و با هم نوش جون کرده بودین و بعد 2 نفری بدون مامان مردمردونه رفتین شهربازی. خوش به حالتون

من هم راحت راحت خوابیدم آخه امروز ظهر به صرف خوردن یه دیزی لذیذ خونه بابا ایرج اینا دعوت بودیم و من هم از بابت ناهار درست کردن خیالم راحت بود و کسری خوابم با خوابیدن زیاد امروز جبران شد.

ممنون بابای کیارش

پسرم واسه خودش مردی شده و پا به پای باباش میره تفریح کردن

الهی من فدای این مرد کوچولوی خودم بشم

مثل اینکه بازی توی شهربازی خیلی بهت خوش گذشته بود آخه وقتی ساعت 12:30 ظهر با بابا تلفنی صحبت کردم که بیاین دنبالم برای رفتن به خونه بابا ایرج اینا، بابا گفت که اصلا دلت نمیخواد بیای خونه و صدای غرغر کردنت میومد مموشک من

و وقتی که اومدین دنبالم گریه کرده بودی و چشات هنوز اشک آلود بود و مدام بهونه میگرفتی و میگفتی بییم شهیه بازی تاب تاب عباسی، سیسیه بازی کیایش جون بازی کنه

این روزا هم خیلی خودت رو تحویل میگیری و خودت رو کیایش جون خطاب میکنی

الهی من فدای شیرین زبونیات بشم که دیگه پسرم کامل صحبت میکنه با اون صدای نازش

 

  _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 

 

این قلب من مال تــــو هست، قلبـــــم را فدایت میکنــــــم

دوســــــت داااااااااااارم

 

 40.gif40.gif40.gif40.gif40.gif

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

مرجان مامان آران
28 بهمن 91 1:04
الهی که همیشه شاد و خوش باشید مهسا جون مهربونممممممممم
مرسی که به یادمونی اران بهتره ولی من خودم حالم انقدر خرابه رو به قبله شدم والا


وای چرا عزیزم. الهی شکرد که آران بهتره. تو رو خدا مواظبش باش گناه داره این فرشته کوچولو. الهی بگردمش.امیدوارم هرچی زودتر خوب خوب خوب شی که بتونی از آران مراقبت کنی عزیزم
مامان بنیتا
28 بهمن 91 1:44
مهسا جون می بینم که کلی خوش گذروندی روز جمعه رو..خواب راحت و ناهار خوشمزه
قربونش برم کیارش عسلی رو که این همه شهربازی دوست داره



آره واقعا گلناز جونم. دیروز خواب خیلی بهم چسبید. آره بابت شهربازی کلی غر زد و حوصله ام رو سر برد. یه عالمه بوس برای بنیتای عروسک خودم و گلنازجونم
محبوبه مامان الینا
28 بهمن 91 7:25
به به میبینم که مردهای خونه حسابی همکاری لازم رو برای یه استراحت دلنشین بعمل آوردن
قربووووووووووووون این پسر بامزه خوردنی که به خودش میگه کیایش جون


آره عزیزم خیلی تو کارهای کیارش بهم کمک میکنه اینم یه عالمه بوس برای الینای دوست داشتنی و محبوبه جون همشهری
مامان کوروش
28 بهمن 91 9:00
چقدر خوبه زور جمعه نهار دعوت باشی و زحمت بچه رو هم همسر جان بکشه و تو فقط بخوابییییی ، آی کیف میده !!!


واقعا عزیزم خیلی خوب بود حسابی کیف کردم
سمیرا،مامان آریامهر
28 بهمن 91 10:33
سلام عزیزم من یه چند وقتیه وبتون سر میزنم . الانم برای برنده شدن آریامهرم تو مسابقه ی زیبایی به رایتون نیاز دارم .
لطفا حتما به این آدرس برید و به کد 509 آریامهر عبداله زاده رای بدین ممنون میشم
http://shahrekhatere.niniweblog.com/post10.php


ممنون. رای دادم
سمیرا مامی سایان
28 بهمن 91 11:48
عزیز دلم همیشه به گردش و تفریح بری همراه مامان بابای مهربونت


الی مامی آراد
28 بهمن 91 12:03
کیارش جونم خوش گذشت عشقمییییییییی جوجوی من


مامان بنیتا
28 بهمن 91 16:22
دست همسر مهربونتون درد نکنه
خاله فدای تو بشه که انقدر شیرین زبونی


بابای کیارش
28 بهمن 91 16:52
الهی من مرد کوچولوی خودم رو بگردم که کلی دیروز با هم تفریح کردیم بوس بوس بوس


مامان انیسا
28 بهمن 91 23:01
ای جونم قربون توپسر خوش تیپ برم من خوب مامانی بیشتر ببرش شهیه بازی!


فرنز خاله آرسن جون
29 بهمن 91 0:37
مرسی بابت پیامهای قشنگتون کلی با ذوق سورپرایز همسرتون رو توی ولنتاین خوندم از ته دلم آرزو کردم منم وقتی ازدواج میکنم همسرم منو اینجوری غافلگیر کنه ایشالله همیشه شاد باشین کیارش جونم هم مردی شده واسه خودش ماشالله ببوسین جای من


ممنون عزیزم. آره حتما همینجور میشه عزیزم
مونا مامان امیرسام
29 بهمن 91 1:38
پدر و پسرند دیگه.حرف همدیگه رو خوب متوجه میشن.
انشاالله همیشه به شادی و شهیه بازی کیارش خاااان



واقعا عزیزم. ممنون خانمی
مامان عسل
29 بهمن 91 7:57
ای جونم کیارش جون که انقدر شیرین زبونی و آفرین که خوشگل حرف میزنی هزار ماشالا مرد کوچیک که روز جمعه با بابا رفتین گردش و گذاشتی مامان مهربون استراحت کنه


مهسا
29 بهمن 91 10:56
سلام مهسا جونم خوبيد؟گل پسري خوبه؟
قربون كيارشم برم من ماشاا.... به وروجك شيرين زبون انشاا..... هميشه شاد باشي كيارش جون


ممنون عزیزدلم که اینقد خوب و مهربونی مهساجووووووووووونم. من و کیارش یه عالمه دوست داریم
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
30 بهمن 91 2:45
سلام ~~~~~~~~$$$$
~~~~~~~~~~..$$**$$
~~~~~~~~~...$$$**$$
..دوست خوبم.. $$$~~~'$$
~~~~~~~~$$$"~~~~$$
~~~~~~~~$$$~~~~.$$
من آپمممم ~~$$~~~~..$$
~~~~~~~~$$~~~~.$$$
یه ~~~~~~ $$~~~$$$$
~~~~~~~~~$$$$$$$$
~~سری~~~~$$$$$$$
~~~~~~~.$$$$$$*
~میزنی~$$$$$$$"
~~~~.$$$$$$$....
~~~$$$$$$"`$
~~$$$$$*~~~$$
~$$$$$~~~~~$$.$..
$$$$$~~~~$$$$$$$$$$.
$$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$
$$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$
$$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$
3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$
~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$
~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$
~~~$$$$~~~~~~~$$~$$"
~~~~~$$*$$$$$$$$$"
~~~~~~~~~~````~$$
منتظرحضورسبزت هستم.'$
~~~~~~~~..~~~~~~$$
~.........~نظــــــــر~~~~$$
~~~~~ســــــــــــتاره~~~$$
~~~~~یـــــــادت نره~~~$$
~~~~~~$$$$$"~~.$$
~~~~~~~"*$$$$

------------------------------
هزار هزار تا دوستت داريم " كيارش جون" شيرين زبون


آتنا مامان روشا یدونه
30 بهمن 91 14:20
به به چه خوش گذرونیه حسابی کرده این پسریمون


مامان همای مسیحا جونی
30 بهمن 91 14:48
یه مامان مهربون
یه پسر ماه
به به
آدم لذت میبره.
ممنون که سر زدین بهمون


خواهش میکنم عزیزم.من یه مقدار دیر به دیر سر میزنم چون حسابی درگیر کلاسام هستم ببخشین

$$$$$____________$$$#$#$#$#____________######_
_$$$$$$$________$$$$$$$$########________#######_
__$$$$$$$_____$$$$$$$$$__#########_____#######__
__$$$$$$$____$$$$$$$$______########____#######__
__$$$$$$$__$$$$$$$$$________#########__#######__
____$$$$$_$$$$$$______(¨ `v´¨ )____######_#####____
_____$$$$$$$$__________`-.¸.-`________########___- __
______$$$$$$$$$$$$$__________#############______
____$$$$$$$$$$$$$$$$$______#################____
____$$$$$$$$$$$$___$$$____###___############____
___$$$$$$$$$$$$$__$$$$$__#####__#############___
___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$#####################___
____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__###################____
_____$$$$$$$$$$$$$$$$$____#################_____
________$$$$$$$$$$____________##########________
______$$$$$$$$$$$$$__________#############______
____$$$$$$$$$$$$$$$$$______################
نیلوفر
30 بهمن 91 16:22
منم لینکتون کردم


ممنون عزیزم خیلی خوشحال شدم که بهمون سر زدین*
مامان آنوشا
30 بهمن 91 19:22
سلام مهسا جان من که گفته پوست گل پسرت دیگه واسه خودش مرد شده فداش برم
من الان رفتم چک کردم تونستم نظر بذارم نمیدونم چرا از طرف شما این جوری میشه یه وبلاگ دیگه هم آنوشا داره که همین مطالب رو میبرم اونجا آدرسشو برات گذاشتم عزیزم میپرسم اگه فهمیدم چرا اینجوری میشه بهت خبر میدم مرسی از لطفت


مامان آنوشا
30 بهمن 91 19:24
آدرس وبلاگو یادم رفته بود بذارم
http://anushaghafari.niniweblog.com


ساراجون تو این آدرسی که گذاشتی تونستم نظر بذارم ولی باز قبلیش رو باز کردم نشدخانمی. یه عالمه بوس برای آنوشاجووووووونم
مامان تارا
30 بهمن 91 22:56
چه عکسهای خوشگلی / شهر بازی خوش میگذره مرد کوچک؟


مامان بردیا
1 اسفند 91 12:09
یه روز تعطیل واقعی داشتی مخصوصا که آشپزخونه هم تعطیل بوده.همیشه شاد باشید. ببوس نازنین پسررو


آره واقعا مخصوصا که چقد تو روز جمعه خواب میچسبه. ممنون خانمی
مامان ملینا و کوروش
1 اسفند 91 13:05
فداش بشم این آقا کیایش جونوالهی هیشه به گردش و بازی باشی خاله جون


ممنون خانمی
مامان یاسمین زهرا
1 اسفند 91 17:08
همیشه شاد باشید.یاسمین هم عاشق پارکه


مرجان مامان آران
1 اسفند 91 18:16
مهسا جون مهربونم و کیار ش عزیزمممممممممممممممممممممممممممممم اینا برای شما بود

ممنون خانمی:
بهاره مامان ونداد
1 اسفند 91 23:36
معلومه که باید خودش رئ تحویل بگیره پسرم از بس جون جونیه


ممنون بهاره جوووووووووووونم اینم یه عالمه بوس برای بهاره جوووووونم و ونداد گل پسریش
نرگس مامان باران
2 اسفند 91 0:56
ایشالا همیشه شاد باشید معلومه حسابی خوش گذشته


*****
الی مامان
2 اسفند 91 7:48
روز مردونتون مستدام آقا ااااا



ممنون که بهمون سر زدین. ممنون خانمی
محبوبه مامان الینا
2 اسفند 91 9:40



ممنون گلم خودت گلی عزیزم
مامان کوثری
2 اسفند 91 19:38
اگر دنبال تقویم 92 با عکس کودکتون هستین!!! اگر میخواهید جشن تم دار بگیرین !!!! حتما سری به مابزنید و طرح های زیبا و بینظیر ما رو ببینید http://temparti.blogfa.com/ هر طراحی که شما بخواهید تو سریع ترین زمان انجام میشه