نفس مامان و بابا کیارش قشنگمنفس مامان و بابا کیارش قشنگم، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

کیارش شاهزاده خونه ما

سوپرایز بابا...

1391/11/27 12:01
نویسنده : maman mahsa
475 بازدید
اشتراک گذاری

 

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_    _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_  _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 

عاشقتـــــم عزیـــــــــزم                     « برای همسر عزیزم و بابای غنچه زندگیمون »

برای تو زندگی میکنم ، به عشق تو زنده هستم ، اگر نباشی دیگر نیستم
تویی که بودنت به من همه چیز میدهد، هر جا بروی دلم به دنبال تو میرود…
عشق تو ، حضور تو، به من نفس میدهد هوای بودنت
این دیگر اولین و آخرین بار است که دل بستم ، نه به انتظار شکستم ، نه منتظر کسی دیگر هستم
تو در قلبمی و تنها نیستی ، تو مال منی و همه زندگی ام هستی…
همین که احساس کنم تو را دارم ، قلبم تند تند میتپد ، به عشق تو میگذرد روزهای زندگی ام…
به عشق تو می تابد خورشید زندگی ام ، به عشق تو آن پرنده میخواند آواز زندگی ام
و این است آغاز زندگی ام ، گذشته ها گذشته ، با تو آغاز کردم و با تو میمیرم….
به هوای تو آمدن در این هوای عاشقانه چه دلنشین است ، به هوای تو دلتنگ شدن و اشک ریختن کار همیشگی من است
بودنم به عشق بودن تو است ، اگر اینجا نشسته ام به عشق این انتظار است
در انتظار توام ، تا فردا ، تا هر زمان که بخواهی چشم به راه آمدن توام
خسته نمیشود چشمهایم از این انتظار ، میمانم و میمانم از این خزان تا پایان بهار
تا تو بیایی و او که به انتظارش نشستم را ببینم ، تا چشمهایت را ببینم و دنیای زیبایم را در آغوش بگیرم
نمیتوان از تو گذشت ، به خدا نمیتوان چشم بر روی چشمهایت بست ، بگذار تو را ببینم ، تا آخرین لحظه ، تا آخرین حد نفسهایم….
نمیگویم که مرا تنها نگذار ، تو در قلبمی و هیچگاه تنها نمیمانم ، نمیگویم همیشه بمان ، تا زمانی که هستی من نیز میمانم ، اگر روزی بروی ، دنیا را زیر پا میگذارم ، نمیگویم تنها تو در قلبمی، نیازی به گفتنش نیست آنگاه که تو همان قلبمی… قلبی که تنها تپشهایش برای تو است ، زنده ماندن من به شرط تپشهای این قلب نیست ، به عشق بودن تو است !

                                                                                                       mahsa & kiarash

 

پسر عزیزم

امروز بابا من رو غافلگیر کرد از این سوپرایزش خیلی خوشحال شدم البته تو هم خوشحال شدی انگار که درک کردی عزیزم.

امشب که بابا آیفون رو زد طبق معمول و عادت همیشگی با هم رفتیم به استقبال بابا دم در ورودیه خونه، در رو باز کردیم و همونجا وایستادیم تا بابا بیاد بالا. این عادت که همیشه از بابا استقبال میکنم از زمانی بود که باهم ازدواج کردیم از همون موقع بوده و ترک هم نشده و اگه یه روز این کار نشه بابا حسابی شاکی میشه آخه اینگاری عادت کرده بدجوریم...

دیدم دوون دوون از پله ها با سرو صدا میاد بالا آخه بابا همیشه مراعات میکنه که توی راه پله ها سروصدا نشه خودم خیلی تعجب کردم بابا و دوییدن تو راه پله ها!!!!!!!!

به به دیدم یه شاخه گل مریم که تزیین شده بود و با یه جعبه شیرینی به دست داره میاد، نگو که عجله اش برای این بود  قلب

آخه بابا میدونه که من عاشق گل مریمم، بوی گل مریم من رو سرمست میکنه

این کار بابا من رو خیلی خوشحال کرد این هدیه از تموم هدیه های دنیا برام باارزشه

هنوز به دم در خونه نرسید و ٥تا پله تا در ورودی مونده بود تا میخواستم چیزی بگم فوری گفت ولنتاین مبارک...

خودش هم یه برقی تو چشاش بود و خیلی هم خوشحال، همین برق و خوشحالی، خوشحالی من رو صد چندان کرد

ازت ممنونم عشق من و کیارش

دوست داریــــــــم یــــــــــه عالمـــــــــــــه

تا تو هستی پایه های زندگیمون استوار و محکمه...

 

 

 اینجا رو مبل در حال تماشای cdحسنی نگو یه دسته گل بودی که خوابت برد

الهی مامان فدای خودت و خواب نازت بشه  عزیزم

 

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_   عشقمـــــــی نفسمـــــــــی عمرمـــــــــــی  _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مادام بوفی
27 بهمن 91 0:08
سلام عزیزم دوستدارید کوچولوتون یه قالب مخصوص داشته باشه با تصاویر خودش.... میتونید از قالبهایی که برای بقیه مادرای گل و نی نی ها شون درست کردیم دیدن کنید....
هیراد و عمه لیلاش
27 بهمن 91 0:33
سلام ، هیراد جون توی مسابقه شرکت کرده لطفا به وبلاگش بیایید و کمکش کنیدارزومند ارزوهای شما


انجام شد
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
27 بهمن 91 1:10
واي چه قشنگ...مباركه خانومي....
كيارشو ببوس


مامان بنیتا
27 بهمن 91 2:33
چه سورپرایز قشنگی
عزیزم امیدوارم همیشه همینطور عاشقانه زندگی کنین
وای قربونش برم چه لالایی کرده


ممنون عزیزدلم که همیشه لطف داری خانمی. بنیتای نازم رو یه عالمه ببوس
عرفان خان
27 بهمن 91 2:53
سلام کیارش جونم ... وبلاگ نازی داریا ... دست مامان نازت درد نکنه ... خودتم که از خوشگلی حرف نداری!!!!
میای با هم دوست شیم ... پس لطفا لینکم کن و خبر بده تا لینکت کنم ... البته اگه مایلی با هم دوست شیما ؟؟؟؟؟؟



عزیزم با افتخار لینک شدی و خوشحالم از آشنایی باشما کوچولوی ناناز
خاله مهنوش
27 بهمن 91 9:13
ولنتاین مباااااارک خواهری گلم...انشاالله هزار سال عاشقانه در کنار هم موفق و موید زندگی سالمی داشته باشید...


ممنونم خواهرگلم. ولنتاین شما هم مبارک با یه عالمه عشق و دوست داشتن
ارغوان
27 بهمن 91 9:15
ولنتاین مبارک خاله ی مهربونم چه قد خوبه که همه ی زن و شوهرا مثل شما عاشق هم باشن...تبریک میگم...کیار جونی رو محکم ببوسین...


ممنون ارغوان جونم. خیلی دوست دارم عزیزم
مامان آنوشا
27 بهمن 91 18:12
سلام مهسا جان چه متن زیبایی نوشتی ایشالا... همیشه دلت شاد باشه خانومی دست بابای کیارش جون هم درد نکنه راستی چه جالب من و آنوشا هم مراسم استقبال دم در رو داریم
کیارش جون خیلی عزیزی خاله چه خوشگل خوابیدی دوست دارم بوسسسسس


ممنون ساراجوووووووووونم. بارها اومدم تو وبلاگ آنوشاجون که نظر بذارم نمیشه. نمیدونم این 3شماره امنیتی نیست تو قسمت نظرات آنوشا. عزیزم پیگیری کن. الان هم تو وبلاگشم میخوام این 3پست آخر نظرم رو بگم نمیشه.
مامان تارا
27 بهمن 91 18:58
سلام و درود به مامان و بابای عاشق /روز عشقتون مبارک باشه

متن دلنشینی بود خیللللللللللللللی زیبا نوشتی

عزیزم ببین چه معصومانه خوابش برده خوشگل خاله بوووووووووووووووس


ممنون عزیزم
مامان بابای الیسا
27 بهمن 91 19:16
ولنتاینتون مبارک وامیدوارم عشقتون هر چی که میگذره پر رنگ تر و عمیق تر بشه وای این پسملی ما چه معصوم خوابیده


ممنون عزیزم
محبوبه مامان الینا
28 بهمن 91 7:23
چه خوبه که همسرتون میدونن برای خوشحالیه شما چکار کنناگه تموم آقایون اینو یاد بگیرن که خانمها حتی با یه شاخه گل کلی انرژی مثبت میگیرن خیلی از سوء تفاهمها و اختلافات برطرف میشه


آره محبوبه جون من از همون اول عاشق گل مریم بودم و هستم واقعا انرژی مثبت گرفتم. ممنون دوست خوبم
مامانی شیدا
28 بهمن 91 9:00
سلام ولنتاینتون ملارک خیلی خیلی قشنگ نوشتی همیشه خوشبخت و خندان باشید
با اجازه لینکتون می کنم خوشحال میشم با هم دوست باشیم به وب دختر منم سر بزنید خوشحال میشیم بوس بوس برای آقا کیارش


خوشحال شدم که بهمون سر زدین حتما لینکتون کردم
مامان بنیتا
28 بهمن 91 16:24
دست همسر با محبتتون درد نکنه امیدوارم عشقتون پایدار باشه


بابای کیارش
28 بهمن 91 16:53
عاشقتونم بوس بوس بوس


مامان عسل
29 بهمن 91 7:59
انشالا همیشه کنار هم با خوشی و سلامتی باشین


ممنون عزیزم
آتنا مامان روشا یدونه
30 بهمن 91 14:21
دست بابایی درد نکنه انقدر با فهمه که با گلی که مامانیه کیارش دوست داره عشقش رو نشون میده منم عاشق گل مریمم


ای وای چقد جالب. ممنون خانمی