نفس مامان و بابا کیارش قشنگمنفس مامان و بابا کیارش قشنگم، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

کیارش شاهزاده خونه ما

یه روز خستگی ناپذیر کیارش

1391/11/23 12:16
نویسنده : maman mahsa
428 بازدید
اشتراک گذاری

 

از ماورای یک احساس قشنگ تپش های قلب تو را می شنوم

چه زیباست از پشت این نقاب هزار رنگ حس دلتنگی تو را بوئیدن

تو را می بینم و می جویم که همچون یک باران بهاری

بر دل پائیزی من می باری و سیراب

 میکنی درختان دلم راکه بارور می شوند و شکوفه می دهند در بهار دلم

چه معصومانه است عشقی که تو دیده ای را فهمیدن

به ذهنم هم نمی آمد که روزی می شوی هم حس تنهایی های من

من و تو از تراوش یک چشمه ایم.... چشمه ای پر از قطرات ناب تنهایی

همان حس مشترک...

 

 تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

 

عشــــق مــامـــان...

نفس مــــــــامــــــان...

دنیــــــای مـــــــامـــــان...

 

امروز از صبح که بیدار شدی هنوز نخوابیدی و امروز نسبت به روزای دیگه خیلی با هم بازی کردیم

باهم صحبت کردیم و با هم خندیدیم و قایم موشک بازی کردیم و ...

البته خیلی خوشحالم که امروز تمام وقتم صرف تو شد. امروز هر کاری که می کردی یه مامان مهسا هم توشون بود.

 

پسر زرنگ و شیرین زبون من

میدونی چیه مامانی؟

از فردا کلاسام شروع میشه و فک کنم دیگه این لحظه ها برام کم پیش بیاد

نمیدونم که چه جوری می تونم دوریت رو تحمل کنم برام خیلی سخته

نمی دونم که چه جوری میتونم حضور ذهن پیدا کنم با نبودن تو

ولی امروز تا تونستی شیطنت کردی

 

" عاشقونه دوست دارم  کیارش عزیزتر از جونممممممممممم "

 

 تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

 

کیارش در حال خراب کاری

مامان فدای خنده های قشنگت بشه

 

" عاشقتـــــــــــم یکی یـــــــــــه دونـــــــــه مـن "

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

خاله مهنوش
22 بهمن 91 22:53
الهییییییییییییی من فدای اون خنده ی موش موشیت بشم جیگر طلااز کی تو این اندازه شیطون شدی قربونت بشم...یه عالمه بووووووووووس محکم محکم واسه کیارش خودم


مرسی خاله مهنوش دوست دارم یه عالمه
مامان بنیتا
23 بهمن 91 2:00
فدات بشم با این شیطونیات عسلم
آفرین مهسا جون که همت می کنی و با وجود بچه به علایق خودت هم می رسی


ممنون گلناز جونم. همچنان منتظر عکسا و شیرین کاریهای بنیتاجوووووووووووونم هستم. هرروز میام و سر میزنم
فاطمه و فائزه (زويشا)
23 بهمن 91 4:04
اون پوخاشي(پيچ گوشتي) از دستت نيوفته خاله!!!!!!!!!!!!!!!!:http://www.niniweblog.com/images/smilies/smile%20(8).gif*


مهسا
23 بهمن 91 11:41
سلام
كيارش وروجك چي كار مي كني ديوار اتاقت رو خراب نكن عزيزمهمه كارات شيرينه حتي خرابكاري هات عزيزم


نگو مهساجون که تمام کاغذ دیواریهای اتاقش رو کنده خیلی بیریخت شده. ممنون دوست مهربونم که همیشه بهمون لطف میکنی
بهاره مامان ونداد
23 بهمن 91 15:10
خاله جونم تو هم که شدی ونداد دوم هر وقت نیستین معلومه دیگه چی کار میکنید
ثمین
23 بهمن 91 20:41
سلام عزیزم
لینک شدین! به جمع دوستان دنیای نفیس خوش اومدی


ممنون خانمی
ثمین
23 بهمن 91 20:45
عزیزم من یه وبلاگ تخصصی بنام
نی نی پارتی
زدم که مخصوص تولده با کلی تم و دانلود رایگان! همه وسائل تولد!
ایشاله روز تولد دو سالگی وبلاگم آدرسش رو میدم!
شما هم دعوتین!


سمیرا مامی سایان
24 بهمن 91 1:00
اااااااااای جون دلم شیطون دوست داشتنیه خودمییییییی جیگمل طلااااااا


میسی سمیا جوووووووووووووووون"کیارش"
الی مامی آراد
24 بهمن 91 1:34
عشقممممممممممی شیطون بلا باز رفتی سراغ کاغذ دیواری


آره هیچی نگو الهام جون تمام کاغذ دیواری رو کنده
Mehdi
24 بهمن 91 2:20
سلام مرسي که به وب ما سر زدی؛كيارش خيلي نازه ايشاالله هميشه شادباشه؛اگه موافق تبادل لينك بودي خبرم كن مهسا خانم؛بازم به ما سر بزن


ممنون که شما هم سر زدین حتما میام. موفق باشین
مامان بردیا
24 بهمن 91 14:23



بابای روشا
24 بهمن 91 14:48
با دیدن خرابکاری های آقا کیارش یاد شیطونی های خودم می افتم که تا یه گوشه ی کاغذ دیواری رو میدیدم ور اومده سریع ترتیبش رو میدادم بعد هم بدو میرفتم پشت مامان بزرگ قایم میشدم تا دعوام نکنن

خداوند نگهدارش باشه


آره دقیقا کیارش هم همین طوره تا یه گوشه کاغذ دیواری میبینه که بلند شده میره خرابکاری میکنه ولی اون پشت کسی قایم نمیشه با کمال افتخار میاد و میگه که چیکار کرده و بعد میگه که مامان مهسا دعوام نکن
ممنون خدا روشا جون رو واستون حفظ کنه
مامان ساجده
26 بهمن 91 0:16
قربون برم خاله جون خوب با پوخاشي افتادي به جون ديوارا