نفس مامان و بابا کیارش قشنگمنفس مامان و بابا کیارش قشنگم، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

کیارش شاهزاده خونه ما

دعوت به مسابقه...

1391/11/22 1:04
نویسنده : maman mahsa
317 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دوستای خوبمون

از زمانی که این مسابقه برگزار شده ٤ تا از دوستای خوب من و کیارش جونم ما رو دعوت کردن

اولین کسی که دعوتم کرد هیرادجونم و دومین نفر متین جونم و حالا سومین نفر حامی جونم و چهارمین نفر انیسا جونم

من این پست رو گذاشتم تا دوستای خوب و مهربونم لطف کردن و ما رو دعوت کردن بدونن 

من و کیارش همه دوستای خوبمون رو خیلی خیلی دوست داریم و از اینکه به فکرمونن ممنونیم

من چیزی ندارم برای گفتن و یا نوشتن چون این حس ذاتیه و نیازی به گفتن و یا نوشتن نداره

این حسیه که تک تک دوستان دارن و جداناشدنیه

فقط میتونیم بگیم که همه دوستان و نی نیهای دوست داشتنی شون رو خیلی خیلی دوست داریم

 

                                                                        دوستدار همیشگی شما

                                                                     مهسا و کیارش

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سارا
22 بهمن 91 1:46
سلام گلم خوبی؟

ماشالا چه نازه کیارش جونم

منم از اشنایی با شما خیلی خوشحال شدم و با افتخار لینکتون کردم


ممنون خانمی خوشحال شدم که پیشمون اومدین
فاطمه و فائزه (زويشا)
23 بهمن 91 4:03
@...............@..........@............@@@@@..........@ @@..........@@......@.....@......@..........@......@....@ @.@........@.@....@.........@....@..........@....@........@ @..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@ @...@....@...@....@.........@................@....@.........@ @....@..@....@....@.........@................@....@.........@ @.....@@.....@....@.........@................@....@.........@ @......@.......@....@.........@................@....@.........@