نفس مامان و بابا کیارش قشنگمنفس مامان و بابا کیارش قشنگم، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

کیارش شاهزاده خونه ما

شاهزاده من 21 ماهه شد...

1391/11/20 19:30
نویسنده : maman mahsa
364 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

قشنگ ترین کنسرت دنیــــا

صدای نفس نفس زدن تـــــو در آغوشــــم هست. . . !

 

06300000 

 عزیزکـــــــــم...

 فرشته کوچولوی مامان...

  ٢٠ماه گذشت و تو از زمانی که به دنیا اومدی ثانیه به ثانیه و دقیقه به دقیقه و ساعت به ساعت و روز به روز و ماه به ماه رشد کردی و بزرگتر شدی من شاهد بزرگ شدن ذره ذره وجودت شدم

  با تو شادم و خوشبخت، بی تو آواره ترین موجود زمینم، با هر لبخندت دنیا و آسمانها و زمین مال منه

 وجودت به من انگیزه زندگی کردن میده

 فرشته پاک خدا، تا زمانی که زنده ام فقط برای تو نفس میکشم و برای تو زندگی میکنم

کیارش من همه وجودم مال توست شاد باش که با شادی تو من شادم

کیارش من وجودت و کارها و رفتارهات برام قشنگ و لذت بخشن

وقتی بهت نگاه میکنم از نعمتهای خدا سیراب میشم و خدا رو صد هزار مرتبه شکر میکنم به خاطر بودن و داشتنت

کیارش قشنگم، مامان با نفس های تو نفس میکشه

ساعتهایی که خونه نیستی باورت میشه که خونمون خیلی ساکت و دلگیره، وجود تو به خونمون شادی میده و شادی و شعف از در و دیوار خونه میباره

وقتی که خونه نیستی مدام بهونت رو میگیرم و خودم رو هزاران بار سرزنش میکنم که چرا گذاشتم بری تحمل یک لحظه دوریت برام سخته

 عاشقانه می پرستمت و دوستت دارم

 

 عشقــــــــــم...

 نفســـــــــــــــــــم...

    «٢١ مــــــاهگیــت مبــــــــــارک»

   06300000

 

 کیارش از ارتفاع بدون اینکه کمک بگیره میتونه بپره

 آماده برای پریدن پسر ورزشکار من

  

 کیارش غافلگیر میشه

 

 کلاغ پر، گنجشک پر، تا میگم کیارش پر

 بعد میگی: کیارش پی ندایه، باباش خبی ندایه

 

 وقتی که قایم موشک بازی میکنیم

 میری پشت تخت قایم میشی

 اینجا هم پیدات کردم و داری در میری

 

 اینجا هم مشغول بهم ریختن کشوهایی که سر به زنگها رسیدم

 وقتی که مچت رو میگیرم حسابی اخم میکنی و شکلک درمیاری

  

 عــــاااااااااشقتونـــــــــــــممممممم

  

 همـــــه زنــــدگــــــی مــــن

 

 

همیشــــه داشتـــن ” بهتریـــن هــــا ” بـــه آدم غـــرور خـــــاصی میـــده

مــــن مغــــرور تــــرینــــم ، چــــون تــو بهترینـــــی . . .

 

 زیرنوشت:

دیشب رفتیم آتلیه چند تا عکس گرفتیم به مناسبت 21ماهگیت قراره چند روز دیگه آماده بشه اگه آماده شد توی پستهای بعدی میذارم البته این سری آتلیه دیگه رفتیم خدا کنه عکسها خوب از کار دربیان. البته عکس سه نفری هم گرفتیم


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

سپیده از وبلاگ "کودک من"
17 بهمن 91 22:52
سلام خانم. ببینید این لینکها به دردتون می خوره. اگه نه بهم اطلاع بدید.
اول این لینک حروف انگلیسی + اعداد برای تولد
http://koodakeman91.niniweblog.com/post1278.php

این لینک رو هم ببینید . زیر اون تمام لینکهای مربوطه رو هم هست

http://koodakeman91.niniweblog.com/post1270.php


ممنون خانمی چکشون میکنم و بعد بهتون اطلاع میدم.
ارغوان(دختر خاله)
17 بهمن 91 23:22
کیارش قشنگم...21 ماهگیت مبارک.قربون تو گل پسر بشم با اون شیرین کاریهات


مرسی ارغوان جووووووووووونم. نبودی خاله دلمون برات تنگ شده بود. دوست داریم یه عالمه. خاله فدای ارغوان جون خودم و امیر جون خودم بشه
خاله مهنوش
17 بهمن 91 23:40
الهیییییییییییییییییییی من فدات بشم با اون عکسای قشنگت....یکی از یکی قشنگتره
دست مامان جونت درد نکنه واقعا داره برات وقت میذاره


مرسی خواهری، این آخری متلک بود یا از ته دل بودخواهرجونم
خاله مهنوش
17 بهمن 91 23:51
واقعا از ته قلبم گفتم..........قبلا هم بهت گفتم .وبلاگ کیارش رو خیلی مفرح درست کردی.به هیچ عنوان خسته کننده نیست


مرسی خواهرجونم چشات قشنگ میبینه. لطف داری عزیزم
بابای کیارش
17 بهمن 91 23:55
پسر خوشگل بابا، توی یه چشم بهم زدن 21ماهه شدی. دوست دارم همیشه لبخند قشنگ و دوست داشتنیت رو ببینم.
ممنون از مامانت که ابتکار به خرج داد و این عکسای قشنگ رو توی این پست گذاشت بوس بوس


متین من
18 بهمن 91 0:50
شاهزاده کوچولو 21 ماهگیت مبارک عزیزم همیشه موفق وشاد باشی مامانی خیلی با احساس نوشته بودی افرین


ممنون عزیزم.دیدی استفاده کردم واقعا قشنگن
مامان بنیتا
18 بهمن 91 1:42
کیارش عسلی 21مین ماهگرد تولدت مبارک عزیزم...به امید 121 سالگیت شاهزاده کوچولو


ممنون گلناز جونم. لطف کردی عزیزم. بنیتای نانازم رو محکم ببوس
مامان کوروش
18 بهمن 91 9:00
بیست و یک ماهگی ات مبارک شازده کوچولو ، انشا... سلامت باشی .


ممنون عزیزم
سمیرا مامی سایان
18 بهمن 91 10:05
عزیز دلم...شاهزاده کوچولوی دوست داشتنی 21 ماهگیت مبارک
دیگه چیزی به تولد 2 سالگیت نمونده هاااااااا قربونش برم


ممنونم سمیرا جونممممممممممممممم:
بهاره مامان ونداد
18 بهمن 91 11:58
جانم چه بامزه اخم کرده مهسا جون عکس های خیلی خوشکلی درست کردی مخصوصا اخریش


ممنون بهاره جووووووونم
مامان ساجده
18 بهمن 91 15:37
کیارش جونم 21 ماهگیت مبارک
برای شاهزاده خودم


ممنونم ساجده جونمممممممممم
فرناز خاله آرسن جون
18 بهمن 91 16:18
____ ♣♣♣_____________♣♣♣
_ ♣♣♣____♣♣______♣♣ ____ ♣♣♣
♣♣_______♣♣_____♣♣ _______ ♣♣
♣___________♣___♣ __________ ♣
♣____________♣_♣ ___________ ♣
_ ♣____________♣ ___________ ♣
__ ♣______________________ ♣
____ ♣ _________________ ♣
______ ♣ ______________ ♣
________ ♣ __________ ♣
__________ ♣ ______ ♣
_______ ♣_♣__♣ __ ♣__♣_♣
______ ♣____♣__♣__♣____♣
_______ ♣_____♣♣_♣____♣
_________ ♣_♣__♣♣__♣
________________ ♣♣
_________________ ♣♣
__________________ ♣♣
21 ماهگی کیارش جونـــــــــــــم مبارکـــــــــ[hr

ممنون فرنازجونممممممممم. اینم یه عالمه بوس برای آرسن جووووووونم
متین من
18 بهمن 91 16:23
سلام دوسی شمابه یک مسابقه دعوت شدی ازطرف من یک لحظه بیا وبلاگم تا متوجه شی مرسی دوسی


ممنون عزیزمممممممممممم
متین من
18 بهمن 91 16:45
خصوصی داری گلم


نمیدونم منظورتون از خصوصی چیه وبکم یا ایمیل خانمیییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامی کیارش و کیانا
18 بهمن 91 17:57
21 ماهگی شاهزاده کیارش مبارک باشه ایشاله همیشه زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه .راستی لینکتون هم کردم


سلام خیلی خوشحال شدم که بهمون سر زدین. آره من همیشه عادت دارم که دوستایی که لینکشون کردم رو سر بزنم و دیدم و خوشحال شدم که کیارش دوستای خوبی مثل کیارش جون و کیانا جون داره
مامان انیسا
18 بهمن 91 18:00
وااااای اخمشو!شازده 21 ماهگیت مبارک باشه جوجو


ممنونم عزیزمممممممممممم. یه بوس محکم برای خانم خوشگلم
مامان ملینا و کوروش
18 بهمن 91 18:35
ماشالا ماشالا به این پسر زرنگ کیارش جونم دوست دارم بوس بوس


ممنون عزیزم. اتفاقا امروز اومدم به وبلاگ ملینا و کوروش جون ولی دیدم خبری نیست منتظر بودم که بیاین با ماجراها و عکسهای جدید
مهسا
20 بهمن 91 11:36
21ماهه شدنت مبارک عزیزم انشاا.... 120 ساله بشی گلم
به به منتظر عکساتون هستم بوسسسسسسسسس


ممنون عزیزم
آتنا مامان روشا یدونه
23 بهمن 91 16:33
خدا این نی نی ناز رو با بابای مهربونش برای مامانی نگه داره


ممنون گلم
مهناز
24 اردیبهشت 92 17:12
چه کار جالبی کردی!!! خوش باشی در کنار خانواده