نفس مامان و بابا کیارش قشنگمنفس مامان و بابا کیارش قشنگم، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

کیارش شاهزاده خونه ما

شغل جدیدت مبارک

1391/11/11 23:54
نویسنده : maman mahsa
468 بازدید
اشتراک گذاری

 

مثل تو هیچ گلی پر از عطر و بوی محبت و عشق نیست
مثل تو هیچ ستاره درخشانی در آسمان زندگی نیست
مثل تو کسی نیست ، زیباتر از تو فرشته ای نیست
تو یک دنیای زیبایی ، تو یک رویای بیداری

 

نفســـم...

عشقــــــم...

پــسر قشنگـــــم...

دیشب با بابا رفتی بالای پشت بوم موقع برگشتن توی راه پله ها چشت افتاد به سه چرخه و بابا اون رو واست آورد خونهنیشخند

اوه اوه فقط خدا نکنه که تو چیزی از بابا بخوایاوه

تابستون توی پارکینگ بازی میکردی و وقتی هوا رو به سردی رفت همین جوری بدون اینکه تمیزش کنیم آوردیم بالای راه پله گذاشتیم و وقتی آوردین خونه یه راست بردین تو حموم که بشورین و تمیزش کنین

ولی تو گیر دادی که خودم تمیز میکنم آخه مامان مگه کار تو بودسوال

الا به لا من میخوام بشورم وقتی که گیرم بدی دیگه دادی و هیچ جوری نمیشه راضیت کرد که دست از این کار برداری، وروجک دوست داشتنی مامان

تو حموم تو رو با سه چرخه تنها گذاشتیم تا ببینیم که چی کار میکنی ولی خوب  از پسش براومدی به قول خودت ایبلا

 

بابا هم از فرصت استفاده کرد هم فیلم گرفت و هم کلی عکس

آخه من گفتم که بابا همیشه با دوربینهاش آماده شکار کردنهزبان

ولی خودمونیم ها بابا دستش درد نکنه با این عکساش و فیلم هاشماچ

 

این دوتا عکس رو بابا همین الان یعنی ساعت ٢٣:٣٠ گرفت از جوجه

اینجا رو تخت مشغول بپر بپر بودی

 که بابا ازت عکس گرفت که یه خورده تار شده

 

 تـو پاکترین عشــــق روی زمینی

تو یک هدیــــه با ارزش از طرف خــــدا برای قلبمی !

قلب من تا ابد مــــــال تــــــو ست !



 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

حامی
11 بهمن 91 19:58
شاهزاده کیارش جاااااااااااااااااااااااانم
تو همیشه سزاوار این هستی که مهمترین شخص زندگی کسی باشی....همانطور که همیشه مهمترین شخص زندگی پدر و مادرت هستی..


ممنون از این همه لطف امیدوارم که حامی شما هم واقعا لایق این همه محبت از طرف بابای مهربونش باشه به امید روزی که لبخند بر روی لبانتون بشینه «آمین»
مهسا
11 بهمن 91 20:19
سلام مهساجونم خوبید؟
قربون گل پسری برم من چه قشنگ سه چرخه ش رو می شوره عزیزدلم بوسسسسسس


مرسی مهسا جووووووووووووونم. بازم بیا دلمون واست تنگ میشه
مامان بنیتا
11 بهمن 91 21:55
چه شاهزاده تمیزی ببین چه قشنگ سه چرخه خوشگلشو میشوره


ممنون عزیزم. یه عالمه بوس برای بنیتای ملوس و شیرین خودم
مامان بنیتا
11 بهمن 91 22:44
خوشگلم از همین حالا می خواد کاراشو خودش بکنه و مستقل باشه..آفرین به تو که اینقدر آقایی عزیزم


ممنون گلناز جووووووووووونم. از طرف من به قول کیارش یه بوس کوکم کوکم لبای بنیتاجون رو بکن
مامانی سه فرشته
11 بهمن 91 23:17
خسته نباشی گل پسر


ممنون عزیزم
مونا مامان امیرسام
12 بهمن 91 1:57
افرین به کیارش خان که خودش کارهاش رو انجام میده.
چگده هم ناز میخندی.همیشه بخندی گلم.
3 چرخه ات هم خیلی نازه


مرجان مامان آران
12 بهمن 91 3:33
واییییی افرین به شاهزاده خوشگلمممممم چه تمیز کاری میکنه


مامان بردیا
12 بهمن 91 8:55
گل پسر از الان کارای مربوط به خودشو انجام میده. آفرین کیارش جون. دستای کوچولوت درد نکنه... خسته نباشی


خاله منا
12 بهمن 91 11:03
جووووجه شیطون می بینم واسه خودت مردی شدی خودت دوست داری کاراتو انجام بدی به قول خوووودت ایبلا وروجک دوست داشتنی خاله-نمی دونی چقدر دلم واسه خامنات گفتنت تنگ شده


میسی خامنا. منم دلم تنگ شده. دوست دارم یه عالمه
فاطمه و فائزه(زویشا)
13 بهمن 91 1:47
آفرین پسر زرنگ....
من و فائزه هم یه سه چرخه داشتیم که بعضی وقتا برعکسش می کردیم و رکابشو با دست می چرخوندیم و میگفتیم نانوایی بازی میکنیم....!!!!!!!!!!!!!!!!!
حالا چه ربطی به نونوایی داشت خدا عالمه!
الان با دیدن سه چرخه تو یاد خودمون افتادیم و کلی خندیدیم

جالبه دوستای خوبمون*;

الی مامان آراد
14 بهمن 91 12:08
این جوجه کوچولو حالا مستقل شده آفرین
عمو تویج
14 بهمن 91 18:51
یه هفته عمو تویج گفتناشو شنیدم اما هر روزم با کیا باشم بازم کمه


عمو تویج منم دوست دایم یه عالمهزود زود بیا پیشمون
فرناز خاله آرسن جون
14 بهمن 91 21:06
سلام مرسی بابت پیامهای نازتون ممنون این کیارش ادم رو با این رفتارهاش دیونه میکنه هم مظلومه هم شیطون ادم میخواد اون دستاشو قلبمه قورت بده


ممنون فرناز جووووووووونم. ارسن شیرین رو محکم ببوس:
مامان ترنم کوچولو
16 بهمن 91 8:17
سلام مامانی عزیز.بهتون سر میزنم ولی نظر نتونستم بذارم این ترنم وروجک به نشستن من پای نت حسااااااااااااااااااااااااااااسه.حتما سعی میکنم براتون نظر بذارم از این پس.در ضمن با افتخار لینک شدید


ممنونم که پیشمون اومدین. آره عزیزم حق دارین اینم یه عالمه بوس برای ترنم جون و مامان مهربونش
مامان ایسان
17 بهمن 91 16:59
افرین پس تمیز مامانی
خیلی خوبه که میزاری تو کار هایی که به خودش مربوطه کمکتون کنه
یه عالمه بوس واسه گل پسرمون


ممنوووووونم
خاله مهنوش
18 بهمن 91 0:01
اول یه عالمه قربون صدقه ی تو گل پسر بشم ...بعد هم برم یه اسپند غلیظ واست دود کنم