نفس مامان و بابا کیارش قشنگمنفس مامان و بابا کیارش قشنگم، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

کیارش شاهزاده خونه ما

آموختنی های خرگوش کوچولو

1391/11/10 14:27
نویسنده : maman mahsa
595 بازدید
اشتراک گذاری

 

من کلبه ی خوشبختی تو را روزی با گلهای شوقم فرش خواهم کرد

و قشنگترین لحظه هایم را به پای ساده ترین دقایقت خواهم ریخت

تا بدانی عاشق ترین پروانه ات خواهم ماند ...

pink bunny and hearts divider

 

خرگوش کوچولوی باهوش مامان...

 

٢ روز میشه که خاله مونا جون اومده خونمون و پیش ما مونده و سرگرم بازی کردنی و حسابی بهت خوش میگذرههورا

کتاب ها و اسباب بازیهات رو میاری و براش توضیح میدی الهی من قربون اون شیرین زبونیات بشم که یه سره من رو با کارات و حرفات سوپرایز میکنی البته نه تنها من بلکه همه اطرافیان روتشویق

بابا برات یه دفتر وایتبرد خریده که داخلش از سمت راست یادگیری حروف الفبا داره و از سمت چپ هم یادگیری اعداد از ١ تا ١٠ داره

حروف الفبا رو یاد داری ولی درهم، خیلی قشنگ میگی و وقتی میخونی تموم میشه واسه خودت کلی ذوق میکنی و دست می زنی و با صدای قشنگت میگی هوراااااااااااااااااااااااااااااا همین شکلی هم میکشی

دیشب کتاب شکل حیوونات رو نشون میدادی و اسم همه رو خیلی واضح و خوب بیان میکردی با صداهاشون

جوجه باهوشمی

پروانه = پوانه          پنگوئن = پنگوئن          زرافه= زباسه گیدن دیاز

فیل = پیل              زنبور= زنبوی              ببر = بب          پلنگ = پلنگ

شیر = شی           اردک = ایدک               خروس = خیوس              لاک پشت = لاک پشت سنجی( لاک پشت سنگی )              آهو = آهو                        خرگوش = خوگوش

مورچه = مویچه       خرس = خیس           و........

حتی اژدها که همون دایناسوره رو میشناسی، اسب آبی و تمساح و لک لک و به قورباغه میگی قوباغه میخنده خوشحاله

کیارش مامان، چیزی که میخوام بهت یاد بدم به یکبار گفتن واست کفایت میکنه همون یکبار ازم می دزدی شیرین مامانماچ

بعضی وقتها من رو متعجب میکنی با این همه هوشت، خدا کنه تا آخر همین طور زرنگ و باهوش باشیمتفکر

اعداد رو از 1 تا 10 یاد داری البته درهم مثلا میگی 1 2 3 5 6 9 10 و 4  7 8 رو بعضی وقتها جامیندازی یا بعضی وقتها دلت بخواد، میگی

عمه مهلاجون واست dvd baby einstein گرفته که من صبح ها فقط یکساعت واست میذارم که خوشبختانه dvd1 رو داری خودت یاد میگیری خیلی علاقه نشون میدی و تا آخر نگاه میکنی و وقتی تموم میشه بهم میگی مامان مهسا دوباره.....

البته این وسط وسط ها گاهی اوقات your baby can رو واست میذارم که اولی خسته کننده نباشه که این dvd معرفی حیوانات به زبان انگلیسیه

فیل = elephant               ببر = tiger       

 اینها رو یاد داری البته برای یادگیری عجله ای ندارم چون می دونم که خودت خیلی زود زود همه رو یاد میگیری

حروف الفبا رو هم با صدای بلند میگی البته اگه کتابش جلوت باشه

 

جوجه باهوش خودمی، عاشقتم همه زندگی مامان

 

قوبون اون نگــــاه قشنگت مـــامــــانی

کیارش عاشق لواشک خوردنه

قوبون اون لبات بشم که لواشکی شده به به!!!

 

" مــــــــی پـــــرستمت " 

" یکـــــــی یـــــــــه دونــــــــه مـــــامــــــان "

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

نسترن (مامان نیروانا)
9 بهمن 91 15:48
هزار افرین پسر خوشگل و باهوش...چقدر چیز بلدی شیطون....دست مامان هم درد نکنه که برای گل پسر وقت میذاره...دوست دارم عزیزم.
منم شما رو لینک کردم گلم


خوشحال شدم که سر زدین ممنون نسترن جون بازم پیشمون بیاین
حامی
9 بهمن 91 19:51
""شکسپير گفت:""

من هميشه خوشحالم، مي دانيد چرا؟

براي اينکه از هيچکس براي چيزي انتظاري ندارم،

انتظارات هميشه صدمه زننده هستند ..

زندگي کوتاه است ..


واقعا نباید از کسی انتظار داشت. امیدوارم دوباره شادی به خونتون برگرده و لحظه به لحظه زندگیتون رو غرق در شادی و خوشبختی ببینیم «آمین»

پس به زندگي ات عشق بورز ..

خوشحال باش .. و لبخند بزن .. فقط براي خودت زندگي کن و ..

قبل از اينکه صحبت کني » گوش کن

قبل از اينکه بنويسي » فکر کن

قبل از اينکه خرج کني » درآمد داشته باش

قبل از اينکه دعا کني » ببخش

قبل از اينکه صدمه بزني » احساس کن

قبل از تنفر » عشق بورز

زندگي اين است ... احساسش کن، زندگي کن و لذت ببر...


مامان بنیتا
9 بهمن 91 23:30
قربونت برم خرگوش کوچولوی باهوشم..و آفرین به مامانی که اینقدر برای پسرش وقت می ذاره و آموزشش می ده


مرسی گلناز جووووونم.آره خیلی برام یادگیریه کیارش ارزش داره و مهمه
بنیتا جون رو از طرف من محکم محکم از اون لبای خوشگلش ببوس. هر شب میام و بهش سرمیزنم عادت کردم خیلی دوسش دارم جیگرمه
ارغوان(دختر خاله)
9 بهمن 91 23:42
کیارش جونی خودمی دیگه....دیگه مطمئن شدم که باهوش بودنتبه خودم رفته....:تو زبان هرجا مشکل داشتی به خودم بگو..ok???


مرسی خاله جووووووووونی. آره دوست دارم زرنگیه کیارش به دخترخاله ارغوان جونش بره، آخه من یکی که بهت افتخار میکنم دختر باهوشمون
مامان ساجده
10 بهمن 91 0:33



مونا مامان امیرسام
10 بهمن 91 1:39
ماشاالله به کیارش خاان باهووش.



مرسی عزیزم موناجوووووونم از طرف من امیرسام خوشگلم رو محکم ببوس
مامان بنیتا
10 بهمن 91 1:59
قربونه دوست با محبتم و گل پسرش


هیراد و عمه لیلاش
10 بهمن 91 10:07
عید شما مبارک


ممنون عزیزم عید شما هم مبارک
خاله منا
10 بهمن 91 13:43
الهی خاله قربون پسر نانازمون بشه که هرچی بش میگیم مثل طوطی یاد میگیره آفرین جوجک بلا و شیطووووووون


مرسی خاله موناجوووووووووون. دوست دارم یه عالمه
الی مامان آراد
10 بهمن 91 16:18
الهی قربون این پسر باهوش بشم
بابای کیارش
10 بهمن 91 19:56
آفرین به پسر باهوشم که زرنگی و استعداد درخشانش تو ذاتشه. من فدای گل پسرم بشم بوس بوس بوس
متین من
11 بهمن 91 1:00
سلام خوبی یک سربه وبلاگم بزن پست جدیدم بخون واقعا ناخواسته بود نمیدونم چکارکنم رمز خصوصی واست میذارم مرسی دوسی واقعا ناراحتم... 9092
فاطمه و فائزه(زویشا)
11 بهمن 91 3:02
کیارش جونییییییییییی...هزار آفرین به دوست جونییییییییییی خودمون... دوستت داریم


محمد حسین( مخترع کوچک)
11 بهمن 91 3:03
دوست باهوش خودمی.......آفرین کیارش حونی


مامان کوروش
11 بهمن 91 8:03
افرین به این پسر باهوش ، خیلی خوبه که خودش دوست داره و دلش می خواد بیشتر و بیشتر یاد بگیره


مامان بردیا
11 بهمن 91 14:22
آفرین گل پسر همینجور ادامه بده و یه آینده درخشان برای خودت بساز


ممنونم عزیزممممممممممم
مامان کوروش
11 بهمن 91 16:58
خصوصی


نمیدونم مامان کوروش جون منظورت از خصوصی چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واضح تر توضیح بده عزیزم
سمیرا مامی سایان
11 بهمن 91 16:58
آفرین شاهزاده کوچولوی دوست داشتنی




مامانی سه فرشته
11 بهمن 91 23:15
ماشالله به کیارش خان زرنگ وباهوش کیارشی هم مثل اوستا عاشق لواشکه