نفس مامان و بابا کیارش قشنگمنفس مامان و بابا کیارش قشنگم، تا این لحظه: 13 سال و 12 روز سن داره

کیارش شاهزاده خونه ما

کیارش مکانیک میشود

1391/11/6 22:47
نویسنده : maman mahsa
423 بازدید
اشتراک گذاری

 

جوجه کوچولو

تورو چه به مکانیکی؟؟؟؟؟؟سوال

علاقه زیادی به تعمیرات داری قبل از اینکه اسباب بازی جعبه ابزار رو بگیریم با پیچ گوشتی و جعبه ابزار بابا بازی میکردی که خیلی خطرناک بودنگران

البته این رو هم بگم که خیلی علاقه زیادی به پوخاشی(پیچ گوشتی) و آپچی فیانسه(آچارفرانسه) و چکش داری بیشتر با اینها بازی میکنیخوشمزه

ماشینهات رو یکی یکی میاری و تعمیرشون میکنی و میگی بابا ماشین دیست شدهورا

آخه عزیزم این مکانیک بودنت نمیدونم از کجا نشأت گرفته؟؟؟؟؟؟؟؟

 

آخه عزیزم چرا قیافت رو اینجوری کردی؟؟؟؟؟؟

بابا پیچش سفته، کلافم کرده!!!!!

 

 

 اگر تو نبـــودی

مــن

 بی دلـــیل ترین اتفـــاق زمیـــن بــودم

 

تو هـــستی

  

   و مـــن

 

محکمترین بهانه خلقت شدم...

 

" دوســـــــت دارم عشقــــــــــــــــــم "

 

 

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

مامان ساجده
6 بهمن 91 23:28



نرگس مامان باران
6 بهمن 91 23:41



مامان ایسان
7 بهمن 91 0:08
عززززززززززززززززیزززززززززززززززززم
بابا مهندس مکانیک
بابا حرفه ای قربون اون اخمت پیچ شرمنده شد اخه


الی مامان آراد
7 بهمن 91 1:12
بابا مکانیک کوچولو


بابای کیارش
7 بهمن 91 1:51
قربون پسر همه فن حریفم بشم که از حالا همه چیز رو یاد داره الحق که به باباش رفته بوس بوس بوس*
مامان بنیتا
7 بهمن 91 2:34
قربون اون قیافه جدیت مکانیک کوچولو..حالا بالاخره فهمیدی مشکل از کجا بود؟؟


فک کنم ذاتیه آخه نه مامانش مزون داره و نه باباش مکانیکه
مامان بنیتا
7 بهمن 91 2:54
مامانی خصوصی داری عزیزم..
منظورم از مشکل توی نظر قبلی سوال از کیارش جون بود ها..یعنی بالاخره فهمیدی کجای ماشینت خراب شده بود که درستش کنی؟؟


ای وای ببخشین
مادر کوثر
7 بهمن 91 7:58
مکانیک کوچولووووووووووووو
آفریییییییییییییین


مامان کوروش
7 بهمن 91 8:12
چقدر جدی و اخمو


مامان بردیا
7 بهمن 91 8:43
فدات شم شیرین زبون خوشکل
خاله جون یه نگاه به ماشین ما هم بنداز تازگیا زیاد حالش خوب نیست
میبوسم مکانیک کوچولو و مامان گلشو


سمیرا مامی سایان
7 بهمن 91 10:16

عزززززززیزم چقدر تو کارش جدیهههههه


خاله مهنوش
7 بهمن 91 11:01
جوجو مهندس. خاله فدای تو خوشگل پسر بشه.....خاله جون دیگه کم مونده فک کنم پیچه از رو رفت به تلاشت ادامه بده.....بوسسسسسسسسس


امیرمهدی (پسر خاله کیارش جون
7 بهمن 91 11:08
سلام کیارش....میخوای بیام کمکت کنم....به هر حال در خدمت هستم...
مرجان مامان آران
7 بهمن 91 11:23
افرینننننننن پسر مکانیک با ان شیرین زبونیشششششششششششششششش


مامان عسل
7 بهمن 91 13:24
هزار ماشالا به این مهندس کوچولو شیرین زبون


مرسی که سر زدین بازم بیایین و ما رو خوشحال کنین اینم یه عالمه بوس برای عسل شیرین زبون
خاله مونا
7 بهمن 91 13:37
الهی خاله قربون این دستای کوچولوت بشه که واسه خودت مردی شدی دوست دارم خاله


میسی خاله مونا. دوست دارم یه عالمه*
مامان همای مسیحا جونی
7 بهمن 91 15:22
مهندس کوچولو.// ایشالا چرخای زندگیت همیشه بچرخه.
مامان مهربونش مرسی که اومدی پیش ما.


مرسی عزیزممممممم. لطف کردی که سر زدی بازم بیاین من و کیارش خوشحال میشیم. یه عالمه بوس برای مسیحاجون و مامانش
نگار(مامان سام)
7 بهمن 91 16:04
آخی نازی ماشالله بچه از الان فنی هستش دیگه.آقا مهندسه.
کیارش جون موهات مبارکه خیلی فرق کردی موهای کوتاه فشن بیشتر بهت میاد.
راستی اگه اجازه بدین لینکتون میکنم تا با سام دوست شین.


مرسی. شما لطف دارین. خوشحال میشم باعث افتخار که با سام جون و مامانش دوست شیم.بوس بوس
مامان بنیتا
7 بهمن 91 17:55
سلام عزیزم..عکسو فرستادم تونستی باز کنی؟


سلام گلناز جون. نه متاسفانه باز نشد. میخواستم امشب برات پیام بزارم.....
مامان بنیتا
7 بهمن 91 19:19
عززززززززززززززززززززززززززیزم


مامان آنوشا
7 بهمن 91 20:20
سلام مهسا جون مرسی عزیزم آفرین به این گل پسر دوست داستنی و شیرین زبون خوب میخواد واست مهندس بشه مامانی ایشالا... توی تمام مراحل زندگیش موفق باشه


سلام عزیزم. خوشحال شدم که سر زدین بازم بیاین
فاطمه و فائزه( زویشا)
8 بهمن 91 1:45
قربون اون دقت و اخم ..............


مرسی خواهرای دوست داشتنی
ارغوان
8 بهمن 91 13:52
الههههههههههههههی من جیگمل تو رو بخورم با عینکت .....دیوووووووونه شدم از بس اومدم تو وبلاگت ....وای وای وای به قول عمو جونت باید سرو کوبید به دیفال...


مرسی ارغوان جوووووونم که اینقد تو خوب و مهربونی. دوست دارم یه عالمه ارغوان عزیزم
متین من
8 بهمن 91 15:31
آفرین به کیارش چون تغییرشغل دادی میبینم که تو پست های قبلی موچین مامان برداشته بودی حالاهم مکانیک شدی نه دوست داری ازهمین کوچولوی تمام حرفه ها رو یاد بگیری عزیزم شیرین کاریات دل منو برده


مرسی عزیزم
فرناز خاله ارسن جون
8 بهمن 91 15:46
سلام خوبین؟این چند روز نبودم امودم وبلاگ کیارش جون رو باز کردم فقط از خنده روده بر شدم به خاطر کارهای با مزه اش خیلی با حاله موش بخوره او جیگر رو


مرسی عزیزم. شما لطف دارین. ارسن جون هم بزرگ شه همین جور شیرین کاری میکنه منتظر اون روزها باشین بوس بوس برای ارسن جون کوچولو**
عطیه
8 بهمن 91 20:11
وب قشنگی دارید.به وبلاگ منم سر بزنید.


ممنون عزیزم حتما میام
مامان تارا
8 بهمن 91 22:45
عجب اهنگ شادی

مکانیک کوچولو شما که یک شاهزاده این اینکارا رو بسپارین دست خدم و حشم

******************************
بیاین پیش ما شوی لباس داریم



































مامان تارا
8 بهمن 91 22:46
نه مثل اینکه اشتباه گرفتم آهنگ یه وب دیگه بود / گفتم اخه این اهنگ تولد به وب شما نمیخوره فکر کردم تولد شاهزاده نزدیکه
مادر کوثر
9 بهمن 91 13:12
فرخنده میلاد فخر کائنات، حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی صلی الله علیه و آله
و سلاله پاک و مطهرش، رئیس مکتب، حضرت امام جعفر صادق علیه ‏السلام،
بر پیروان راستین حق تهنیت باد.


ممنون عزیزم برشما و خونواده محترمتون هم مبارک
بهاره مامان ونداد
9 بهمن 91 15:11
ای جانم مهندس منی تو


ممنونم بهاره جوووووووووونم لطف داری عزیزم بوس بوس برای ونداد کوچولوی زرنگ
مامان کیارش
16 بهمن 91 10:15
الهییییییییی..... عزیزمممممممممممممم
فدات بشه خالهههههههههه