نفس مامان و بابا کیارش قشنگمنفس مامان و بابا کیارش قشنگم، تا این لحظه: 13 سال و 12 روز سن داره

کیارش شاهزاده خونه ما

کیارش موهاش فشن میشه

1391/11/6 22:26
نویسنده : maman mahsa
416 بازدید
اشتراک گذاری

 

اگر دنیا نباشد و تو باشی باز زنده ام ، زیرا تو دنیای منی !

ای دنیای من ، ای هستی من ، تو را نه برای دیروز ، نه برای امروز و نه برای 

فردامیخواهم، تو را تنها برای خودم میخواهم !

" دوست دااااااااااارم عزیزمممممممممممم "

 

مرد کوچک مامان

امشب ساعت ٩:٣٠ با بابا آرایشگاه مردونه رفتیم که بالاخره بعد از مدتها موهات رو کوتاه کنیمهورا

آقای عبدی که همون آقای آرایشگر بود ازم پرسید که چه جوری کوتاه کنم منم گفتم فشن، میخوام موهاش سیخ سیخونکی بشهخوشمزه

این سومین دفعیه که آرایشگاه مردونه می بریمت

یکی ١٠ماهگی و یکی ١٤ ماهگی که خودم تنهایی بردمت و اینم تو ٢٠ ماهگی که خیلی فاصله افتاد

توی این ٣بار یه جیکت درنیومد فقط خیلی شیطون و کنجکاوی، اطراف رو زیاد نگاه میکنی سرت رو ثابت نگه نمی داریماچ

عمو آرایشگر ممنون که من رو تحمل میکنی          « کیارش » 

خیلی دوست داشتم که موهات رو بلند کنم ولی انگار از شانس بدم بهت نمیومد، نمی دونم شایدم من کم تحمل بودمافسوس

آخه دیگه تحمل دیدن قیافه اینجوریت رو نداشتمکلافه

نه اینکه زشت شده باشی

ولی ماهی کوچولو، تو همه جوره واسم خوشمل و دوست داشتنی هستی جیگر مامان

بعد از اتمام کار یه راست رفتیم خونه بابا ایرج اینا

تا تو رو با موهای کوتاه دیدن کلی خندیدن و قربون صدقه پسر خوشگلم شدن کلی هم ذوق کردن

مثل اینکه اون ها هم از موهای قبلیت خسته شده بودن و به روی خودشون نمی آوردننیشخند

 

 

دیوونه وار عاشقتمممممممممم

وقتی با اون صدای نانازت صدام میکنی مامان مهسا

میخوام که درسته قورتت بدم

آخه خودت می دونی که چقد دوست دارم که اینجوری صدام میکنی

عشقم نفسم

همه داروندار مامان

بهت مینازم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان بنیتا
5 بهمن 91 3:21
وای عزیزم خیلی مدل موهات بهت می یاد ..مبارک باشه ایشالا آرایشگاه دامادیت


مامان کوروش
5 بهمن 91 9:04
مبارکت باشه پسری ، انشا... ارایشگاه دامادی ات


ممنون عزیزم
خاله مهنوش
5 بهمن 91 11:30
الهی خاله قربون اون قد و بالای ناز تو بشه با اون تیپ زدنت با کلاسه من... نانازی بودی نانازتر شدی


میسی خاله مهنوش
مامان سانلی
5 بهمن 91 11:35
مبارکت باشه عزیز دلم..
فشن خاله خیلی خیلی عسل شدی.
میبوسمت



مرسی مامان سانلی جون. سانلی هم خیلی دوست داشتنیه
دیشب داشتم از سانلی حرف میزدم آخه بعضی از نی نی ها خیلی خیلی دوست داشتنین
saba
5 بهمن 91 12:05
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید
من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم
با تشکر http://dewall.blogfa.com/



لینکتون کردم
الی مامان آراد
5 بهمن 91 12:15
مبارکت باشه عزیزمبهت خیلی میاد


مرسی الهام جون. دیگه از موهاش خسته شده بودم. آره قشنگ شد
عموی محیط بان
5 بهمن 91 14:16
سلام خسته نباشید خیلی خوشحال شدم من هم محیط بان نیستم این بهترین عنوان واسه یک محیط زیستیه -تموم محیط زیستی ها از کارشناسان ارشد تا محیط یاران محیط بانند- رشته تخصصی من محیط زیسته ولی خوب پژوهش های ترویجی هم مثل همین طرح انجام میدم. ممنون از حضورتون این دسته گل واسه نی نی نازتون
عموی محیط بان
5 بهمن 91 14:17
لینک شدید
سمیرا مامی سایان
5 بهمن 91 16:11
ناناز شدیییییییی جیگمل طلاااااااا مبارک باشه


هیراد و عمه لیلاش
5 بهمن 91 19:46
کیارش خاله شما همه جوره خوردنی هستی عزیزم
انشاالله همیشه شاد و سلامت باشی گلم


ممنونم لیلاجووون
بهاره مامان ونداد
5 بهمن 91 21:42
خوشکل منی با این موهای فشنت چه بامزه شدی
راستی ونداد هم اصلا موی بلند بهش نمیاد


ممنون بهاره جوووونم.آره دیگه این آخریا تحمل موهاش رو نداشتم:x:x
فاطمه و فائزه( زویشا)
6 بهمن 91 0:44
___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........


ممنون عزیزای من. خیلی خوشحالم که دوباره اومدین
بوس بوس برای فائزه و فاطمه جون دوست داشتنی
عمو تویج
6 بهمن 91 1:50
من که قبل آرایشگاهشو ندیدم اما این مدل خیلی بهت میاد عمو جونم


مرسی عموتویج. من شدم کیارش فشن
مامان آبتین
6 بهمن 91 18:36
سلام بر فشن ترین نی نی کوچولوی نازنازی!


ممنون عزیزم
مامان فرزانه
6 بهمن 91 21:10
مبارک باشه انشااله اصلاح دامادیت پسل طلا چقده بهت میاد فشن


ممنون فرزانه جوووووونم
بابای کیارش
7 بهمن 91 1:55
واسه اولین بار مدل پیشنهادیه مامان کیارش رو رو سر کیارش پیاده کردیم. وااااااااای که چقده بهش میاد بوس بوس بوس


مامان بنیتا
7 بهمن 91 19:19
مبارکت باشه خوشگل خاله همه جوره نازی ماشالا

ممنونم شما لطف داری
فاطمه و فائزه( زویشا)
8 بهمن 91 1:48
بابا خوش تیییییییییییییییییپ


*
مامان انیسا
8 بهمن 91 13:03
قربون اون موهای فشنت برم من خیلی خوشتیپی عزیز دلم


مرسی عزیزم