نفس مامان و بابا کیارش قشنگمنفس مامان و بابا کیارش قشنگم، تا این لحظه: 13 سال و 11 روز سن داره

کیارش شاهزاده خونه ما

فرشته کوچک من

1391/11/3 16:44
نویسنده : maman mahsa
389 بازدید
اشتراک گذاری

 

نفسمممممممممممم...

عشقممممممممممم...

و تو

همان فرشته کوچک خدا که از دوردستها می آیی

و لحظه ها را به لبخندها و شکوفه ها و زندگی پیوند می زنی...

باورم نمیشود روزی تو، راه را از بهشت تا دنیایم از وجود من به بیرون می یابی!!!

من در تمام لحظه های زندگی، آرزوی داشتنت را دارم

و این شاید که روزی از آن من شوی، تا سر حد عشق شیدایم می کند

عشششششششششق من

فرشششششششششته من

من می دانم بس که محبوب و معصومی خدا تو را به " عزیزترینهایش " هدیه داده است

 

 

 

دوستااااااااااای جون جوووووووووووووونی

ازتون ممنونیم که ظرف مدت یکماه

آمار بازدیدکننده وبلاگ از مرز ١٠٠٠٠ تا گذشت

خوشحالیم که دوستای خوبی مثل شما داریم

 و ما رو تنها نذاشتین و نمیذارین

 دوستون داریم یه عالمه

این پست رو فقط و فقط برای قدردانی و تشکر از شما میذارم

 

خیلی آراااااااااامم

از اینکه در آغوشمی خوشحاااااااااااالم  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان تارا
2 بهمن 91 23:08
واسه شاهزاده
اینم واسه مامان جووووووونش


ممنون مامان تارای نانازی بوس بوس
مامان بنیتا
2 بهمن 91 23:08
متنت خیلی قشنگ بود عزیزم
10000تایی شدن آمار وبلاگ زیباتون هم مبارک


ممنونم مامان بنینای ملوسک ناز
ارغوان(دختر خاله)
3 بهمن 91 1:00
سلام خاله جون هم آهنگت هم متنت فوق العاده بود....هورااااااا 1000تایی شدن وبلاگت مبارک...


مرسی ارغوان خاله. چرا نخوابیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سمیرا مامی سایان
3 بهمن 91 1:17
مبارکه کیاااااارش جوووونممم دست مامان مهربونت هم درد نکنه ...امیدوارم وقتی خوندن یاد گرفتی از خوندن خاطرات قشنگت لذت ببری


مرسی سمیراجوووووووووووووونم
مامان کوروش
3 بهمن 91 7:21
مبارک باشه رکورد وبلاگت عزیزم


ممنون مامان کوروش جونیییییییییییی
خاله مهنوش
3 بهمن 91 7:54
کیارش جان عروسک ناز خاله 10000 تایی شدن امار وبلاگتو بهت تبریک میگممممممم...خاله الهی قربونت بشه


ممنون خاله مهنوش. دوست دارم یه عالمه
مامان سویل
3 بهمن 91 20:32
عزیزم متن عالی بود بیست
خیلی ممنون که بهمون سر زدین خانمی ممنون


خواهش میکنم عزیزممممممممممممممممم
الی مامان آراد
4 بهمن 91 1:21
مبارکه عزیزم پسملی به این ملوسی کی میتونه از وبش بگذره