نفس مامان و بابا کیارش قشنگمنفس مامان و بابا کیارش قشنگم، تا این لحظه: 13 سال و 1 روز سن داره

کیارش شاهزاده خونه ما

4 روز تاخیر....

1391/10/29 22:19
نویسنده : maman mahsa
463 بازدید
اشتراک گذاری

 

روزهای زندگی ام گرم می گذرد با تو
 
به گرمای لحظه هایی که تو در آغوشمی

با تو گرم هستم و نمی سوزد عشقمان، ای خورشید خاموش نشدنی
 
 
 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_
 

ببخشیدااااااااااااااااااااااااااااااا من اومدممممممممممممممممم دوستای جون جونیییییییییییییییییییییی

الان که دارم می نویسم هنوز لباسام رو از تنم درنیاوردم

دلمون واستون تنگولیده بود خیلی خیلی خیییییییییییییلی

ازتون خیلی ممنونیم و خوشحالیم که ما رو ترک نکردین

دوستون داریم خیلی زیاد

خوب حالا دلم واستون بگه که من  و کیارش قند عسلم رفته بودیم پیش مامان شیرین و بابا رسول( مامان و بابای مامان)

 4 روز رو پیش اونا گذروندیم خیلی خیلی خوش گذشت

کیارش نانازم 2 رنگ قرمز و زرد رو یاد داشت ٣ رنگ دیگه هم یاد گرفت البته به کمک خاله موناجونش سفید و سبز و آبی

و یه چیز خیلی خیلی مهم دیگه............

بله نماز خوندن رو از مامان شیرینش یاد گرفت

الهی من قربون این پسر زرنگم بشم که عینهو خرگوش باهوش میمونه

و در ضمن دیگه به کلی گی گی خوردن رو هم ترک کرد بدون اینکه مامانش و اطرافیان رو اذیت کنه

 من به داشتن همچین پسری مینازم و افتخار میکنم

مامان شیرین جون کیارش، یه دستگاه بافندگی داره که کیارش توی بافندگی به مامان شیرینش هم خیلی خیلی کمک کرد و از پشت دستگاه بیرون نمیومد خیلی خیلی علاقه نشون داد.

چون به دوربین دسترسی نداشتم این عکس ها رو با دوربین موبایلم گرفتم وروجک، که اصلا وانمیستادی تا ازت یه عکس خوشمل خصوصا از نماز خوندنت بگیرم، آخه خیلی جالب بود شیطون بلای مامان.

راستی مامان جون، ازت می پرسم اسم و فامیلت چیه؟؟؟؟؟؟؟؟

میگی: کیارش آبداری

می پرسم چند تا بابایی داری؟؟؟؟؟؟

میگی: 2 تا

بابا ایرج و بابا یسول( رسول)

می پرسم چند تا مامانی داری؟؟؟؟؟؟؟

میگی: 2 تا

مامان منیی( منیر) و مامان شییین(شیرین)

حالا دیگه کاملا همه رو به اسم میشناسی

  _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 

" مامانی من آماده ام برای نماز خوندن "

" خداجونم قبول کن "

 

 
می دانم همیشه همان گونه که هستی خواهی ماند،
مثل یک گل به پاکی چشمهایت، به وسعت دنیای بی همتایت 
 
 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

بابای ارشیا
29 دی 91 18:06
بابا این داداشی داره صنعت هم یاد میگره که الهی پاینده باشی شازده کوچولو
عمو توری
29 دی 91 20:29



دیدی عموتورج که اینم مثل عموش یه پا مهندسه
مرسی که وقت میذاری و به وبلاگ کیارش سر میزنی
عموتویج دوست دارم یه عالمه
مونا مامان امیرسام
29 دی 91 23:10
به به چه کیارش خاان خوووجلی.
عزززیزم که نماز خوندن یاد گرفتی.
بوووووووووووووووووس برای کیارش عزیزم


مونا جون من عاشق اسم امیرسام هستم قبل از اینکه کیارش رو انتخاب کنم اولین گزینه من امیرسام بود و در ضمن مونا هم اسم خواهر منه
خوشحالم از آشناییتون بوس بوس بوس برای موناجون و امیرسام وروجک ناز
مامان تارا
29 دی 91 23:10
وای وای حجابشو نیگاه !!! بهت میاد شاهزاده

آقای بافنده ما میخوایم دوتا پلیور سفارش بدیم کی حاضر میشه ؟


چشم عزیزم شما جون بخواه دوست خوب
بوس بوس
فرناز خاله آرسن
29 دی 91 23:39
سلام واااای چه پسر ماهی شده کیارش جون که نماز خوندن یاد گرفته (اله سنین جانینان) ماهه ماه مخصوصا که چادر سر کرده ،دخملم میشد خوشگل میشد ها ایشالله نی نی بدی واسش آبجی میاره مامانی و بابایی


ممنون عزیزم
مامان شین
30 دی 91 0:13
قربون کیارش خان برمممم من. چه چادری سر کرده الهیییی.
چه شیرین زبونم هست ماشالااا.
راستی مرسی که بهمون سر زدی


ممنون عزیزم. خواهش میکنم
مامان بنیتا
30 دی 91 2:15
سلام عزیزم خداروشکر که بهتون خوش گذشته ایشالا همیشه به گردش ..
آفرین کیارش جونم که این همه کارای جدید یادگرفتی دیگه واسه خودت مردی شدی

ممنون عزیزم
مرجان مامان آران
30 دی 91 2:45
سلام عزیز دلم ممنون که پیش ما اومدیم لینک شدین
چه پسر ناز و خوشگلی خدا حفظش کنهههههه


ممنون عزیزم که سر زدین
مامان ترنم کوچولو
30 دی 91 11:18
قربون پسر ناز و باهوش.همیشه سلامت باشی و موفق.


ممنون مامان ترنم ناز. خوشحال شدم که سر زدین
مامان آروین
30 دی 91 12:44
سلام عزیزم . وبلاگ قشنگی دارید نوشته هاش خیلی به دل می شینه . باید وقت بزارم پستهای قبلیها رو هم بخونم . آقا کیارش هم خیلی ماهه . به نظر می رسه خیلی کنجکاو باهوش باشه . با اجازه من لینکتون کردم تا پسر هامون باهم دوستهای خوبی باشند . از طرفم شازده کوچولو رو ببوسید .


ممنون که سر زدین باعث افتخارمونه بازم بیایین پیشمون بوس بوس
بهاره مامان ونداد
30 دی 91 13:25
خاله میخوای بافنده بشی الهی هنوز برات زوده
سمیرا مامان آنیتا
30 دی 91 14:52
هزار ماشالا به کیارش باهوش و دوست داشتنی ات
خیلی زود به حرف افتاد ؟


مرسی دوست خوب. بوس بوس
سمیرا مامی سایان
30 دی 91 15:19
عزیزززززززم چقدر حجاب بهت میااااااااد


سپیده از وبلاگ "کودک من"
30 دی 91 15:24
با سلام. با افتخار لینک شدید
سمیرا
30 دی 91 16:40
سلام عزیزم چه پسر ملوسی دارینننننننننننن
ماشاللهه
عزیزم مرسی که بهم سر زدی
من لینک میکنم پسر گلتو


ممنون عزیزم خیلی خوشحال شدم که شما هم سر زدین
مامان ساجده
30 دی 91 22:30
افرين به اين گل پسر كه داره نماز ميخونه
خوب خدا رو شكر كه بهتون حوش گذشته



ممنون مامان ساجده جون که به وبلاگم سر میزنین. دوستون داریم


خاله مهنوش
3 بهمن 91 8:16
الهی خاله قربونت بشه برا اون قیافه معصومت...خاله جونی معلومه خونه مامان شیرین خیلی بهت خوش گذشته مگه نه....