نفس مامان و بابا کیارش قشنگمنفس مامان و بابا کیارش قشنگم، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

کیارش شاهزاده خونه ما

دلنوشته...

1391/10/25 15:33
نویسنده : maman mahsa
368 بازدید
اشتراک گذاری

 

فسقلی مامان

الان که نبودنت رو تو خونه احساس میکنم میخوام یک چند خطی واست بنویسم

  _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

کیارش عزیزم

کنار تو بودن برایمان دلیل یک زندگیست. ارزش بودنت را از یک لحظه نبودنت میتوان فهمید

امیدی باش برای زندگیمان.

اگرآسمان به عظمتش، دریا به تلاطمش، کوه به استواریش و آفتاب به گرمایش مینازد ما هم به تو که بهونه ای برای بودنمان شدی مینازیم.

" دوستت داریم "

بابت لحظه به لحظه زندگی با تو از خدا تا بی نهایت ممنونیم، از خدای بزرگ و مهربون میخوایم تا سالهای سال سایه لطف و رحمتش رو از سر ما کم نکنه و لحظه هامون رو خالی از وجود مهربونش نذاره و مامان و بابا رو واسه تو و تو رو واسه ما نگه داره و حفظ کنه.    

« آمین »

                                                             

                                                                                       بابا و مامان

 

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_ 

 

برای تو می نویسم...

کیارش عزیزتر از جانم...

امیدم، چشم و چراغم...

همه بود و نبودم...

کاش بفهمی که چقدر دوست دارم ولی این غیرممکنه میدونم...

همین طور که شاپرک ها نمیتونن دشت آبی آسمون رو از یاد ببرن، من هم چشمهای زیبات رو نمیتونم فراموش کنم، تصویر زیبات نه تنها در ذهنم بلکه در قلبم جا داره.

ای کاش بدونی قصر آرزوهام رو تو ساحل چشمات ساختم تا قلب مهربونت مداوایی باشه برای عشق پاک و مقدسم

همون عشقی که مادر صدام زدی...

ولی فقط این رو بدون که تو تنها دلیلم واسه بودن و تنها فکر و ذکرم هستی و از این مطمئنم که خدا پیش منه، پس من برنده ام...

 

" یکی یه دونه مامان دوست دارم "

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

متین من
25 دی 91 1:17
عزیزم خوشکل نوشته بودی ایشالا خدا حفظش کنه


ممنون گلم.بوس بوس
مامان بنیتا
25 دی 91 1:26
سلام عزیزم.ممنون که به وبلاگ ما سرزدین ..پسر نازی دارین خدا براتون حفظش کنه .بازم پیش ما بیاین خوشحال میشیم.بوووووووس برای کیارش عزیز


سلام مامان بنیتای نازنازی. آخه بینای شما هم خیلی خوشمل و دوست داشتنی هستش.
خوشحال شدم. ممنونم شما لطف دارین. حتما شما هم بیاین سر بزنین. بوس بوس برای بنیتای عسل و مامانش
مامان عسل
25 دی 91 15:58
سلام. ممنون به وبلاگ عسل سرزدین من هم شما رو لینک کردم هزار ماشالا به کیارش جان انشالا سالیان سال کنار هم شاد و سلامت باشین


ممنون مامان عسل جون. منم خیلی خوشحال شدم که جواب دادین. خوشحال میشم که سر بزنین. خدا عسل جون رو واستون نگه داره و حفظش کنه. بوس بوس برای عسل جون و مامانش
مامان کوثری
26 دی 91 10:56
با طراحی تقویم کودک وتم های مختلف تولد درخدمت شما هستیم طرح های جدیدمون تنوع زیادی دارن حتما ببینید حضورتون باعث دلگرمی ماست http://temparti.blogfa.com/
مامان کیارش
26 دی 91 16:19
سلام.ماشالا به آقا کیارش خوشکل.من لینکتون کردم.ممنون که به ما سر زدین.


از اینکه شما هم سر زدین خوشحالم. ممنون. بوس بوس برای کیارش گل و مامانش
مامان آنوشا
26 دی 91 19:24
سلام مرسی از وب دختر من دیدن کردین ولی مهسا جان یادت رفته بود آدرس وب گل پسرتو بذاری من داشتم واسه آنیسا جون نظر میگذاشتم وب کیارش جونو دیدم منم لینک میکنم


مرسی گلم. خوشحال میشم از حضورتون. بوس بوس
مامان تارا
29 دی 91 23:08
چه احساسات زیبا و لطیفی / خیلی خوب می نویسی مهسا جون
سمیرا مامان آنیتا
30 دی 91 14:53
وای اون عکس دونفره اتون محشره ... خدا حفظش کنه


ممنون عزیزم لطف داری. خیلی خوشحالم که کیارش و مامان مهسا دوستهای خوبی مثل شما داره.