نفس مامان و بابا کیارش قشنگمنفس مامان و بابا کیارش قشنگم، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

کیارش شاهزاده خونه ما

زمزمه های کیارش

1391/10/21 20:00
نویسنده : maman mahsa
559 بازدید
اشتراک گذاری

نخودیه مامان...

 امروز تو آشپزخونه مشغول کار بودم که صدای قشنگت رو میشنیدم که برای خودت شعر میخوندی

مامانی واقعا میخوندی

اصلا فک نمیکردم که بتونی تنهایی خودت شعر بخونی خیلی قشنگ میخوندی درست و بدون غلط

کارهام رو ول کردم و وایستادم به تماشای پسرم

می دونی چی میخوندی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تاپ تاپ عباسی          خدا ندددازی

اگه بددددازی             بغل بابا بددددازی

این رو بارها و بارها با خودت تکرار می کردی و من خیلی ذوق زده شدم

یکدفعه ای همه کارام رو گذاشتم و بدو بدو اومدم سمتت و محکم بغلت کردم و فشارت دادم و تمام جات رو بوس بارون کردم

آخه نمیدونی چقد قشنگ با خودت میخوندی برام خیلی جالب بود که بدون کمک من داری میخونی

خوشحالم از اینکه پسرم میتونه خوب حرف بزنه و خوب بازی کنه و خوب شعر بخونه

دیشب هم وقتی داشتی با بابا توپ بازی به قول خودت شوت بازی می کردی می دونی چی گفتی؟؟؟؟؟؟؟

شوت محکم زدی و گفتی ماشالله

من و بابا کلی خندیدیم و خوشحالیم که روز به روز یا ساعت به ساعت یا دقیقه به دقیقه نه بلکه ثانیه به ثانیه ترقی می کنی و کارهای جدید انجام میدی و حرف های جدید می زنی

کیارشم می دونم در آینده هم باعث افتخار و سربلندی من و بابایی اصلا شک ندارم کاملا مطمئن هستم

حرف زدنت خیلی شیرینه، به خودم میبالم با داشتن نعمت بزرگی همچون تو، دنیای مامان...

یا شعر حسنی نگو بلا بگو رو با خودت زمزمه می کنی

یکی بو یکی نبود        حسنی بلااااا بود         تنبل تنبلاااااااا بود

بقیش هم خیلی جالب میخونی که فقط خودت متوجه میشی

یا شعر ماهی...

همش رو خودت می خونی

ماهی تو آآآآآبه            دستاش دی میایه(بالاش رو درمیاره)

روزها رو خیلی خوب میگذرونی دائم یا مشغول شعرخوندن یا توپ بازی یا ماشین بازی و آخرش هم به قول خودت مامان خ خططی که منظورت همون نقاشیه

خلاصه وقتت خیلی پره و اصلا به مامان یه نگاه کوچولو نمی ندازی

یکسره با خودت مشغولی و اصلا اذیتی نداری

 

در ضمن عاشق اینی که کفشات رو بیاری و تو خونه پات کنی

  

بهت افتخار میکنم عاشقتممممممممممممممممم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامانی اوستا و امیر رضاجان
21 دی 91 16:28
کیارشی ،خیلی با نمکی! چه شعل خوشملی خوندی خالهبه افتخار این پسمل باهوش


ممنون مامان اوستا و امیررضاجونی
مامان انیسا
22 دی 91 16:38
سلام مامان کیارش مرسی که به ما سر زدید چه کوچولوی دوست داشتنی دارید خدا حفظش کنه فکر کنم در آینده فوتبالیست میشه(چه شوتِ محکم و چه عکس قشنگی!)عزیزم ما گل پسرتون رو لینک کردیم


ممنون عزیزم. خیلی خوشحال شدم
متین من
22 دی 91 17:13
خیلی بامزه شعر میگی عزیزم من که خیلی خوشم اومد منوخندوند آفرین پسرباهوش ماشالا


ممنون مامان متین جونممممممممممممممم
عمو توری
22 دی 91 22:47
خوب این عکسا رو میزارین من اینجا سرم میکوبم به دیفال آخه به کی بگم 2 ماه برادر زادمو ندیدم بکوبن بکوبم به دیفال آره آره ؟؟


خوب عمو تویج منم دلم واست تنگولیده زودی بیا. دوست دارم خیلی زیااااااااااااد
مامان آروین
30 دی 91 12:46
ما هم بهت افتخار می کنیم جیگر طلا .یه عالمه بوس واسه تو که اینقدر ملوسی