نفس مامان و بابا کیارش قشنگمنفس مامان و بابا کیارش قشنگم، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

کیارش شاهزاده خونه ما

یه جمعه پاییزی...

1392/9/8 18:01
نویسنده : maman mahsa
856 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسر نازم... شیرین عسلم... یکی یه دونم... چراغ خونم... نفس مامان... فرشته پاکم

 

تا دنیا دنیا دوست دارم به اندازه تموم بهار و تابستون و پاییز و زمستون عمرمون دوست دارم به اندازه تموم ستاره ها دوست دارم این دوست داشتنها تمومی نداره روز به روز فورانتر میشه مثل فواره های رنگی

 

پسرم  همیشه خوش باش و خوشی کن همیشه بخند و بازی کن  شیطنت کن  ولی همیشه شاد باش و من هم با شادی تو شاد میشم با شادی تو میخندم و با شادی تو نفس میکشم و با شادی تو زندگی میکنم و با وجود تو کمبودها رو اصلا احساس نمیکنم غم با وجودت برام معنا نداره  وقتی تو هستی هیچ کس و هیچ چیز من رو اذیت نمیکنه چون فقط و فقط به تو فک میکنم تموم وقتم شدی بهونه زندگیم شدی تو معنای قشنگی به زندگیم دادی معنای نفس کشیدن معنای وجود معنای قشنگ زندگی کردن و در کنارتو خوشبختی رو تا عمق احساس کردن

 

من با وجودت همیشه به خودم میبالم و مینازم و خدای مهربون رو همیشه شاکرم به خاطر وجودت که برام از همه چیز و همه کس تو دنیا باارزش تره

 

امروز سه نفری زدیم بیرون تو خوشحال از اینکه داریم میریم بیرون تو ماشین که نشسته بودی یسره میگفتی مامان پس باباامان کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پس چرا نرسیدیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مامان بریم باباامان ...

مامان بریم بش قارداش...

اصلا خودتم مونده بودی که کجا بریم که بالاخره رفتیم باباامان ولی حسابی خراب کرده بودن مثل اینکه داشتن بازسازیش میکردن استخراش خالی بود نه آب داشت و نه ماهی، فقط یه آبراه کوچیکی درست شده بود داشت مسیر خودش رو طی میکرد که همین هم زیبایی داشت اطراف این آبراه پر شده بود از برگهای زرد درختها خیلی قشنگ بود خلاصه کلی بازی کردی

 

 

برات میمیرم دوست دارم نفسم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان ایمان
8 آذر 92 21:49
سلام عزیزم قالب نو مبارک خیلی قشنگ شده مخصوصا با عکسهای کیارش جونننننننن
maman mahsa
پاسخ
ممنون عزیزم چشات قشنگه
مامی کیارش
9 آذر 92 11:56
وای چه عکسای خوشگلی... چه آقا پسر خوشتیپی..... ماشالله... خدا حفظش کنه! راستی مهسا جونم.... شما ساکن مشهدین؟ آخه یه بابا امان هم تو مسیر مشهد هست که من عــــــــــــــــــــــاشقشم و کلی هم خاطره دارم ازش......
maman mahsa
پاسخ
ممنون عزیزم نه شیواجون ما ساکن بجنورد هستیم بله درست میگی باباامان یکی از تفریحگاههای بجنورد تو مسیر بجنورد به مشهده که اکثرا تفرجگاه مسافرینه
مامان حوریه
9 آذر 92 12:21
عجب تیپ زمستونی نازی زده کیارش جون همینطور خودتون مهسا جون رنگ قرمز خیلی بهتون میاد اشالاه همیشه شاد باشین
maman mahsa
پاسخ
ممنون حوریه جون لطف داری عزیزم کیارش جونم رو از طرفم 2تا بوس گنده کن
مامان محمدصدرا
10 آذر 92 8:01
الهی خاله فدای این آقا پسر خوش تیپ بشه. هزار ماشاالله به آقاپسر ناز و مامان خوشگلش
maman mahsa
پاسخ
ممنون دوستم چشات قشنگه
مامان الیار
10 آذر 92 15:35
خیلی عکسای زیبا و رمانتیکی شده میبوسمتون
maman mahsa
پاسخ
ممنون دوست خوبم
ایناز
11 آذر 92 0:05
چهخوبو خوشتیپی کیارش جون چقد بزرگ شدی دلمون خیلی واستون تنگ شده همیشه شاد وخوشحال وخوشبخت باشین.
maman mahsa
پاسخ
ممنون آینازجوووون ما هم دلمون واستون تنگ شده
مامان کیارش
11 آذر 92 10:35
قربون این پسمل شیطون و ماشاله به این مامان خوش تیپ
maman mahsa
پاسخ
ممنون دوست خوبم
مامان بهاره مامان امیرمحمد
11 آذر 92 13:19
انا لله و انا الیه راجعون
maman mahsa
پاسخ
منظورتون از این چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان پرهام
11 آذر 92 17:39
سلام چه پسر نازی عزیزم خذاحفظش کنه به وبلاگ پرهام هم تشریف بیارید
maman mahsa
پاسخ
ممنون عزیزم چشم حتما
مامان پريسا خانوم
11 آذر 92 19:42
چه عكسهاي قشنگي چه پسر قشنگي چه مامان قشنگي شاد باشيد
maman mahsa
پاسخ
ممنون عزیزم
مهدي
13 آذر 92 2:07
سلام آبجي مهسا خوبيد كيارش خوبه مارو يادتون هست
maman mahsa
پاسخ
سلام. مگه میشه شمارو فراموش کرد خدا نی نی تون رو واستون حفظ کنه
مهسا
13 آذر 92 18:32
سلام ای جانم چه قالب قشنگی مبارک باشه قربون وروجک کوچولو کیارش جون شیرین زبون برم من انشاا.... همیشه در کنار هم شاد باشید بوووووووووووووووووووووووووس مهسا جونم خصوصی تون رو چک کنید
maman mahsa
پاسخ
ممنون مهساجووووووونم
مامان سویل
14 آذر 92 11:57
به به کییییییییییییف کردیم خداییش چه پسریهقند عسله
maman mahsa
پاسخ
ممنون دوست خوبم