نفس مامان و بابا کیارش قشنگمنفس مامان و بابا کیارش قشنگم، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

کیارش شاهزاده خونه ما

کیارش و سایان

1392/9/14 16:16
نویسنده : maman mahsa
1,345 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسر نازم ...

 

امروز نزدیک ظهر رفتیم خونه سمیراجون کلی اونجا با سایان بازی کردی البته بگم که بازی کردن و دوست داشتن و دوست بودنتون time داره بعد از یک time که بگذره دیگه واویلاییه که نگو دیگه عهده دارتون نیستیم

 

و وقتی داریم میریم خونمون یا تو گریه میکنی واسه سایان یا سایان گریه میکنه که من برم خونشون یا کیارش اینجا بمونه بازی کنیم خلاصه چش و دل کندن از هم رو ندارین

 

و وقتی اومدیم سایان هم باهامون اومد خونه و امروز من هم باهاتون همبازی شدم و شروع کردیم به نقاشی کشیدن و شعر خوندن و توپ بازی و آخر هم لاک زدن

 

از همه چیز یا شما برام نقاشی کردین یا به من میگفتین واستون بکشم البته نقاشیم زیاد تعریفی نیست ولی میتونست جوابگوتون باشه

 

وقتی دارین با هم حرف میزنین خیلی جالبه  بازیهاتون و حرف زدناتون و خلاصه همه کاراتون جالب و قشنگه دوستای خوبی هستین

 

وقتی بعد از مدتها هم رو میبینین سایان بهت میگه دوستم دلم برات تنگ شده بود یا تو میگی سایان سلام دوست دارم

 

 

اینجا به سایان میگم چی کشیدی میگه دوستم کیارش رو کشیدمخنده

 

 

اینجا هم میگم این کیه میگی سایان اخمو کشیدمخنده

 

 

اینم دست سایان و کیارش

قوبون اون دستایه کوچولوتون بشم

 

 

جوجه های نازنازی دوستون دارمقلبماچ

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان کیارش
16 آذر 92 9:59
چقدر خوبه که بچه همبازی داشته باشه البته همیشه نه بعضی مواقع من توی ساختمونمون یه بچه 5 ساله بود که مدام روی اعصابم راه میرفت چپ میرفتی میومد خونمون
maman mahsa
پاسخ
مامان الیار
16 آذر 92 17:28
خیلی عکسای خوبی بودنهمیشه به گردش و شادی گلم
maman mahsa
پاسخ
نوید
17 آذر 92 4:26
سلام دخترخاله چرااین جوجه اردک هرچی میگذره زشت تر میشه خیلی نگرانم.. داش علی چطوره ازاون کرمهاش استفاده میکنه؟کیاروکن.
maman mahsa
پاسخ
سلام نویدجان ای بابا پسر ناز من به پسرخاله مامانش رفته
مامان ملینا
17 آذر 92 10:25
چه همبازیهای خوبی هستن برا هم .خدا حفظشون کنه . دوست جونم با دو پست جدید برفی آپیم تشریف بیارین
maman mahsa
پاسخ
الهه
17 آذر 92 13:56
سلام عزیزم من یه خواننده خاموش بودم نزدیک به یک سال وب پسر گلت دنبال می کنم خیلی ماهه خدا حفظش کنی. منم تازگی برای پسرم یک وب درست کردم هنوز کامل نکردم آخه زیاد وارد نیستم . خوشحال میشم یه سر به وب پسرم بزنی .
maman mahsa
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری امیدوارم که موفق باشی حتما میام پیشتون
ایناز
17 آذر 92 21:01
عزیزم چقد خوشگل نشستن نقاشی میکشنچقد بزرگ شده الهی جیگر خوشگل دوستشم خوشگله مثل خودش
maman mahsa
پاسخ