نفس مامان و بابا کیارش قشنگمنفس مامان و بابا کیارش قشنگم، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

کیارش شاهزاده خونه ما

کارهای کیارش عسلم...

1392/8/28 1:55
نویسنده : maman mahsa
1,131 بازدید
اشتراک گذاری

 

دووووونه بادومم

کلوچه شیرینم

جوجوی مامان هر چند اینقدر کارات و حرفهات شیرینن که اصلا نمیشه توضیحشون داد اما بیشتر از هر چیزی حتی بیشتر از اینکه تو بخوای این مطالب رو بعدا بخونی و بدونی چه کارایی میکردی دلم میخواد ازشون بنویسم که هیچکدومشون از ذهن خودمم پاک نشه و با هر بار خوندنشون بیشتر و بیشتر عاشقت بشم و لحظه لحظه های کنارت بودن رو بیشتر لمس کنم و باهاشون کلی خاطره بازی کنم

 

یه خبر مهم!!!!!!!!!!!!!!!

پسر گلم این روزا مسواک زدن رو شروع کرده و امشب چها رمین شبه که پسرم مسواک میزنه

مسواک و خمیردندون رو خیلی وقت میشه که واست گرفتم ولی اوایلش علاقه نشون ندادی و من هم پیگیر نشدم تا اینکه وقتی میدیدی من مسواک میزنم تمایل نشون دادی و پا به پای من مسواک زدی

تازه موقع مسواک زدن هم برات این شعر رو میخونم:

 

شب که میشه وقت خواب دندون و مسواک بکن

با حوله تمیزت دست و روت پاک بکن

صبح که می شه با شادی بلند شو از رختخواب 

 یک کمی لی لی بکن برو سر شیر آب

دست و رویت را بشوی دوباره مسواک بزن   

دندونا را سفید کن مانند دندون من 

من همیشه صبح و شب دندونامو می شویم      

همیشه پاک و زیباست دندون و دست و رویم

 

 

بازی مورد علاقه ات این روزا درست کردن تفنگ بزرگ با آجرهای خونه سازیته

 

 

اینم هدف گرفتنت

 

 

موقع تماشای عصر یخبندون جلوی مانیتور خوابت برده

 

 

عاشق توپ و توپ بازی که چه عرض کنم یه فوتبالیست حرفه ای هستی

 

 

و اینم آخرین مرحله که وای واااااااااااااااااااااااااااای

چه کار بدی مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اگه نزنم روزگارم سیاهه تا نزنم دست بردار نیستی

 میای و میگی نیگا من دختر خوبیم مگه نه مامان مهساخنده

اینم بگما خودتم تو زدن لاک مهارت داری جوجه ناقلای خودمچشمک

 

 

یعنی خود خودم عاااااااااااااااااااااااااشقتم شیرین زبونم قلبماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

سارا مامانی شیدا
28 آبان 92 9:08
آفرین گل پسر که مسواک میزنی تا مرواریدای خوشگلت خراب نشن عاشق این خوابیدنتم وای از دست این مامان مهسا آخه چرا پاهای مردونه این شازده کوچولو رو اینطوری کردی
maman mahsa
پاسخ
پری
28 آبان 92 9:46
سلام پسرتون خیلی بامزه ست. از طرف من ببوسیدش
maman mahsa
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان بابای الیسا
28 آبان 92 14:55
گل پسری ما چه قشنگ مسواک میزنه آفرین عزیزم فوتبالیست کوچولو چه لاکی هم میزنی عجب دخملی نازی قربونت برم پسر شیرین زبونم
maman mahsa
پاسخ
ممنون دوست خوبم
ایناز
29 آبان 92 0:04
آفرین به این جیگر خوشگلم که مسواک میزنه[دست چقدم ماهره تو نشونه گیری قربونه اون خوابیدنت عاشقتمپاهای کوپلو نازتم با لاک چقد خوشگل تر تر تر شده.دلم واستون تنگ شده
maman mahsa
پاسخ
ممنون آیناز جوووون دل ما هم براتون تنگ شده بیاین پیشمون
مامان الیار
29 آبان 92 1:05
سلام خیلی وبلاگ خوشگلی دارید ما با اجازتون لینکتون کردیم اگر شما هم خواستید خوشحال میشیم نام ما تو لینک دوستان شما باشهمنتظریم
maman mahsa
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری حتما باکمال میل
نوید
29 آبان 92 8:33
مامان کیارش جون توی اون عکس که جلوی مانیتورخوابش برده توضیح بده دست راستش کجاست مثل موقع شیشه خوردنش. بچه بی تربیت.دلم واسه همین کاراش یه ذره شده بی ادب این بچه تنبیه بدنی لازم داره
maman mahsa
پاسخ
مامان کیارش
30 آبان 92 10:19
خوش به حالتون با این شازده کوچولو عزیزم چقدر خوبه که مسواک میزنه وای مامانی لاکم که میزنی براش
maman mahsa
پاسخ
ممنون دوست خوبم کیارش خوشگلم رو از طرفم ببوسین دوستون دارم
بهاره مامان ونداد
30 آبان 92 11:22
دوباره اومدی مهسا جون دلمون کلی براتون تنگ شده بود قربون دخمل طلای لاک زده
maman mahsa
پاسخ
ممنون بهاره جوووون ما هم شما رو دوست داریم شرمنده که دوست نیمه راهم برای دوستای مجازی ونداد جونم رو از طرفم 2تا ماچ گنده کن
مامی کیارش
30 آبان 92 12:46
ای جـــــــــــــــــــــــانم یعنی مهسا جون من دلم ضعف رفت واسه مسواک زدنش...... خدایا کیارش من کی می خواد این کارا رو بکنه ....... عاشق خوابیدنش شدم... ماشالله... خدا حفظش کنه.........
maman mahsa
پاسخ
ممنون دوستم عجله نکن وقتش که برسه خودش انجام میده دوستم
مامان ملینا
3 آذر 92 12:45
سلام کیارش خان،آفارین به این گل پسر که خودش مسواک می زنه چقدر هم ناز خوابیدی گلم وای وای مگه پسرا هم لاک می زنن
maman mahsa
پاسخ
ممنون دوستم
مامان پريسا خانوم
3 آذر 92 14:35
عزيزم چقدر خوب كه مسواك ميزنه چه تفنگ قشنگي هم ساخته خيلي بامزه است كيارش جونو ببوسيد
maman mahsa
پاسخ
منون دوستم حتما عزیزم
اولین سایت تخصصی قالب کودک...لی لی تـم
6 آذر 92 12:54
لوگومو برداشتم که سرعت قالبت بیشتر بشه سلام مادام جووونم ای واااای چرااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خوب بود که دوستم ولی بازم ممنون که به فکرمونی عزیزم دوست داریم
اولین سایت تخصصی قالب کودک...لی لی تـم
6 آذر 92 23:08
منظورم رمز عبورتونه اگه نداشتمش تا الان قالب چند بار پریده بود تو این تغییرات جدید سایتم ولی به محض اینکه من تغییری میدادم اونایی رمزشون رو داشتم تند تند به روزشون میکردم ایشاا.. از این به بعد مشکلی پیش نمیاد
maman mahsa
پاسخ
ممنون دوست خوبم که پیگیر وبلاگمون هستی نه عزیزم لزومی ندیدم که کدم رو عوض کنم دوستم بازم ممنونم مادام جونم