نفس مامان و بابا کیارش قشنگمنفس مامان و بابا کیارش قشنگم، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

کیارش شاهزاده خونه ما

27مین ماه روییدنت مبارک عشقمممممم

1392/5/18 23:51
نویسنده : maman mahsa
537 بازدید
اشتراک گذاری

 

تموم دلخوشی مامان مهسا ...

 

هیچ چیز در این دنیا من رو به اندازه خنده های تو نمی خندونه...

هیچ کس در این دنیا به اندازه تو بلد نیست که چطور میشه منو شاد کرد...

هیچ لذتی بالاتر از لذت تماشای تو در حال بازیهای ساده کودکانه ات نیست...

هیچ طعمی شیرین تر از طعم بوسیدن تو بعد از اینکه به سمت من قدم برمیداری و خودتو در آغوشم رها میکنی نیست...

 کیارش من! با تموم حواسم تو را زندگی میکنم گویی که در وجود نازنینت بهشت را جستجو میکنم

 گل خوشبوی من! تو را میبویم که بوی بهشت میدهی، هنوز بوی آن تکه از آسمان را میدهی که فرشتگانی چون تو از آن نقطه به زمین می آیند

 پسرک زیبای من! تو را میبینم که به زیبایی دشتهای همیشه سبز بهشتی، دشتهایی که از آب چشمه های گوارای بهشتی سیراب شده اند و هرگز پاییزی نمیشوند

عزیزترینم! تو را میشنوم که صدایت مثل صدای آبهای روان و زلال بهشت روحم را مینوازد، صدایی که معنای زندگی را در گوشم زمزمه میکند تا هرگز فراموش نکنم چه نعمتی از جانب خدای مهربانم به من هدیه شده است

 بهترینم! تو را میچشم وقتی لبهایم را بر غنچه کوچک لبهای شیرینت میگذارم و تو  را میبوسم آنچنان که بهشتیان معشوق بهشتی خویش را در آغوش میکشند و میبوسند و طعم شیرین عشقی حقیقی را در دنیایی جاویدان میچشند

هستی من! تو را لمس میکنم وقتی دستان کوچک و لطیفت را در دست میگیرم و از عشق خدایم لبریز میشوم که این چنین زیبا و دقیق دستان تو را و تمام وجود تو را آفریده است. تو را آنچنان لمس میکنم که گویی با پاهای برهنه در میان دشتی زیبا از گلهای بهشتی قدم میزنم و غرق در احساس بودن میشوم. هر بار که تو را لمس میکنم رو به خدا میگویم که چگونه این همه ظریف و زیبا انسان را آفریدی. وقتی حتی یک خط از خطوط دست پسرکم بی دلیل آفریده نشده است

همه زندگی مامان! تو را با تمام حواسم زندگی میکنم، تو بزرگتر از آنی که من تصور میکنم، تو را خدا فرستاده است تا پیامبر لحظه های بیقرار من باشی تا درکنار تو زندگی را بیاموزم و به یاد بیاورم که برای چه به این دنیا آمده ام، چگونه باید زندگی کنم و به کجا خواهم رفت؟؟؟؟؟؟؟

 اگر خدایم به من اجازه میداد میگفتم که تو را عاشقانه میپرستم، پرستشی که از سر معرفت باشد نه از سر نیاز

 کیارش، پسرم تو بهشت من در این دنیایی، پس مرا به بهشتی که خدایمان وعده داده است هدایت کن

هر بار که سرم  رو برمی گردونم تو رو در حالی میبینم که من رو از انجام کاری جدید شگفت زده کردی

باورم نمیشه تو همون نوزاد ظریفی هستی که قادر به انجام هیچ کاری نبود

فقط میتونم خدا رو بخاطر عظمتش شکر کنم

عزیزدل مامانی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دوستت دارم ...

کیارش پسرم! تموم دلخوشی مامان تو هستی

 

 عزیزدلم، کیارش قشنگم

« ٢٧مین بهار زندگیت مبارک »

 

 

 

❤❤ عاشقتم همه زندگیمی ❤❤

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

آزاده
18 مرداد 92 0:12
سلام عزیزم.عید فطر مبارک.امیدوارم همشه شاد و سلامت باشید


ممنون عزیزم عید شما هم مبارک نماز و روزه هاتون قبول درگاه حق
ainaz
18 مرداد 92 3:18
بیست وهفتمین ماه زندگیت مبارک عزیزم.عیدبر مبارک.


ممنون آینازجووووووون عید شماهم مبارک عزیزم
هیراد و عمه لیلاش
18 مرداد 92 14:48
بگذشت مه روزه ، عید آمد و عید آمد

بگذشت شب هجران، معشوق پدید آمد

آن صبح چو صادق شد، عذرای تو وامق شد

معشوق توعاشق شد، شیخ تو مرید آمد

عید سعید فطر بر شما مبارک



ممنون عزیزم عید شما هم مبارک طاعاتتون مقبول درگاه حق تعالی باشه


ایناز
19 مرداد 92 19:15
نازی عزیزم چقد قشنگ نشسته


فرناز خاله آرسن جون
22 مرداد 92 18:14
27 ماهگی ات مبارک عزیزم


.
29 شهریور 93 10:49