نفس مامان و بابا کیارش قشنگمنفس مامان و بابا کیارش قشنگم، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

کیارش شاهزاده خونه ما

زندگی شیرینه با کیارش

1392/5/13 18:30
نویسنده : maman mahsa
431 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

بهترینم

 پسر خوب و مهربونم

 کیارش قشنگم

 

عاشق همه کارات و شیرین زبونیاتم به خدااااااااااااااا  قلب

برام هیچ وقت تمومی نداری همیشه برام جذابیت داری

موقع حرف زدن وقتی که چش و ابروت رو برام تکون میدی از همه مهمتر حرکات دستای کوچولوت که دارن یواش یواش بزرگ میشن

موقع بازی کردن وقتی میگی مامان بابا بیاین باهم بازی کنیم یا بیاین پیشم بشینین

وقتی که میددویی و میگی که بیاین دنبالم

آخه من اینها رو چه جوری توصیفشون کنم

وقتی که زمین میخوری و دوون دوون میای سمتمون و بهمون میگی درد کرد بوسش کن خوب شد ماچ

این روزا وقتی من یا بابا کار خوبی انجام میدیم که خوشت میاد میگی آفرین دختر خوب یا آفرین پسر خوب

پسر قشنگم واقعا زرنگه و از استعداد و هوش خوبی برخورداره که مامان به داشتنت غبطه میخوره و به خودم میبالم

اعداد انگلیسی رو تا fiveten یاد داری تشویق

فقط کافیه یه چیزی رو یه بار بهت بگیم زودی یاد میگیری

بعضی وقتا کتاب قصه هات رو میاری و از روی شکلاشون برامون توضیح میدی

وقتی که خیابونیم یا خونه کسی هستیم حوصلت که سر میره شروع میکنی و میگی بریم خونه مامان مهسا الهی قوبونت بشم که حرف زدنات رو دوست دارم شیرین زبونیات رو دوست دارم از همه مهمتر کیارش جووووونم رو دوست دارم دوست دارم دوست دارم ماچقلب

این روزا واقعا واسم قشنگه، لحظه لحظه بودن در کنار تو و زندگی کردن با تو برام زیباست و با وجود تو کیف دنیا رو میبرم

کیارش قشنگم، همیشه برامون کودک بمون همین طور معصوم و پاک

تو وجود و قلب تو میشه خدا رو جستجو کرد

حالا که اینطوره دستام رو دراز میکنم به سمت خدای مهربون و ازش میخوام که همیشه همیشه دوستت داشته باشه و نگهدارت باشه

 

دوچرخه مال کس دیگست سوار شدی اونم بی اجازه وااااااااااااااااااااااااای

دالی بازی

قوبون خنده های الکیت مامانی

 

 

بازی کن و بخند

با خنده تو من انرژی میگیرم

قلبعاشقتمممممممممممم قلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

قالبهای کودکانه کودک من برای کودک شما
13 مرداد 92 18:06
سلام دوســـت جونم شما رو با افتخار به دیدن آلبــوم کلبه نـــی نی ها دعوت میکنم... قالبهای جدیدی اضافه شدن که دیدن اونها براتون خالی از لطف نیست بیش از 40 قالب و نمونه کار طراحی شده رو میتونید ببینید.......... همراه با امکانات جالب بالابر صفحه وبلاگ با عکس کوچولوتون صفحه ورودی لوگو آیکن اگر عکسهای با مزه و بیاد ماندنی و زیبایی از کوچولوتون دارید میتونید زیبا ترین کلبه رو برای وبلاگش طراحی کنید... مادام منتظر حضور مهربونتونه
کتاب هنر ميلياردري ( راز و رمز ثروتمند شدن )
13 مرداد 92 18:17
کتاب هنر ميلياردري ( راز و رمز ثروتمند شدن ) ------------------------------------------------------- فقط با 5000 تومان آينده اقتصادي خود را دگرگون کنيد ... با 5000 تومان صاحب يک کتاب الکترونيکي 500 صفحه اي شويد ... *هم قيمت با يک کارت شارژ 5 هزاري ايرانسل * تخفيف 40 درصدي قيمت کتاب تا پايان هفته ... *خريد آسان و مطمئن از درگاه بانک ... *دريافت آني فايل پس از واريز .... *امکان کسب درآمد از خود کتاب براي اطلاعات بيشتر و خريد وارد آدرس زير شويد... http://upshoping.mihanblog.com/
محمدحسين***قهرمان كوچك***
14 مرداد 92 5:32
سلام دوست جونم .زود به لينك زير بريد و ثبت نام كنيد. در فرم ثبت نام حتما شماره تماس بذاريد و حداقل یک بار با کلمه عبور ارسال شده به ای میل خود در صفحه معرفی دوست وارد وب سایت شويد..... **مسابقه شيبا** http://shibaclub.com/forms/registrationform.aspx?refid=30283
آزاده
14 مرداد 92 14:54
خاله چه پارکینگ قشنگی درست کردی برای ماشین هات


ممنون آزاده جوووون
ایناز
14 مرداد 92 23:53
عزیزم قش نگم این قد بزرگ شده که داره پارکینگ درست میکنه واسه ماشیناش قربونت بشم دلم واست خیلی تنگ شده]


ل ما هم واستون تنگ شده دوست داریم آینازجون
مرجان مامان اران
15 مرداد 92 3:22
اخی نازییییی عزیزمم چقدر هزار ماشالاا شیرین و دوست داشتنی خوشگل تر تر تررررررررررررررررر شدی عسلمم
دلم تنگیده بود براتوووون کلی
کم پیدایی مهساااا جوننن


ممنون عزیزم لطف کردی که پیشمون اومدی مرجان جون بکلی تنبل شدم هههههههههههههههه
فرناز خاله آرسن جون
15 مرداد 92 13:14
وااااااااااای اونهمه ماشین کیارش جون خاله رو هم سواری میدی ؟ موضوع دوچرخه خیلی باحال بود ،شیطون شدی عسلکم میبوسمت عزیزم


مامان بنيتا
16 مرداد 92 1:35
شيرين زبون دوست داشتني
ماشالا خاله جون آقا شدي


ممنون عزیزم لطف داری
مامان بابای الیسا
17 مرداد 92 14:08
قربون پسر دوست داشتنی خودم برم من که دیگه واسه خودش بزرگ شده مهسا جون کمرنگ شدی ؟ نکنه ولی جای خالیت همیشه حس میشه و همیشه دوست دازییم .


ممنون دوست خوبم شما همیشه بهمون لطف داشتین و دارین نه بابا خبری نیست دوستم ما هم شما رو دوست داریم یه عالمه بوس برای الهام جون و الیساجووووون دوست داشتنی خودم
مامان آرتین
24 مرداد 92 17:12
سلام عزیز خاله چه پارکینگ بزرگ و خوبی ،چقدر ماشین داری خاله
با دوتا پست جدید اپم بدو بیا دوست خوبم

-------------------------_(/_\)
-------------------------,((((^`/-
------------------------((((--(6-/-
----------------------,(((((-,,----/
--,,,_--------------,(((((--\"._--,',;
-((((\\-,...-------,((((---\----`,@)
-)))--;'----`"'"'""((((---(------´´
(((--\------------(((------/
-))-|----------------------|
((--|--------.-------'---- -|
))--/-----_-'------`t---,.')
(---|---y;---,-""""-./---/\--
)---/-.\--)-\---------`/--/
---|.\---(-(-----------\-\'
---||-----//----------\\'|
---||------//-------_\\'|ا
---||-------))-----|_\--||
---/_/-----|_/----------||
---`'"------------------\_|
برات اسب گذاشتم که زود بیای
فقط اسب سواری که بلدی ؟؟


وااااااااای که من میمیرم واسه اسب سواری