نفس مامان و بابا کیارش قشنگمنفس مامان و بابا کیارش قشنگم، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

کیارش شاهزاده خونه ما

حرفهای کیارش...

1392/5/4 16:52
نویسنده : maman mahsa
410 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیزتر از جوووووونم

شیرینتر از عسل

 

حرف زدنت خیلی باحاله

تازگیا حرفهای گنده تر از سنت میزنی و من هم غش غش میخندم و میچلونمت البته بعضی وقتا هم  میشم  این تعجب

چند روز پیش داشتیم توی اتاق خواب جعبه الفبای مغناطیسیت که عمه مهلا واست گرفته رو آماده میکردیم که یادت بدم که یهو صدا اومد جیرینگ جیرینگ بوم بووووووم  استرس

خلاصه بعد از صدا ها یهو من از جا پریدم که دیدم آینه میز آرایشم که خیلی سنگینه پخش زمین شد و آینه هم ریز ریز و چوبش هم دونصفه

اولش خودت خیلی ترسیدی و گریه کردی و من هم حسابی عصبانی، وقتی دیدم ترسیدی چیزی بهت نگفتم  شروع کردم به جمع کردنشون  کلافه

روز بعد دیدم داری واسم تعریفش میکنی که مامان مهسا دیدی چیکار کردم؟؟؟؟ گفتم چی کار؟؟؟؟؟

کار بدی کردم گفتم خوب بگو چیکار کردی؟؟؟؟؟

گفتی زدم آینه مامان مهسا رو فاتحشو خوندم خنده

امروزم موقع ناهار لیوان دلسترت رو، رو زمین ریختی بابت این کارت هم عصبانی شدم و باهات دعوا کردم بعدش برمیداری بهم میگی حتما میخوای الان بهم بگی که من دیگه مامانت نمیشم میرم مامان آلاد و سایان میشم دیگه هم برات پیشیین تون نمیذالم قهقهه 

پشت میز کامپیوتر نشسته بودم  که اومدی بهم گفتی خانوم خانوم

برگشتم و یه نگاهی بهت کردم و گفتم بله با کی هستی؟؟؟؟؟؟؟؟

گفتی خانوم بیا پیشم بیشین بیا بگلت کنم ماچ

دیروز بهم گفتی مامان مهسا تو هم کیم میخوای؟؟؟؟؟؟

گفتم آره منم کیم میخوام

گفتی الان برات میارم ولی نلیزی لو زمین کثیف میشه و انگشت اشاره ت رو راست گرفتی و گفتی باید ایجولی بگیلی نیشخند

وقتی با بابا میخوای بیرون بری  از پله ها که میری پایین به من میگی  مامان مهسا بگو مواظب خودم باشم ماچ

الهی مامان قوبون شیرین زبونیات بشه که روز به روز شیرین تر و خوردنی تر میشی   ماچقلب

 

 

می پـــــرستمت  یکی یــــه دوووووووونه قلبماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان برديا
3 مرداد 92 9:19
فداي تو با اين حرف زدنت گلم
ظاهرا شما هم مثل ما گرفتار پرشين توون هستيد. از صبح تا شب تنها چيزي كه تلويزيون ما پخش ميكنه همين كاناله
ببوس روي ماهشو مهسا جون


ممنون دوستم
ایناز
3 مرداد 92 21:01
سلام جیگر طلا قربونت بشم من با این عکسای قشنگت همیشه نازوخوش عکسی


منون آینازجووووونم چشات خوشگل میبینه عزیزم
سارا مامانی شیدا
4 مرداد 92 13:51
قربون این پسر خوشگل و خوش تیپ و شیرین زبون مهسا جونم اسپند بدود برای گل پسر


فرناز خاله آرسن جون
4 مرداد 92 14:07
ماشالله به کیارش جون باهوشم چه حرفای قلنبه ای میزنی خاله اون تیکه که زدم آیینه مامان مهسا رو فاتحشو خوندم از خنده روده بر شدم مامانی از دست شیطنتهای تو چی میکشه ،اما میدونم که همه اینا برا مامان مهسا نهایته عشقه


هیراد و عمه لیلاش
4 مرداد 92 15:05
فدای شیرین زبونیت عزیز دلم


ممنون از اینکه بهمون سر میزنین دوست بامعرفتم
الی مامی آراد
5 مرداد 92 2:18
قربون شیرین زبونیهات بشم عزیزم


مامان بابای الیسا
5 مرداد 92 14:32



مهسا
5 مرداد 92 15:20
سلام
قربون کیارش جون برم من ماشاا.... روز به روز شیرین زبون تر میشه خوشگل خاله بووووووووووووس


ممنون مهساجون دلمون واست تنگ شده بود دوستم
مامان کیارش
7 مرداد 92 11:23
وای ماشاله عزیزم چقدر شیرین زبون شده
کیارش منم وقتی یه کار اشتباه میکنه فار میکنه و همینطور که داره در میره میزنه پشت دستش
واقعا اون لحظه اگه عصبانی ام باشم میخوام بگیرمش و حسابی بچلونمش


ممنون دوست خوبم الهیخدا همه نی نی هامون رو حفظ کنه ببوسینس از طرفم که خیلی دوسش دارم
♥من حجاب را دوست دارم♥
8 مرداد 92 4:35
سلام دوست عزيزم....فاطمه هستم(زويشا) اين وبلاگ جديد منه با عنوان ♥من حجاب را دوست دارم♥ منتظر حضور پر مهر شما هستم....اگه دوست داشتيد لينكم كنيد و خبر بديد تا لينكتون كنم....دوستتون دارم
مهسا
8 مرداد 92 17:12
سلام مهسا جونم به کیارش شکمو رای دادم قربونش برم من بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس


منون دوست خوبم لطف کردی عزیزم
مام سه فرشته
10 مرداد 92 12:37
چه پسر گلی کیارش جون. ولی خاله مواظب خودت باش.


♥ فائزه ♥
13 مرداد 92 6:39



مامی کیارش
13 مرداد 92 9:44

عزیز دل خالــــــه، خاله قوبونت بشه..... عزیزم ماشالله چه شیرین زبونی شده این جوجو........ چقدر هم مهربونـــــــــــــه............... ماشالله.... خدا حفظش کنه!
یه عالمـــــــــــــــــــــــــــه بـــــــــــــــــــــــوس واسه کیارش نازم و مامان خوشگلش....


ممنون شیواجوووونم یه عالمه love و بوس برای کیارش قشنگم و مامان مهربونش
محبوبه مامان الینا
13 مرداد 92 10:34



مامان بابای الیسا
13 مرداد 92 12:53
مهسا جون کجایی ؟ نیستی گلم دلمون تنگ شد


دوست خوبم لطف داری ما هم دلمون تنگ شده بود یه چند روزی نتم قطع بود تازه امروز وصلش کردیم الان بدو بدو میام پیشتون