نفس مامان و بابا کیارش قشنگمنفس مامان و بابا کیارش قشنگم، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

کیارش شاهزاده خونه ما

این روزای کیارش...

1392/4/28 23:41
نویسنده : maman mahsa
518 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیزکم...

جوجه طلایی مامان...

اینقدر روزهای بزرگ شدنت داره به سرعت میگذره که اصلا باورم نمیشه که یک پسر شیطون و بازیگوش و شیرین زبون تو خونه داریم که با شیرین کاریها و خرابکاریهاش گاهی خنده و گاهی اخم رو به چهره امون میاره... با مشاهده بالندگیت و قد کشیدنت تازه دارم میفهمم عمر چقدر زود میگذره... چقدر زود دیر میشه... 

وای بذار از این روزا بگم که اصلا میل به غذا نداری فقط و فقط هله هوله دوست داری

ولی هر طور شده با هر زور و بلایی بهت غذا میدم وقتی قاشق رو میارم سمت دهنت این قاشق بیچاره یا هواپیما میشه یا قطار یا کشتی

و این مامان بیچاره هم، یا خلبان میشه یا ملوان و بهت میگم بخور که بزرگ بزرگ بشی

تو هم میگی که کیالش جون گَذا بخوله بزگ بشه بِلٍه به جنگ آگا گوگه بدجنس ناگلا، شنگول منگول رو نجات بده

غذا رو هم که میخوری و سیر میشی تا میخوام یه خورده بیشتر بهت بدم میگی میسی کیالش جون سی شد، مامان مهسا دستت دَد نکنه خدا رو شکر...

این روزا چیزی که میخوای برداری و باهاش بازی کنی میگی اِدازه هست کیالش جون اینو بَلداله...

از وقتی که اتاقت رو جابه جا کردم و تختت رو آوردم توی اتاقت بیشتر تو اتاقت هستی و مشغول بازی کردنی و روی تختت کل ماشینات رو میچینی و من رو صدا میکنی و میگی مامان مهسا نیگاه کن گالاج(گاراژ)دلست کردم یا چون به درازا کنار هم میذاریشون بعضی وقتها هم میگی گطای(قطار) درست کردم

خلاصه تختت شده واست یه خونه بازی خیلی خوب

و قوه تخیلت هم خوب شده مدام با اسباب بازیهات بازی میکنی و به عروسکات هم میگی حالا وقت خوابه چشاتون رو ببندین لالا کنین

الهی من فدای پسر باهوشم بشم که تمام اتفاقات خوب و بد یادش میمونه

بیشتر وقتا عروسکات رو بغلت میگیری و میگی دیدین آلاد حرف مامانش رو گوش نکرده بود از چه چخه(دوچرخه) اوشتاد دهنش خونی شد

یه شب که بش قارداش رفتیم یه اتفاق بدی واسه بابا افتاد که اونم خیلی قشنگ تعریف میکنی میگی

بشگاداش لفتیم، خاله سوسن، خاله ملم(مریم)، امیر، شهریار، عرشیاو ارشک بودن باباعلی اوشتاد آخ شد

ازت میپرسم کجاش آخ شد دستت رو روی دنده هات میذاری و میگی ایجاش آخ شد

حالا از اینا بگذریم کیارش جونم حروف انگلیسی رو تا H  بلده

A B C D E F G H

قوبون پسر باهوش و زرنگم بشم من که لنگه نداره یکی یه دونه ست عزیز دردونه ست

 

مامان مهسا، بابا علی دوبین به کیالش جون نداد دالم گله (گریه) میکنم

 

ماچ عــــاشقتم یکی یــــه دونــه خونمـــون ماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان آروین
28 تیر 92 19:25
الههههههههههههی عزیزم شیر مرد کوچکم همیشه همینطور خندون باشی
قربون پسر خوش قامتم که اینطور اجازه می گیره. مامان مهسا جون از طرفمون این یکی یکدونه شیطون و بازیگوش رو ماچ بارون کن .


ممنون دوستم یه عالمه بوس هم برای آروین جون توپولیم و مامان جووونش
مامان ایمان
29 تیر 92 14:37



آنوشا کوچولو
29 تیر 92 21:22
ای جونممممممممممممممممممم گل پسر


خواننده خاموش همیشگی
30 تیر 92 13:52
وای که چقد وبلاگ کیارش جون متنوع و زیباست وقتی که میام وبلاگتون کلی شاد میشم و کلی این پسر باهوش و زرنگ و نازتون رو قربونش میرم خدا واستون حفظش کنه من همیشه میام وبلاگ پسرتون و روزی چند بار مطالب و عکساتون رو مرور میکنم اصلا هم واسم تکراری نمیشه خیلی جذابیت واسم داره تمام وبلاگ ها رو میرم ولی وبلاگ شما واسم یه چیز دیگست امیدوارم کیارش جون که بزرگ شد قدر این همه زحمتهای مامانش رو بدونه که واسش وقت میذاره
خواننده و دوستدار همیشگی وبلاگ شما
دوستون دارم


ممنون دوست مهربون شما لطف دارین
مامان یاسمین زهرا
30 تیر 92 17:09
ببوسید گل پسر باهوشتون رو.ماشاا...


ممنون دوست مهربون
مامان بنیتا
1 مرداد 92 2:35
نازی عزیززززززم قربونت برم که اینقدر بامزه حرف می زنی
آفرین به کیارش جونم که انگلیسی رو هم داره یاد می گیره


ممنون گلنازجونم بنیتاجونم رو محکم ببوسش
مامان کیارش
1 مرداد 92 9:59
وقتی نگاش میکنم خیلی ذوق می کنم معلومه یه پسر شیطونه ولی یه شیطونی منطقی
یعنی سال دیگه کیارش منم اینطوریه
همین اندازه خوردنیه
وای من میمیرم
خدا واست حفظش کنه


ممنون عزیزم آره منتظر شیرین کاریا و شیرین زبونیای یه پسر شیطون بامنطق باش دوستم
مامان برديا
1 مرداد 92 13:58
فداي كيارش جون باهوش و شيرين زبون


ممنون دوستم
مامان آرتین
2 مرداد 92 8:13
___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشی مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــای قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........


ایناز
3 مرداد 92 21:08
قشنگم نویدازت کلی تعریف کرددله منم واست ضعف کرده دوست دارم


ما هم دوستون داریم دلمون واستون تنگ شده بیاین پیشمون یه عالمه بوس برای آینازجووووونم و نویدجوووووون
سارا مامانی شیدا
4 مرداد 92 13:56
ای جانم شیرین زبون چقدر با مزه حرف میزنی
مهسا جونم پسرت مردی شده برای خودش هزار ماشااله خدا براتون حفظش کنه


ممنون از دعای قشنگت دوستم
آزاده
8 مرداد 92 18:01
سلام.چقدر ناز نون می خوره.آدم هوس می کنه.من وبلاگتون را لینک کردم. شما هم به ما سر بزنید


ممنون دوست خوبم لطف کردی بهمون سر زدین