نفس مامان و بابا کیارش قشنگمنفس مامان و بابا کیارش قشنگم، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

کیارش شاهزاده خونه ما

هورااااااااااا از مرز 100000 تایی گذشتیم

1392/4/26 14:15
نویسنده : maman mahsa
415 بازدید
اشتراک گذاری

 

عشقم

خوشحالم آمار بازدیدکننده های وبلاگت از مرز 100000 تایی گذشت

اینو مدیون محبتهای دوستای خوب مجازیمون هستیم

که همیشه با نظرهای قشنگشون مارو مورد لطف و مهربونیشون قرار میدن

ممنون دوستای مهربون و جون جونیمون

خیلی خیلی دوستون داریم

و همچنین خواننده های خاموش وبلاگ که تعدادشون کم نیست

دوست داریم وقتی میان مهمون وبلاگ کیارش میشن

با دادن نظرهای قشنگشون مارو خوشحال کنن

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

♥ فائزه ♥
26 تیر 92 2:55
سلام مامان كيارش جون من فائزه هستم خواهر فاطمه ، ديگه از اين به بعد از هم جدا شديم خوشحال مي شم به منم سر بزنيد منتظرتون هستم. راستي لينكتون كردم با اجازتون لطفا منم با اسم دختر نارنجي لينك كنيد.


عزیزم لینکت کردم مبارکت باشه
سودابه
26 تیر 92 3:56
سلام میوه دلم محمد متین تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده اما من از همراهم به بقیه نی نی ها رای داده بودملطفا به نوه گلم محمد متین رای بدید.
قبلا از رای شما متشکرم
لطفا کد683 را به شماره 20008080200 ارسال کنید .
به خونه وب من و نوه هام تشریف بیارین خوشحال می شیم.قدم رنجه بفرمائین



چه مامان بزرگ خوبی
محبوبه مامان الینا
27 تیر 92 8:31
مبارکه مهسا جون
خصوصی عزیزم


مامان بابای الیسا
27 تیر 92 12:39
مبارک باشه عزیزم


ممنون الهام جووووون
سارا مامانی شیدا
4 مرداد 92 14:00
مبارکه مهسا جونم ما هم شما رو خیلی دوست داریم و هرچند دیر به دیر وقت سر زدن بهتون رو پیدا میکنیم اما همیشه از مطالب قشنگت لذت میبریم امیدوارم همیشه سلامت باشی و سایت بالای سر کیارش گل گلاب باشه و از خاطرات قشنگتون براش بنویسی
لباتون خندون


ممنون ساراجوووون لطف داری عزیزم ماهم شمارو خیلی دوست داریمببوس شیداجونم رو