نفس مامان و بابا کیارش قشنگمنفس مامان و بابا کیارش قشنگم، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 25 روز سن داره

کیارش شاهزاده خونه ما

روز مرد به کوچک مرد و بزرگ مرد خونمون مبارک

1392/3/3 0:16
نویسنده : maman mahsa
841 بازدید
اشتراک گذاری

 

                
 
 
                     برام هیچ حسی شبیه تو نیست !
                                                                            کنار تو درگیر آرامشم
                  
                           همین از تمام جهان کافیه ...
                                                                            همین که کنارت نفس میکشم
                  
                            برام هیچ حسی شبیه تو نیست
                                                                            تو پایان هر جستجوی منی
                 
                            تماشای تو عین آرامشه ...
                                                                            تو زیباترین آرزوی منی
 
 
 
نفســـــم
            عشقــــــم
                        همه بــــود و نبــــودم
 
هر چی این الفاظ رو به کار می برم بازم کمه تو تکه ای از وجودمی، نه، اصلا تمام وجودمی
پسر گلم، مرد کوچولوی خونمون روز مرد رو به بابا که همدم همیشگیمه و به شیرمرد کوچولوم که تمام زندگیمه تبریک میگم و میخوام بگم که با تمام وجودم دوستون دارم
 
الان که دارم واست مینویسم روی پاهام نشستی البته از صدای غرش آسمون همچنان بهم چسبیدی
الهی مامان فدای اون قلب کوچیکت بشه  که تالاپ و تولوپ میزنه، دارم صداش رو میشنوم
عزیزدلم تا زمانی که مامان و بابا کنارتن از هیچی نترس
میدونی بهم چی میگی؟؟؟؟؟؟
مامان آسمون صدا میده من می ترسم
مامان برو آسمون رو بزن
مامان محکم بغلم کن
 
این روزا گلایه همه کس و همه چی رو به مامان میکنی
مثلا مامان، بابا داره کیارش جون رو  اذیت میکنه بابا رو بزن، آخرش هم میگی بابای بد
و می دونی که بابا علاقه زیادی به دوربینش داره بابارو تهدید میکنی و میگی خوبه که منم دوربینت رو اذیت کنم
 
خیلی لوس و مامانی شدی و وابستگیت نسبت به قبل بیشتر شده و من هم سعی میکنم که تمام وقتم رو صرف گذروندن باهات کنم که این روزا خیلی به هردومون خوش میگذره 
بعضی وقتا با هم دعوامون میشه بعضی وقتا باهم کلی میخندیم و بازی میکنیم حتی باهم بعضی وقتا می رقصیم و تو هم که عاشق رقصیدنی
کلا شدی یه همدم و دوست خوب برای من
 
آهان یادم رفت بعضی وقتا هم با اون زبون شیرین بچه گونه ت کارات رو تعریف میکنی
همیشه هم اول جمله که میخوای تعریف کنی میگی مامان یادته...
مامان یادته آب جوش ریخت اینجام(رو شونه ت) درد کرد من گریه کردم بابا اومد پماد زد خوب شد
یا کار بدی که انجام میدی و من ازت دلخور میشم مثلا میای منت کشی و بوسم میکنی و میگی مامانی کیارش جون باز خرابکاری کرد؟ نارحت شدی؟
الهی قوبونت بشم که کلمه ها و جمله های قلنبه سلنبه به کار میبری، تعجبه که تا حالا شاخ درنیاوردم عزیزمامان!!!!!!!!!!!!!!!
 
دیروز 3نفری رفتیم یکی از فروشگاه های زنجیره ای برای خرید، بعد از کلی خرید رسیدیم به غرفه ظرف و ظروفش، داشتم نگاهشون میکردم تا خواستم یکی رو بردارم بهم گفتی: مامانی اینا شکستنیه دست نزنی آخ میشی خون میاد الهی فدای پسر بادرک و فهمم بشم
 
راستی یه چیز دیگه که یادم اومد اینه که وقتی شبا میخوابی تا صبح هر دفعه که غلت میزنی بوسیدن من رو فراموش نمیکنی با هر یک غلتت من رو یه بوس میکنی و بعد غلت میزنی      
 
✿✿ کیارشم، میدونی چقد که باهات خوشم... 
✿✿  میدونی لحظه لحظه زندگی کردن باهات رو دوست دارم...
 
 
 
تو که میخوابی دنیا هم میخوابد...
و معصومیتت هزار برابر میشود...
اصلا تو میشوی معصومیت محض!!!!
و عطرش همه جا را میگیرد...
آنقدر این لحظه را دوست دارم که میخواهم همان لحظه بنشینم و سیر تماشایت بکنم!
خوابت را خواب یک فرشته پاک...
چه ناز و دلنشین میخوابی
راستی، چشمهایت
همانهایی که عاشقشان هستم
حتی وقتی که بسته است زیباست... زیباترین
تو که میخوابی شاید زمان هم محسور این معصومیت میشود و می ایستد
می ایستد و خواب تو را تماشا میکند!!!!!
خوابهایت پر از آرامش پســــــــرکم...
 
 
 
 
تا نفس در سینه هست به تو تکیه میکنم ای تکیه گاه من!!!!!!!!
« روزت مبارک همدمم »
 
 
این 3تا عکس رو با دوربین موبایل خونه بابا ایرج امشب گرفتم
 
 
 
 
 
 
 
 
قلببا تمام وجـــــودم دوستــــون دااااااااااارم قلب 
 
 
 
پی نوشت:
امشب به مناسبت روز پدر، خونه بابا ایرج اینا جمع شدیم و بازم طبق معمول عمو تورج بینمون نبود و هدیه بابا ایرج (بابای بابا) از طرف ما و عمو مهدی اینا یک چوب دستیه کوهنوردی بود چون بابا ایرج عاشق بیابون و بیابون نوردیه و عاشق طبیعته
 
و برای بابا رسول (بابای مامان) هم یه جفت صندل چرم گرفتیم ولی چون پیشمون نیستن بعدا بهشون میدیم
 
بابا ایرج و بابا رسول دوستون دارم و روزتون مبارک        «کیارش» 
 
 
 
 
 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
2 خرداد 92 3:15
سلام عليكم مهسا خانوم....بالاخره پيداتون كردم....آقا ديديد وبلاگمونو مسدود كردن!!!

خانومي اين آدرس جديدمونه ....افتخاربديد ... خوشحال ميشيم...بي زحمت لينكمونو عوض كنيد....بعدا ميام سر فرصت ميخونمت.قول قول قول....
خوشحالم كه دوباره ديدمت دوست جونم كيارش خوشگلم....


ممنون دوستم چرا مسدود کردن؟؟؟؟؟؟ نمیدونم چرا وبلاگتون برام مشکل باز میشه کلا error میده مشکلش رو رفع کنین بازم بیاین پیشمون خوشحال شدم و میشم دوستون دارم....

الی مامی آراد
2 خرداد 92 15:21
آقا کوچولوی روزتون مبارک


مامان ایمان
2 خرداد 92 22:41
اگر بدانی
چه کسی،کشتی زندگی را
از میان موج های سهمگین روزگار
به ساحل آرام رویاهایت
رسانده است؟
“پدرت” را می پرستی
روز پدر مبارک


بهاره مامان ونداد
3 خرداد 92 12:23
پسر کوچک امروز ومرد فردا روزت مبارک


ღ منا مامان امیرسام ღ
3 خرداد 92 13:35

___@@@@@@___________@@@@@
_______@@@________@@_____@@_______@
________@@___________@@__@@_______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___________________@@@@@@@
__@@@@@@@@@_________________@@@@@@@
__@@______________________________________@@
_@@_________________@@@@@________________@@
_@@________________@@@@@@_______________@@
_@@@______________@@@@@@______________@@@
__@@@@_____________@@@@____________@@@@
____@@@@@@______________________@@@@@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@_____________@@
________@@@________@@@____________@@
________@@@______@@@__@__________@@
_________@@@_____@@@___@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@
______________________@____@@@
____________@@@@___@@__@__@
_____________@____@@_@__@__@
______________@@@____@_@@@
_______________________@
پسر کوچک امروز ومرد بزرگ فردا روزت مبارک.



ایناز
3 خرداد 92 15:03
سلام خوبین؟الهی فدات بشم کیارش خوشگل و خوش تیپ ما که با زیرپوش باباتم خوش تیپو قشنگیاز طرف نویدم یه عالم


اینام برای نویدجون و آیناز جون دوستون داریم
نرگس مامان باران قلنبه
3 خرداد 92 19:55
سلام مرد کوچک بزرگ
روزت مبارک


مامان تارا
3 خرداد 92 23:04
خورشید هر روز دیرتر از پدرم بیدار می شود اما زودتر از او به خانه بر می گردد …

به سلامتی هرچی پدره .


مامان زهرا
4 خرداد 92 1:39
سلام مرد کوچک روزت مبارک


ممنون دوست خوب یه عالمه بوس برای ایلیاجون
مهسا
4 خرداد 92 10:44
سلام مهسا جونم خوبيد؟
روز پدر رو به بابايي كيارش جون و پدر بزرگ هاي كيارش جون تبريك ميگم و اين روز رو به مرد كوچولو و پدر آينده كيارشم تبريك مي گم بوووووووووووووووووس


ممنون دوست خوبمممممممممممممممم هوارتا بوس
نیلوفر
4 خرداد 92 18:42
میخواهم عاشقی را از تو یاد بگیرم
که چنین بی وقفه در هر زمان و مکانی
یادت نمیرود باید عاشقی کنی
کاش من اینگونه عاشق بودم .....


فرناز خاله آرسن جون
4 خرداد 92 23:21
ای جونم کیارش جون چه مرد کوچیکی شده مهسا جون واقعا حس میکنم داشتن کیارش جون چه حس قشنگی هستش چشم بد به دور باشه روز مردم پسا پس تبریک میگم اون عکس کیارش با پیراهن بابای اش خیلی خنده دار بود[ققهه]


مرجان مامان آران
5 خرداد 92 0:30
روز پدر مبارك عزيزممممم
ايشالا هميشه شادو لبتون خندون باشه


مامان آروین
5 خرداد 92 0:35
روز پدر مبارک
امید که سایه همه پدر های خوب و مهربون تا ابد بر سر بچه هاشون باشه


محبوبه مامان الینا
5 خرداد 92 8:41
روز پدر مبارک
عکس دو نفره تون رو خیلی دوست میدارم


ممنون دوستم لطف داری
مامان بهاره مامان امیرمحمد
5 خرداد 92 14:15
سلام پسر قشنگ و عزیز روزت مبارک مرد و پدر آینده الهی که 100 سالگی روز مرد را جشن بگیری و خدا همه پدرها را نگهداره برامون


حامی
6 خرداد 92 14:15
آرامشــــی برایتان خــواهانم همچون آرامشـــی هنگام بودن ، در آغــــوش مـــادر . ...


ممنون دوست مهربون
مریم
6 خرداد 92 19:07
سلام عزیزم ، وبلاگ خیلی خیلی قشنگی داری
امیدوارم در تمام مراحل زندگیتون موفق و خوشبخت باشید
خوشحال میشم اگه به من هم سر بزنید من یه وبلاگ آشپزی دارم قراره هر روز یه غذا بذارم
البته تازه شروع کردم
اگه اومدی امیدوارم که خوشت بیاد



ممنون دوست خوبم نظر لطفتونه حتما میام و استفاده میکنم
سارا مامانی شیدا
7 خرداد 92 14:26
مرد کوچولوی مهربون و شیرین زبون روزت مبارک مهسا جون امیدوارم پدر شدن کیارش جون رو بهش تبریک بگید خدا سایه بابای مهربون کیارش رو روی سر هر دو تون نگه داره


ممنون دوستم
مامان بابای الیسا
8 خرداد 92 14:19
عزیزم پسری گلم منم روز پدرو به بابایی مهربونت تبریک میگم


سمیرا مامان آنیتا
9 خرداد 92 10:14
الان عکسای تولدت رو تو وبلاگ سایان هم دیدم خوشگلم
دلم برات تنگ شده بود


ممنون دوستم