نفس مامان و بابا کیارش قشنگمنفس مامان و بابا کیارش قشنگم، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

کیارش شاهزاده خونه ما

جشن پوشک گیرون...

1392/2/8 14:31
نویسنده : maman mahsa
2,337 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

عاشقتم پسر باهوشمممممممممم

پسر گلم امروز بالاخره بدون اینکه به من بگی توی دوراهی بزرگ که اول دستشویی کوچیک و دوم دستشویی بزرگت دچار اشتباه میشدی با موفقیت طی کردی

من خیلی خوشحالم از اینکه پسر باهوش و زرنگی مثل تو خدای مهربون بهم داده و صدهزارمرتبه شکرگزارم

کیارشم، مامان قبل از اینکه تهران بریم داشتم موفق به این کار میشدم تا اینکه رفتیم و بیخیال شدم و بعد از اومدن از تهران هم که جنابعالی مریض شدی نشد و کلا هم بیخیال شده بودم و زیاد سخت نمی گرفتم تا اینکه به کل امروز از ظهر پوشک نذاشتم تا الان و همیشه راحت جیشت رو میگفتی و میرفتی توی گاشوی خودت جیش میکردی البته مراحل رو یک به یک طی میکنی اول خودت شلوارت رو درمیاری و بعد میری میشینی و جیش میکنی و بعد از اتمام کار باخودت میخونی من قوبونت بشم من، من فداتم بشم من

و بعد میای و شلوارت رو خودت تنت میکنی

و امروز هم برای اولین بار دستشویی بزرگت رو خودت بدون اینکه من بهت بگم رفتی توی گاشوت انجامش دادی و بعد به من گفتی مامان بیا من رو بشور من هم کلی خوشحال شدم و این خبر خوب رو به بابا هم اعلام کردم

آخیش دیگه از پوشک خریدن بابا راحت شد....

الهی فدای پسر خوب و فهمیده خودم که قبل از ٢سالگی همه مراحل سخت رو پشت سر گذاشت بدون اینکه مامان رو اذیت کنه

خدایا بازم شکر به خاطر دادن این نعمت و دارایی بزرگی چون کیارش...

دوست دارم نفسمممممممممممممممممممممم  

 

 

عشقمی نفسمی قلبمی وجودمی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (52)

فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
8 اردیبهشت 92 1:15
اين موفقيت بزرگ رو تبريك ميگم!!!!
مامان بنیتا
8 اردیبهشت 92 2:41
آفرین عزیزم که این مرحله سخت رو تو براحتی پشت سر گذاشتی از بس که بچمون باهوش و زرنگه


فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
8 اردیبهشت 92 4:44
خانم خانما پيش ما هم بيا.....قهر ميكنما


عزیزم وبلاگتون بازم errorمیده و باز نمیکنه من این روزا خیلی تنبل شدم نه تورو خدا قهر نکنین دلم میگیره
بهار(مامانی شهراد)
8 اردیبهشت 92 8:40
سلام عزیزم مرسی که به ما سر زدینماشالا پسر ناز و زیبایی دارین خدا حفظش کنه واستونهمسری هم بابای کیارش جونو شناخت خوشحال میشم بیشتر با هم آشنا بشیم


مادر کوثر
8 اردیبهشت 92 8:41
آغوش تو ای مادر من بستر ناز است

لالایی شب هات مرا گلشن ساز است

رخسار و وجود تو مرا پیكر مهر است

هم قبله و هم كعبه و هم عشق و نیاز است




پگاه مامان ارتین
8 اردیبهشت 92 11:33
عزیزدلم بزرگ شده آقاشده.افرین

مامانی خداروشکرکه این مرحله به خیروخوبی به پایان رسید.ببوسش






محبوبه مامان الینا
8 اردیبهشت 92 11:37



مامان بنيتا
8 اردیبهشت 92 18:01
مباركه پسر باهوش وزرنگم
مهسا جون باورم نميشه اخه همه ميگن اين مرحله خيلي سخت وزمان بره
افرين كيارش نازم


نه عزیزم من قبلا کیارش رو عادتش داده بودم مخصوصا امروز که کاملا بدون پوشک بود میخوام کاملا بگیرمش و توی اشتباه نندازمش و خیلی برخلاف گفته های بعضیها راحته امیدوارم که شما هم به راحتی بتونی و بنیتای نازم هم باهاتون راحت همکاری کنه
منا مامان امیرسام
8 اردیبهشت 92 22:56
واقعا این کارش جشن داره مامانی با یه کادوی حرفه ای برای کیارش جون.
یه کوه بزرگ رو از دوشتون برداشته
امیرسام که هنوز صبحها اکثرا لباسهاش خیسه.کلا خوشحالیم ما


مامان آروین
9 اردیبهشت 92 2:00
هزارتا دست و هورااااااااااااا به تو و هزار تا دست قشنگ برای مامان گلت که مربی خوبی بوده .

دوست عزیز و مهربونم مهسا جون
پیشاپیش روز مادر و بهتون تبریک میگم و امیدوارم سایه پر مهر تون همواره گرمابخش کانون زندگیتون باشه . کیارش خوشمل و خوش تیپمو ببوسید . امیدوارم همیشه سلامت و تندرست باشه


ممنون دوست خوب و نازنینم من هم همین آرزو رو هزاران بار از خدای بزرگ خواستارم
سارا مامانی شیدا
9 اردیبهشت 92 11:59
آفرین صد آفرین فرشته روی زمین
خوش به حالت مهسا جون من که هنوز جرات شروع این مرحله سخت رو ندارم امیدوارم همیشه موفق باشی عزیزم
___$$$$$$$$______$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$$$$$$$$$
________$$$$$$$$$$$$$
___________$$$$$$$
_____________$$$
______________$
دوستم آپم بهم سر بزن





امید.ارم که موفق بشی ممنون دوست خوبم حتما میام
مامان ملینا و کوروش
9 اردیبهشت 92 12:29
هزار آفرین به پسر باهوش مبارک باشه مامانی دیگه راحت شدی


آره واقعا دیگه راحت راحت شدم
مامی کوروش
9 اردیبهشت 92 13:16
خصوصی
مرجان مامان آران
9 اردیبهشت 92 13:26
افريننننننن كيارش خوشگلمممم كه انقدر باهوشيو موفق شدييييييي


مامانی سه فرشته
9 اردیبهشت 92 14:40
آفرین به بزرگ مرد کوچک.


مامانی سه فرشته
9 اردیبهشت 92 14:43
ای زن، ای الطاف دستِ حضرتِ پروردگار

ای تو بهتر از همه هستی، به صد ره آشکار

خنده ات چون روشنایِ صبحِ هستی، پر ضیا

خنده ات چون دامنِ عرش خدا، مهدِ صفا

روزت مبارک عزیزم.





فرناز خاله آرسن چون
9 اردیبهشت 92 16:03
سلام مرسی بابت پیامهای قشنگتون که این چند وقت گذاشتین ماشالهه به کیارش جون که واقعا مرد کوچیک شده عکساش رو که میبینم فقط میخوام محکم بغل کنم بوس بارونش کنم


ممنون عزیزم
سمیرا
9 اردیبهشت 92 16:04
روزت مبارک باشه مامان مهربونننننننننننننن


الی مامی آراد
9 اردیبهشت 92 16:49
آفرین به این فرشته کوچولو که حالا مرد شده


الی مامی آراد
9 اردیبهشت 92 16:58
مادر ، تک‌واژه‌ای‌ست زیبا

مادر ، عین زیبایی‌ست و البته که زیباتر از زیبایی چیزی نیست

قلب بزرگ خدا در سینه‌ی مادران می‌تپد

مادر ، دستی بر گهواره دارد و دستی در دست خدا

آن‌گاه که مادر، گهواره را تکان می‌دهد

عزیزم روزت پیشاپیش مبارک


مامان زهرا
10 اردیبهشت 92 3:21
سلام بهتون تبریک میگم این موقیت رو
هزار افرین به اقا کیارش

عزیزم کیارش نازنین ما چند ماه بود که از پوشک جداش کردی


ممنون خانمی کیارشم تقریبا 2سالش کامل نشده یه هفته مونده تا 2سالگیش
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
10 اردیبهشت 92 4:41
خداوند لبخند زد و از لبخند او زن آفریده شد
لبخند زیباى خداوند
روزت مبارک!
(براي مهسا عزيز)


ممنون عزیزم
سارا مامانی شیدا
10 اردیبهشت 92 9:24
گرامیداشت روز مادر، گرامیداشت فرشته ای آسمانی است که خداوند به هر انسانی در روی زمین یکی از آنها را هدیه داده است، فقط و فقط یکی که هیچ جایگزینی ندارد. فرشته مهربان روزت مبارک.





مامان مهرزاد جان
10 اردیبهشت 92 9:43
سلام تبریک میگم
ان شاله همیشه موفق باشید
پسمل نازتونم ببوسید




ممنون خانمی
مامان کیارش
10 اردیبهشت 92 11:12
ELAHI ZENDE BASHE
AZIZAM CHEGHADR HAM JAZABE
MAHSA JON BELAKHARE RAHAT SHODI
KASHKI MANAM BE ZODI IN ROZ HA RO BEBINAM


ممنون دوست نازنینم آره اون روزا نزدیکه میبینی و بعدترهاش رو هم پشت سر میذاری به امید خدا
مامان ایمان
10 اردیبهشت 92 11:20
آهنگ صدایت، زیباترین ترانه زندگی‌ام، نفس هایت، تنها بهانه نفس كشیدنم و وجودت تنها دلیل زنده بودنم شد. روزت مبارك. متن روز مادر وقتی چشم به جهان گشودم. قلب کوچکم مهربانی روز زننن مبارکککککککککک



علامه كوچولو
10 اردیبهشت 92 13:19
جبرئیل آمده بود ..
علی و جمله ملائک بودند ..
و محمد، عرق وحی به پیشانی داشت ..
و خدا داشت ترنم می‌کرد !!
در میان سخنانش، غزلی نغز سرود ...
نام آن شعر نکو ، "حضرت زهرا" بود!
********************
سلام بانو! عيدت و روزت مبارك


ممنون برشماهم مبارک
مامان ساجده
10 اردیبهشت 92 13:38
کیست مادر؟ نقشه ایجاد ما
کیست مادر؟ بانی بنیاد ما
قلب او سرچشمه امید هاست
سینه او مشرق خورشیدهاست
دوست عزیزم روز مادر پیشاپیش مبارک


ممنون عزیزم
مامان بردیا
10 اردیبهشت 92 15:26
آفرین بر کیارش جون
روزت مبارک مهسا جون


ممنون دوست خوبم
مامان سانلی
10 اردیبهشت 92 16:05
سلام مهسای عزیزم..روزتون مبارک
سلام به کیارش جونم که کلی اقا شده...افرین عزیز دلم...مهسا جون یه مرحله سخت دیگه رو هم پشت سر گذاشتین مبارکه
بوسسسسسسسسسسسس


ممنون عزیزم
مریم مامان ارشیدا
10 اردیبهشت 92 16:30
آفرین به این مرد کوچیک

مامان کیارش روز مادر رو بهت تبریک میگم انشالله همیشه سالم و شاد در کنار خانواده باشی


ممنون عزیزم
مامان ملینا
10 اردیبهشت 92 19:38
مادر ای والاترین رویا ی عشق

مادر ای دلوا پس فردای عشق

مادر ای غمخوار بی همتا ی من

اولین و آخرین معنای عشق
روزت مبارک


ممنون عزیزم
آرتام
10 اردیبهشت 92 22:07
سلاااااااااااااام.مامانی روزت مبارک


ممنون آرتام جون
مامان تارا
10 اردیبهشت 92 23:04
زیبا ترین کلمه برلب های بشریت کلمه«مادر» وزیبا ترین آوا،

آوای«مادرم» است.این کلمه آکنده از عشق و امید است،

کلمه شیرین و مهر انگیز که از اعماق قلب بر می خیزد

وزیبائی است.مادر همه چیز ماست

مادر آن روح جاودانی است که

لبریز از عشق و

زیبائی است

روزت مبارک بانو


مرجان مامان آران
10 اردیبهشت 92 23:08
خداوند از عشقش در قلب
از مهرش در چشم و از لطفش در روح زن دمديد
تا دنيا رو از عشق و مهر و لطافت پر كند
زيبا ترين مخلوق خدا روزت مبارك


منا مامان امیرسام
11 اردیبهشت 92 2:38
____█████____█████
___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██
_██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██
██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██
██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██
██♥◊◊_______◊________◊◊♥██
_██♥◊◊______________◊◊♥██
__██♥◊◊___________◊◊♥██
____██♥◊◊_______◊◊♥██
______██♥◊◊__◊◊♥██
________██♥◊◊
___________██♥◊◊
_____________██♥◊◊
_______________██◊

آســـــــــمانی پر گل

دشـــــــــــــــــــتی پر ستاره

تقدیم به تویی که بهشــــت زیر پایت است ...

♥ روزت مبارک بانو ♥



سمانه مامان ستایش
11 اردیبهشت 92 3:47
عشق یعنی مادر
صبر یعنی یک زن
مهر یعنی دختر
نور یعنی خواهر
هر چه هستی
عشق یا صبر،مهر یا نور
روزت مبارک


مریم مامان ارشیدا
11 اردیبهشت 92 8:22
عزیزم رمز وبلاگ ارشیدا:666


مامی کوروش
11 اردیبهشت 92 9:02
♥خدایا بالاتر از بهشت هم داری ؟ برای زیر پای مادر می خواهم . روزت مبارک ♥


مامان سویل
11 اردیبهشت 92 9:09

مامانی روزت مبارک


مامان بهاره مامان امیرمحمد
11 اردیبهشت 92 9:21
مادر، تو کتاب همیشه گشوده ایثاری. تو در مزرعه زندگی مان بذر سپیده و مهر می کاری. تو چون آسمان زلالی و چون باران بخشنده. مادر قامت تو قیامت عشق است. ای سرافرازترین سر و سایه گستر زندگی ام. در وصف تو، کلمات عقیمند و واژگان محدود. ای خوب ترین، ای رئوف ترین سرچشمه مهربانی ها، ای ساکن کوی مهتاب، ای آب و آیینه و آفتاب، نام بلندت جاودان و کتاب وجودت به شیرازه امن و امان خداوندی استوار و تلاش بی شائبه ات در بارگاه الهی پذیرفته باد.
دوست خوبم روزت مبارک


مامان کیارش
11 اردیبهشت 92 9:56
قربانم به وجودت که وجودم ز وجودت بوجود آمده مادر
عزیز دلم روزت مبارک


مامان ترنم کوچولو
11 اردیبهشت 92 10:10
زن شکوفه ایست که هنگام غنچه بودن دوست داشتنی.
موقع گل کردن عشق ورزیدنی. و در وقت پژمردن پرستیدنی ست!!
پیشاپیش روزت مبارک ای گل زیبای خلقت.
زن بودن کار مشکلی است
مجبوری: مانند یک بانو رفتار کنی
همانند یک مرد کار کنی
شبیه یک دختر جوان به نظر برسی!
و مثل یک خانم مسن فکر کنی!
ای بزرگ هنرمند زمان، خسته نباشی...
دوست خوبم روزت مبارک



مامان عسل
11 اردیبهشت 92 10:28
مادر ای والاترین رویا ی عشق

مادر ای دلوا پس فردای عشق

مادر ای غمخوار بی همتا ی من

اولین و آخرین معنای عشق

روزتون مبارک


فرناز خاله آرسن جون
11 اردیبهشت 92 15:55
مادر، مادر... نمی دانم معنای این واژه را در کجا جستجو کنم؟ در زلال اشک؟ بخشندگی خورشید؟ سرسبزی بهار؟ دلنشینی نگاه لیلی؟ روزت مبارک
کیارش جون به داشتن مامان مهربونی مثل شما افتخار میکنه


شقایق مامان آرشا
11 اردیبهشت 92 17:24
سلام عزیزم من از طرف کوجولوهای عزیز تو این روز براتون پیغام می دارم تقدیم به تو مامان مهربون.
من یه گلم تویی برام یه ریشه
مادر بمون کنار من همیشه
کنار من بمون تا همیشه
که هیچکی مثل مادرم نمی شه



خیلی قشنگ بود عزیزم
هیراد و عمه لیلاش
11 اردیبهشت 92 18:52
____█████____█████
___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██
_██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██
██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██
██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██
██♥◊◊_______◊________◊◊♥██
_██♥◊◊______________◊◊♥██
__██♥◊◊___________◊◊♥██
____██♥◊◊_______◊◊♥██
______██♥◊◊__◊◊♥██
________██♥◊◊
___________██♥◊◊
_____________██♥◊◊
_______________██◊

مامانی عزیز رورت مبارک


مامان بابای الیسا
12 اردیبهشت 92 1:49
طلایی ترین روزها
ارزانی نگاه مهربانت
وهزارگل مریم پیشکش قلب باصفایت
روزت مبارک دوست عزیزم


مامان بابای الیسا
12 اردیبهشت 92 1:49
طلایی ترین روزها
ارزانی نگاه مهربانت
وهزارگل مریم پیشکش قلب باصفایت
روزت مبارک دوست عزیزم


مامان سمانه
13 اردیبهشت 92 4:31
آفرین به این پسر باهوش و فهمیده
وای خدارو شکر که راحت شدین شما از پوشک کردن و بابا از پوشک خریدن من هم به زودی قرار دست به کار بشم و بردیا رو از پوشک بگیرم


آره سمانه جووووونم با این گرونی از عهده پوشک خریدن برنمیومدیم واقعا راحت شدیمممممممممممم
بابای روشا
13 اردیبهشت 92 19:39
آفرین به کیارش باهوش و زرنگ


ممنون بوس بوس برای روشای دوست داشتنی
مامان ساجده
15 اردیبهشت 92 15:13
به سلامتی راحت شدی واقعا جشن گرفتن داره تازشم باید برای گل پسرمون ی کادوی خوبم بخری چون خیلی خوب باهاتون همکاری کرده
من که هنوز شروع نکردم همش فکر میکنم زوده
بازم بهتون تبریک و خسته نباشید میگم