نفس مامان و بابا کیارش قشنگمنفس مامان و بابا کیارش قشنگم، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

کیارش شاهزاده خونه ما

کیارشم تو همه زندگیم هستی

1392/2/7 11:47
نویسنده : maman mahsa
612 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

كوچك رويايي من

 دنيا اگر خودش را بكشد نميتواند

به عشق من به تو شك كند

تمام ِ بودنت را حس مي كنم...

حاجتي به استخاره نيست  

عشق ما ...

عشق من به تو

عشق تو به من

                    يك پديده است...

يك حقيقت بي نياز از استخاره و ُ گمان 

صداي قلب تو ...

                  صداي زندگيست. 

زندگي را دوست داشته باش نازنین من

زندگي را زندگي كن 

عاشقانه

كودكانه...

                حتی وقتي بزرگ شدي 

كودكانه زندگي كن جانكم

مادرانه ترين لحظه هاي امروزم

همين لحظه است...

همين لحظه كه

                با تمام جانم عاشقم  

دوستت دارم را يواشكي به

تو هديه ميكنم...

تو خوب ميداني كه من چقدر  

شاعرانه با تو حرف ميزنم... 

تو خوب ميداني كه... 

               اين شروع زندگیه كودكانه ي تو است.

بخواب...

نترس...

زندگي بايد براي تو

روزها را عاشقانه باران

شب ها را ستاره باران كند....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

سمیرا مامی سایان
7 اردیبهشت 92 14:51
عزیز دلم چه تیپی هم زده با موتور کجا میخوای بری عسلکم؟؟؟؟


محمدحسين(قهرمان كوچك)
7 اردیبهشت 92 16:15
سلام كيارش جون.ايول!!!
عجب موتوري داري...چه ژست جالبي گرفتي.
دوستت دارم.تولدت پيشاپيش مبارك


مامان آروین
9 اردیبهشت 92 2:04
اییییییییییییییی جوووووووووووونم قربون ژستها قشنگت . وای چه موتوری کیارش جون مسیرت کجاست ؟ خاله رو تا سر کوچه می بری


آره خاله جونم البته با آروین جونکیارش عاشق موتور و ماشین شاسی بلنده
سارا مامانی شیدا
9 اردیبهشت 92 12:01
خیلی قشنگ بود آفرین


مامان ملینا و کوروش
9 اردیبهشت 92 12:30
خیلی با احساسی مهسا جون آفرین به این همه حس پاک و مادرانه
روزت مبارک عزیزم


ممنون عزیزم
مرجان مامان آران
9 اردیبهشت 92 13:27
قربون كيارش خوشتيپ باحالممممممم


مامان عسل
11 اردیبهشت 92 10:30
چه عکس های قشنگی چه کیارش خان خوش تیپی