نفس مامان و بابا کیارش قشنگمنفس مامان و بابا کیارش قشنگم، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

کیارش شاهزاده خونه ما

یه روز بهاری کیارش، توی طبیعت

1392/2/7 11:35
نویسنده : maman mahsa
565 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

گل من....

شکوفه بهاری مامان.....

بعد از چند روز هوای بارونی و سرد بالاخره خورشید خانوم چهره زیبای خودش رو به رخ زمین رونمایی کرد و روشنایی خاصی به طبیعت سبز اطرافمون داد و از فرصت استفاده کردین و به اتفاق بابا زدین به کوه و کمر و از طبیعت بیرون استفاده بهینه بردینهورا

پسر گلم به همراه باباش رفتن که خوش بگذرونن و من هم همچنان خونه موندم و مشغول کارای تولدت

آخه این روزا درست کردن تزئینات تولدت برام شده یه تفریح و سرگرمی

با بابا دوربین به دست رفتین بابا هم که عاشق عکس و فیلم گرفتنه  

2 الی 3 ساعتی بیرون بودین که وقتی اومدین، پسرگلم، گل به دست اومد خونه و گلهای قشنگ بیابون رو تقدیم مامانش کرد

گفتی واسه مامان جمعشون کردم من هم محکم بغلت کردم و بوسیدمت آخه این اولین هدیه ای بود که ازت گرفتمش الهی فدای پسر گلم که همه جوره به فکر مامانشهقلب

 

دوست دارم عشقمممممممممم نفسمممممممممممممماچقلب

 

قلبالهی تا ابد زنده باشی عزیزکمممممممممممقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

maman bahar
7 اردیبهشت 92 0:39
عزیزم لبهات همیشه خندون باشه


ممنون عزیزم خوشحال شدم که سر زدین تقریبا هم دیاریم بازم خوشحال شدم بازم پیشمون بیاین
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
7 اردیبهشت 92 3:56



مامانيش موهاشو كوتاه نميكني برا تولدش؟؟؟
مياد توچشماش!!!


چرا عزیزم باید مرتبشون کنم

مامی کوروش
7 اردیبهشت 92 7:52
عزیزم مطمئنم زیبا ترین هدیه ای بوده که تا حالا گرفتی ، گل از دست گل پسر


واقعا همین طوره دوست خوبم
مهدیه
7 اردیبهشت 92 12:06
سلام خوشحال میشم از وبلاگمون بازدید کنید و در صورت تمایل خاطره ی زایمان شما رو با نام و آدرس خودتون در وبلاگ ثبت کنیم! اگر مایل بودید برامون کامنت بزارین!
آرتام
7 اردیبهشت 92 13:24
قربون ژست گرفتنت برم


سمیرا مامی سایان
7 اردیبهشت 92 14:53
به به معلومه حسابی بهت خوش گذشته عزیز دلممممم


maman bahar
9 اردیبهشت 92 1:43
عزیزم ممنون که بهمون سر زدین
کار سختی بود از پوشک گرفتن ؟
بنظرت الان وقت مناسبی واسه پسملیه منم هست ؟


نه عزیزم اصلا سخت نبود از حالا شما شروع کن و تمرینش بده من تقریبا یک یا 2 ماه قبل باهاش این کار رو کردم که خودش کم کم بشناسه و بدونه. آره امیرعلی هم پسر باهوشیه و باهات همکاری میکنه
مرجان مامان آران
9 اردیبهشت 92 13:27
خوش باشيد هميشه عزيزممممممممممممم


مامان آرتین
13 اردیبهشت 92 1:16
ماشاالله ،خدا حفظش کنه.روز مادر و به شما تبریک میگم.


ممنون خانمی