نفس مامان و بابا کیارش قشنگمنفس مامان و بابا کیارش قشنگم، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

کیارش شاهزاده خونه ما

تفریح 3نفره

1392/2/14 20:38
نویسنده : maman mahsa
1,237 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

عروسک قشنگم...

نازدونه مامان...

 

امروز به اتفاق بابا علی و مامان مهسا رفت بش قارداش که خوش بگذرونه و کلی واسه خودش بگرده و تفریح کنه

آره واقعا هم همین طور شد کلی هم آب بازی کرد و دوست نداشت که از آب بیرون بیاد البته در کنارش هم کلی غر زد، غر زدنش هم به خاطر منع کردنش توسط مامان و بابا از خیلی کاراش بود

پسر گلم عاشق سنگ پرتاپ کردن و آب بازی کردنه

از روی زمین سنگ برمیداشت پرتاپ میکرد کلی هم با این کارش ذوق میکرد

خلاصه کنم امروز به پسرم کلی خوش گذشت

ماچماچقلبقلب « مامان و بابا دوست دارن و عاشقتن عزیزتر از جانم » قلبقلبماچماچ

 

 

 

 

عـــاشقتـــــــم یکی یــــه دونه مـــن

عـــزیـــز دردونــــه مــــن

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

متین من
14 اردیبهشت 92 0:45
چه پسرخوش تیپی خوشحالم که بهت خوش گذشته همیشه شاد باشی گلم


ممنون خانمی
عمه مهلا
14 اردیبهشت 92 11:41
تو این پست عکس سوم و هفتم فوق العاده زیبان کیارش عزیزم امیدوارم همیشه بعد خدا حمایت پدرو مادرت همرات باشه


ممنون مهلاجووووووووونم دوست داریم
محبوبه مامان الینا
14 اردیبهشت 92 13:23
ااااااااااای جوووووووووونم نازی نازی عزیزم


فرناز خاله آرسن جون
14 اردیبهشت 92 15:42
چه خوش گذروندنی جیگرم تیپت هم که حرف نداره حسودی کردم منم آب بازی میخوام با هواپیمات بیا تبریز با هم بریم گردش خاله جیگری جیگر ملوسکم


مامان آنیسا
14 اردیبهشت 92 15:43
مامانی بازم با عکس های خوشگلت مارو سورپرایز کردی!خوشحال شدم از دیدن روی ماه شما و گل پسریببوس پسرک خوشگلت رو


ممنون دوست نازنینم
مامان بنیتا
14 اردیبهشت 92 18:25
عزززیزززدلم همیشه به گردشمعلومه که حسابی خوش گذشته عسلم
مهسا جون خسته نباشی از کارای تولد گل پسری


ممنون عزیزم
مهسا
14 اردیبهشت 92 21:00
سلام قربون کیارش جون برم من ماشاا..... به عزیز دلم مهسا جونم روزت مبارک بوووووووووووووووس


رمزم عوض شده رمز جدیدرو براتون میزارم


ممنون مهساجونم
مامان طنین
15 اردیبهشت 92 2:33
سلام من تو جشنواره اتلیه پاپا شرکت کردم لطفا به طنین طباطبایی رای بدین من به رای شما نیاز دارم. www.papastudio.ir
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
15 اردیبهشت 92 3:39
سلام عزيزم.آپم با كلي مطلب طنز.....
زود زود بيا.....منتظر نظراتت هستيم


خانمی وبلاگتون واسم باز نمیشه و error میده درستش کنین
مامان ایسان
15 اردیبهشت 92 8:23
مادر ای پرواز نرم قاصدک
مادر ای معنای عشق شاپرک
ای تمام ناله هایت بی صدا
مادر ای زیباترین شعر خدا
دوسته خوبم روزتون مبارک

زودی میام سر میزنم بهتون


بهار(مامانی شهراد)
15 اردیبهشت 92 13:33
به به بش قاداشمعلومه خیلی خوش گذشته هااینم سه تا ماچ آبدار واسه کیارش جونم


بهاره مامان ونداد
15 اردیبهشت 92 17:59
وای همیشه خوش بگذرونی شیطونک من


آنوشا کوچولو
15 اردیبهشت 92 20:11
روزت مبارک مهسا جان


مرجان مامان اران
16 اردیبهشت 92 1:34
به به همیشه به گردش عزیزمم
عکسا مثل همیشه خوشگلللللل
خوش باشید عزیزمم


ممنون مرجان جونم
مامان طنین
16 اردیبهشت 92 1:42
سلام من تو جشنواره اتلیه پاپا شرکت کردم و به رای شما نیاز دارم لطفا به سایت زیر برید و به طنین طباطبایی رای دهید.http://pix.papastudio.ir/Festival.aspx?fid=2


سمانه مامان ستایش
16 اردیبهشت 92 1:43
چه جای با صفایی رفتین.همیشه به گردش مهساجون
ااای جااان چه خوشتیپه گلپسرمونمهساجون عکست با کیارش جون خیلی قشنگه
انشالا همیشه شاد باشید دوست خوبم
راستی دیگه شمارش معکوس واسه تولد گلپسر شروع شده...امیدوارم همه چیز اونطور که دوست داری پیش بره.
برای کیارش جون و مامان مهسا


ممنون سمانه جونم لطف داری عزیزم
مامان بابای الیسا
16 اردیبهشت 92 9:50
فسقلی بازیگوش حسابی خوش گذروندی عزیز دلم امیدوارم همیشه خندون ببینمت گل پسری ناز نازی


ممنون الهام جوووووووون
مرجان مامان آران
16 اردیبهشت 92 12:41
گذاشتم خصوصي عزيزمم


ممنون دوستم
مامان ایمان
17 اردیبهشت 92 0:32
سلام عزیز خاله همیشه به گردش و تفریح چه عکسهای نازی چه جای با صفایی خوش بگذره عزیزم بوسسسسس به اقا کیارش


مامان بردیا
17 اردیبهشت 92 15:46
ظاهرا چیزی نمونده تا لحظه با شکوه دو ساله شدن کیارش جان.تبریک میگم تولدش رو.


سارا مامی عسل
17 اردیبهشت 92 18:27
انشالا همیشه شاد باشید دوست خوبم

کیارش جونمو ببوسسسسسس


ღ منا مامان امیرسام ღ
18 اردیبهشت 92 2:09
سلاااام دوستم.خوشحالم دیدمتون
همیشه به گردش و شادی.
چه اقا پسر خوش تیپی.خوشحالم بهتون خوش گذشته


ممنون عزیزم
امین خیراللهی
19 اردیبهشت 92 21:45
این زنه کیه؟
مامان علی کوچولو
24 بهمن 92 15:29
وای عزیزم چه پسره خوشتیپ وخوشگلی هستی تو کیارش جونایشالا خدا حفظت کنه واسه مامان وبابا که انقدر دوست دارن مخصوصا مامی جونت که انقدر زحمت کشیده و این وبلاگ زیبا رو واست درست کرده من اتفاقی وبتو دیدم و با اجازه مامان جونت لینکت کردم خوشحال میشم به گل پسری منم سری بزنی اون از تو کوچیکتره امیدوارم بتونیم دوستای خوبی واسه هم باشیم
maman mahsa
پاسخ
ممنون گلم شما لطف داریخوشحال شدم منم لینکت کردم
محمد
29 دی 93 8:45
سلام، به منم سر بزن. آپم آپم آپم با مطالب "8 راز خوشمزه تر شدن عدسی" و "4 ناراحتی که با فصل زمستان می‌رسند" بروزم ... منتظرتونم.