نفس مامان و بابا کیارش قشنگمنفس مامان و بابا کیارش قشنگم، تا این لحظه: 13 سال و 9 روز سن داره

کیارش شاهزاده خونه ما

بدون شرح...

1392/2/2 20:05
نویسنده : maman mahsa
657 بازدید
اشتراک گذاری

 

دور دهنم حاکی از کشک خوردنه آخه خیلی دوست دارم

پارکینگ در حال کمک کردن به بابایی برای تمیزی انباری برای آماده کردن مهمونی تولدم...

 

حالا یه بوس خوشمزه برای رفع خستگی

خسته شدم و میخوام از پله ها برم بالا البته با یکم عشوه و ناز

 تا برسم به خونمون

 

با تمام وجودم دوست دارم یکی یه دونه ام

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان بنيتا
2 اردیبهشت 92 23:04
واي كه منم خييييييييييييلي دوست دارم


مامان تارا
3 اردیبهشت 92 20:01
عزیزم چه عکسهای خوشگلی چه پسمل نانازی چشم نخوری ایشالا


خاله مهنوش
4 اردیبهشت 92 11:14
سلام عزیز خاله الهی قربون اون موهای بلندت بشم که خیلی نازه موش موشیییییی من....داری به بابا کمک میکنی خاله جون ...افرین به تو گل پسر...دوستتداررررررررررررم


مامان تارا
4 اردیبهشت 92 19:38
سلام این سایت یکی از فامیلامونه اگه مایلی لینکش کن مرسی
http://www.neekaa.ir/


با کمال میل عزیزم لینکش میکنم
الی مامی آراد
4 اردیبهشت 92 19:39
قربونت بشم که به بابایی کمک میکنه موی بلند خیلی بهت میاد


بهاره مامان ونداد
4 اردیبهشت 92 23:33
وای خیلی با کشک دور دهنت بامزه شدی خوشتیپ ما هم از این عکس های ژولی پولی از ونداد زیاد داریم


مامان کیارش
5 اردیبهشت 92 8:42
عزیزم خیلی ناز شده
خدا حفظش کنه
یعنی کیارش منم 2 سالش بشه اینقدر ناناز میشه
خدای من خیلی دوست داشتنی اند بچه ها تو این سن


ممنون دوستم آره عزیزم مخصوصا کیارشجون طلایی که الهی قوبونش برم خوردنیه ببین اون موقعچی بشه یه عالمه بوس برای کیارش جونمفدای جفت کیارشجونای دوست داشتنی که الهی خدا حفظشون کنه
مامان ملینا
5 اردیبهشت 92 10:40
کم ناز و عشوه کن گل پسر ،دخترها محلت نمی ذارنا.الهی قربونت برم ببین چه جوری داره از پله ها می ره .
به ما هم سر بزنید دیگه


ممنون دوست خوبم ببخشین که این سری دیر کردم سخت مشغول کارای تولد کیارش هستم حتما میام پیشتون
آنوشا کوچولو
5 اردیبهشت 92 17:05
سلام مهسا جان ببخش یه مدتی به خاطر بلاهایی که سر خودم آوردم نمیتونستم بیام وبگردی خیلی دلم واستون تنگ شده بود خدا گل پسرتو واست حفظش کنه خیلی عزیزه


ممنون عزیزدلم خدا بد نده چیکار کردی با خودت؟؟؟؟؟؟؟ایشا... زودی خوب شی منم دلم واستون تنگولیده بود
مامان بابای الیسا
5 اردیبهشت 92 20:19
با این کارات عزیزم بیشترو بیشترو خوردنی میشییییییییییییی منتظر تولدتم که ان شااله به خوبی برگذار بشه عزیزم


ممنون عزیزم لطف داری خانمی برای الیسای نازم بوس بوس
artam
5 اردیبهشت 92 21:29
سلام.من وب شاهزاده کوچولو رو حتما لینک میکنم وخوشحال میشم هروقت آپ کردین خبرم کنید کیارش جونمو ببوس


ممنون آرتام جان خوشحال میشم که بهمون سر بزنین
مامان ایسان
5 اردیبهشت 92 23:30
چه تولدی داریم ما
گل پسر خودشم کمک میکنه چه شود


سمیرا مامی سایان
7 اردیبهشت 92 14:55
الهییییییییی چقدر عکسات ناز شده مخصوصا اولیییی شاهزاده نانازی


ارشین
12 اردیبهشت 92 13:23

الهی...........................

چه پسر نازی................




ممنون عزیزم چشات ناز میبینه