نفس مامان و بابا کیارش قشنگمنفس مامان و بابا کیارش قشنگم، تا این لحظه: 13 سال و 1 روز سن داره

کیارش شاهزاده خونه ما

آخرین فرصتهای مامان...

1392/1/30 20:49
نویسنده : maman mahsa
451 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

پسر قشنگم...

ماه من...

مهربونم...

 

امروز اول اردیبهشته و تا تولدت 18 روز دیگه فرصت دارم

روز تولدت براي من يك روز از بهشته كه تو اين دنيا دارم با تمام وجودم دوست دارم و می پرستمت

البته مامان جونی این پست رو زودتر گذاشتم چون این روزا اصلا وقت نشستن پای کامپیوتر رو ندارم و دارم تلاشم رو میکنم که تولدت به نحو احسن برگزار بشه اون چیزی بشه که خودم میخوام

  •  کیارش مامان، شیرین کاریها و شیرین زبونیهات روز به روز نمیشه گفت بلکه ثانیه به ثانیه بیشتر میشه
  • احساسات و عواطفت نسبت به من بیشتر شده
  • حالا این روزها نسبت به وسایلهای مامان هم حس مالکیت داری و نمیذاری کسی بهشون دست بزنه 

این روزا مدام دور میزنی و میای پیشم و دستت رو دورم حلقه میکنی و از سر تا پاهام رو بوس بارون میکنی و میگی مامان دوست دارم  مامان عاشقتم

یا وقتی مشغول بازی هستی اگه بهت اعتنا نکنم روی زمین دراز میکشی و من رو صدا می زنی و میگی کیارش جون خسته شد یا دستت رو روی سرت میذاری و میگی مامان سرم درد میکنه منم میگم چرا؟؟؟؟؟؟؟؟ 

 میگی آخه کسی نیست با کیارش جون بازی کنه مامان بغلم کن الهی مامان فدای لوس بازیهات بشه

از صبح تا شب اگه باهات بازی کنیم خسته نمیشی الهی فدای پسر خستگی ناپذیرم بشم

از آموختنیهات دیگه چیزی ندارم بگم آخه داره فوران میشه همه چیز رو درک میکنی و می فهمی

امروز دندون مامان درد می کرد و من دائم ناله می کردم و تو هم سراغم میومدی و تند تند لپام رو بوس می کردی و می پرسیدی مامان خوب شد؟؟؟؟؟؟

مامان گریه نکن کیارش جون نارحت میشه قوبون احساساتت

راستی امروز برای اولین بار کله پاچه خوردی اونم با لذت

 

***دوست دارم وروجک شیرین زبونم***

 

عاشقتم عزیزدلم

بهت افتخارمیکنم و مینازم

دوست دارم از تمام لحظه های باتو بودن عکس بگیرم

و

تو خاطره هامون ثبتشون کنم

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مرجان مامان آران
30 فروردین 92 21:42
عزيز دلممم قربون اين ژستهاي خوشگلتتتتتتتتتتتتتتتتتتت


مامان ساجده
30 فروردین 92 23:10
براي پسر مهربون و دوست داشتني


مامان تارا
30 فروردین 92 23:48
شاهزاده رو عشقه دووووووووووووست داریم عزیزم بوووووووووووس


ممنون خانمی
بابای روشا
31 فروردین 92 0:01
به به نوش جونت کله پاچه
خوبه از الان به خوردن همه چی عادت کنی
ما رو که به خوردن این چیزا عادت ندادن الان اصلن دوست دارم از سمتش رد بشم چه برسه بخورم
اما تو بخور کیارش کوچولو نوش جونت


ممنون بابای روشاجون وای خیلی خوشمزه ست که نه سعی کنین که بخورین خیلی خاصیت داره
مامان ایسان
31 فروردین 92 8:02
قربونه اون همه شیرین زبونی و محبتت برم من
چقده اخه تو با شعوری پسر
عکسات خیلی ناز سدن عزیزم میبوسمت


مادر کوثر
31 فروردین 92 8:41


عزیزمممممممممممممم
شیرینممممممممممممم
تولدت مبارررررررررررررررک


محبوبه مامان الینا
31 فروردین 92 9:12
ااااااااای جونم که اینقدر شیرین زبون و مهربون و باهوشی عزیزم
ما هم شدیدا عااااااااشق کله پاچه میباشیم
بوس برای جوجه طلا


مریم مامان ارشیدا
31 فروردین 92 11:16
ای جانممممممتولدش مبارک



مامی کوروش
31 فروردین 92 11:31
چه ژستهایی گرفته پسرک مهربون و عاشق


مامان بردیا
31 فروردین 92 15:09
خیلی دوست دارم کیارش جون


نیلوفر
31 فروردین 92 16:05
_____████ ____________
_____██████ ___________
____████████__________ ▌
___███____███_________ █
___██_______██__________▌
__███________█__________▌
__▌●█________█_________█
__███_______ █_________█
___██_______█________██
____________██_______██__▌
____█______██______███_ █
_____▌_____██_____████_█
__________███___█████_█_█
________███__██████__█_█
______███__████____██_█
_____███_█████_████_█
____████_██████_███_█__▌
___████_█ █__███ _█__██_▌
__█████_████_▌_█_███_▌
_█████_██___██___██_█
_█████_███████_███__█__██
_███_▌███___██____██_███
_███_▌█████___███__█__█
_████_▌▌___█__█_██████
__██████_████__▌_████
___█████_____████████
._=--███████████████ا
_=--=_-████████████
=--_=-_=-█████████

یه سری به ما بزن


مامان سانلی
31 فروردین 92 18:01
سلام مهسا جون
سلام و بوس برای کیارش جون
چقدر عکسهای این پستت بامزه و قشنگن.حسابی کیف کردم اینجا بودی حسابی میبوسیدمت..
مامانی خسته نباشی ...امیدوارم کارهای تولد به خوبی پیش برن البته بدون استرس


الی مامی آراد
31 فروردین 92 18:06
مامان مهسا حسابی این روزها خودت رو درگیر کردی چه تولدی بشه این قسمت کله پاچه خوردنت خیلی بامزه بود نوش جونت


فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
1 اردیبهشت 92 3:55

.
.
.
عاششششششششششقققققققتتتتتتتتتتمممممممممممم
.
.
.
.


متین من
1 اردیبهشت 92 17:46
عزیزم چه عکسای نازی گرفتی من هنوز منتظرم عکسای تولدت ببینما خوش بگذره عزیزم


مامان بنیتا
2 اردیبهشت 92 1:43
مهسا جون خسته نباشی با کارای تولد گل پسر..معلومه حسابی می خوای سنگ تموم بذاری
عزززیزم قدر این مامان مهربون باید بدونی ها


سارا مامانی شیدا
2 اردیبهشت 92 10:45
قربون این پسر خوشگل و دل مهربونش به افتخارش
مهسا جون ما هم روز شماری میکنیم برای روز تولد شاهزاده کوچولو هستیم تا هنرهای شما رو ببینیم عزیزم و لذت ببریم امیدوارم موفق باشی و همه چیز همونجوری بشه که میخوای


ممنون دوست خوبم
samira
2 اردیبهشت 92 14:34
عزیزه دلممممممممم تولدت مبارک باشه خوشگلللللللللل


خاله مهنوش
4 اردیبهشت 92 11:17
خاله جون پیشاپیش تولدت رو بهت تبریک میگم عزیزم...انشالله هزارساله بشی...


خاله مهنوش
4 اردیبهشت 92 11:18
خاله جونی از طرف ارغوان هم تبریک میگم اخه ارغوان هنوز نیومده از تهران ...انشالله فردا میاد بعد به وبلاگت سر میزنه قربونت بشم...


دوستون داریم