نفس مامان و بابا کیارش قشنگمنفس مامان و بابا کیارش قشنگم، تا این لحظه: 13 سال و 1 روز سن داره

کیارش شاهزاده خونه ما

20 ماهگیه شیرین شیرینا

1391/10/19 10:38
نویسنده : maman mahsa
542 بازدید
اشتراک گذاری

 

هوراااااااااااااا کیارش مامان 20 ماهه شد

کیارش قشنگم 20 ماهگیت مبارک

عسل مامان، قربون اون شکل ماهت برم که اولین 20 زندگی مال تو شد

چقدر لحظه های با تو بودن رو دوست دارم، چقدر طنین صدای دلنشینت که آرامش بخش روحمه رو دوست دارم، چقدر نگاه معصومانه تو رو که وقتی به چشمای من خیره میشی و شیر میخوری رو دوست دارم

کیارش، قشنگترین هستی من، عزیزترین مامان

تو نفس من و بابایی، تو عمر من و بابایی، تو وجود و جون من و بابایی

20ماهگیت مبارک قندعسلم

مامان جونم من آماده ام میخوام برم آب تنی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

الی مامان آراد
19 دی 91 0:02
عزیزم 20 ماهگیت مبارک


ممنون الهام جون
مامان آرشيدا
19 دی 91 1:34
عزيزم بيست ماهگيت مبارك


ممنون عزیزم
سمیرا مامان سایان
19 دی 91 11:14
شاهزاده کوچولوی دوست داشتنی 20 ماهگیت مبارکدیگه چیزی نمونده 2 ساله بشی مرد کوچولو


ممنونم سمیراجونم