نفس مامان و بابا کیارش قشنگمنفس مامان و بابا کیارش قشنگم، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

کیارش شاهزاده خونه ما

گلچینی از عکسهای نوزادی

1391/9/29 16:55
نویسنده : maman mahsa
855 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی اول از این عکست شروع میکنم که خیلی دوسش دارم

می بینی که از همون اول پسر زرنگ و متفکر مامان بودیniniweblog.com

مامانی می بینی که چقد ناز خوابیدی. خیلی خیلی دوست دارم

 

کیارش مامان ٢٥ روزه بودی که بوبولیتو بریدیم این عکسم رو تخت مطب دکتر امیری در حالی که غرق خواب بودی بابا ازت گرفت.

دقیقا١٢/٠٣/١٣٩٠ ساعت ١٢:٣٠ ظهر

مامانی اون روز روز بدی واسم بود  و برای اولین بار صدای گریه کردنتو شنیدم همزمان با تو منم اشک میریختم دلم میخواست بترکه، یه سره از این ور به اون ور مطب می رفتم نمی دونستم باید چیکار کنم اصلا آروم نمی شدی

روز بدی بود گنجشک کوچولوی من 

 بابا اون روزا یه عالمه ازت عکسای خوشگل میگرفت کارش شده بود فقط عکس گرفتن از جهات مختلف

 مامانم با عکسات حال می کرد وروجک خوش عکس خودم

niniweblog.com

تا یه لباس تنت میکردم که بریم بیرون می دیدم بابا بادوربینش بالاسرم آماده عکس گرفتن

نشستن اینجوری رو دوست داشتی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)