نفس مامان و بابا کیارش قشنگمنفس مامان و بابا کیارش قشنگم، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

کیارش شاهزاده خونه ما

سی دی بلاگ کیارش جونم

1392/11/24 15:10
نویسنده : maman mahsa
981 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسر نازنینم

شیرین عسلم

نفسم...عمرم...زندگیم

 

بالاخره بعد از یکماه انتظار سی دی بلاگت هم رسید

خیلی از این بابت خوشحالم دیگه استرس این رو ندارم که تقریبا 2 سال زحمتام هیچ نمیشه البته اگه خدا نکرده گوش شیطون کر وبلاگت حذف بشه دیگه کپی همه اون چیزایی که نوشتم و براشون زحمت کشیدم رو دارم

 

این آخرین پست وبلاگت

 

 

 

 

 


 

اینم از اولین پست وبلاگت

 

 

              

 

          *** گل من...روح من 

                                        تموم وجود من...مهتاب من

                                                                                کیارش من دوستت دارم ***

 

 

پسندها (1)

نظرات (10)

مریم
24 بهمن 92 21:18
سلام مهسا جووووووونم........... من پست تون و خوندم ولی هیچی نفهمیدم.......... پس عکسایه کیارش جون کو؟؟؟؟؟؟ آپ کردما....... منتظرتون هستم..........
maman mahsa
پاسخ
مریم جون عکسای چی منظورته؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وبلاگ کیارش 150پست شده بود که سی دی بلاگش رو گرفتم که شاکل همه پستایی که تا الان نوشتم شده بود که چند تا از عکساش رو گذاشتم همین دیگه عکس دیگه ای نبود
مریم
24 بهمن 92 22:03
اهان فهمیدم............... ممنون....
مریم
24 بهمن 92 22:04
تنکیو مهسا جووون..... فهمیدم....
maman mahsa
پاسخ
مهسا مامان مرسانا
24 بهمن 92 22:24
──(♥)██████(♥)(♥)██████(♥) ─(♥)████████(♥)████████(♥) ─(♥)██████████████████(♥) ──(♥)████████████████(♥) ────(♥)████████████(♥) __ ──────(♥)████████(♥) ────────(♥)████(♥) __ ─────────(♥)██(♥) ───────────(♥) ...............................$$.......$$$$$$$$$$$.......................... ...............................$$......................$$$......................... ...............................$$......................$$........................... ................................$$...................$$$........................... .....$$$$........$$$.......$$.......$$........$$$....................$..... ...$$...$$......$$$.........$$.....$$.........$$$....................$$... ...$$$$$$$$$$$$$$$$$$$.....$$...........$$$$$$$$$$$$$$$.... ..........................................$$........$.............................. .........................$$$.............$$$$$$................................ .........................$$$................$$$..................................
maman mahsa
پاسخ
ممنون دوست نازم
لی لی تم
24 بهمن 92 23:15
مبارکه
maman mahsa
پاسخ
ممنون دوست خوبم
❤ دنیای نی نی های ناز ❤ عسل
25 بهمن 92 2:11
دوستای عزیز اگه موافقین عکس های نی نی هاتونو اپلود کنید و ادرس عکس رو توی نظرات بفرستین من عکس نی نی هارو همه رو میذارم توی یه البوم عکس یعنی تعداد عکس هارو همه رو توی یه عکس میذارم با فتوشاپ و شما میتونید اونو به عنوان یادگاری بذارید وبلاگ خودتون یعنی تعدادی نی نی های نی نی وبلاگی همراه با نی نی شما میشه یه عکس یادگاری اگه موافقین عکس نی نی هاتونو اپلود کنید ادرسشو توی نظرات وبلاگ بفرستین
الهه مامان ابوالفضل
26 بهمن 92 8:40
مبارک کیارش جون
maman mahsa
پاسخ
سارا مامانی شیدا
26 بهمن 92 11:06
وای چه کار خوبی کردی مهسا جونم میشه راهنمایی کنی من چه جوری میتونم سی دی تهیه کنم
maman mahsa
پاسخ
ساراجون برو تو مدیریت وبلاگت و تو قسمت ابزارهای افزوده برو توی سی دی بلاگ، اونجا راهنماییت کردن که چی کار کنی همه مراحلش رو نوشتن به همین راحتی دوست خوبم خیلی خوبه حتما سفارش بده
الی مامی آراد
29 بهمن 92 16:43
عزیزم مبارکت باشه میدونم مامان جووون الان چه حس خوبی داره
maman mahsa
پاسخ
مامان حوریه
14 اسفند 92 18:53
واااااااااااااااای مبارکه کیارش جون من از کی منتظرم پستام 50 تا بشه سی دی رو سفارش بدم شما 150 تــــــــــــــــــــــــــــا پست دارین البته من هر ماه هر چی مینویسم تو یه پست میزارم واسه همین هنوز 43 تا پست دارم 7تا دیگه مونده راستی مهسا جون بابت رای تونم ممنون یه لوگوی رایگان برنده شدیم
maman mahsa
پاسخ