نفس مامان و بابا کیارش قشنگمنفس مامان و بابا کیارش قشنگم، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

کیارش شاهزاده خونه ما

پسر 33 ماهه نازم کلاس نقاشی میره

1392/11/18 18:31
نویسنده : maman mahsa
1,176 بازدید
اشتراک گذاری

 

 الهی مامان قوربون پسر نازم برم

الهی فدای پسر بازیگوش و شیطونم بشم

الهی دورت بگردم دونه بادومم

پسرم...نفسم...زندگیم...عشقم...همه داروندارم

 پسر عسلیه مامان، خودش میدونه که چقد دوستش دارم، خودش میدونه که نفسمه همه کسمه و نفسم به نفسش بنده

 

پسر عزیز دردونم شد 33 ماهه، مبارکت باشه عزیزمهورا


شکلات خوشمزه مامان، تو این ماه یه چیز دیگه هم تجربه کرد اونم اینه که رفت کلاس نقاشی و با رنگها بیشتر آشنا شد

یاد گرفت که درخت رو چه رنگی بکشه

مثلا برگ درخت سبزه

آسمون آبیه

ابر تو آسمون آبیه

خورشیدخانوم زرده حتی وقتی میکشی اشعه های خورشیدخانوم فراموشت نمیشه

ماهی تو آب قرمزه

غذای حیوونا رو هم یاد گرفت که خرگوش هویج میخوره

یاد گرفت که ماشین بکشه

خیلی از این بابت خوشحالم تشویقماچ

تو کلاس نقاشی از همه کم سن و سالتری و سحر جون که مربیتونه زیاد بهت سخت نمیگیرهچشمک

 

پسر گلم این روزا خیلی کمرنگ شدم و دیر به دیر میام  فک نکنم که دیگه لزومی باشه بیام و هر چیزی رو بنویسم فک کنم دیگه باید ماه به ماه بیام و برات مطلب بذارم چیزایی که خیلی واجب و ضروریه

راستی یادم رفت که بهت بگم که یه ماه پیش نشستم و یه سوییشرت کلاه دار تو دست برات بافتم خیلی نازه خودم که خیلی دوسش دارم دادم خیاط برات آستری هم بزنه که عید بهت بدم و برای سال جدید تنت کنی اینم پیشاپیش مبارکت پسرمبغل

 

 اینم یه سری عکس مربوط به این ماه

 


 

عزیزدلم عاشقتمقلبماچ

 

 
ای جوووووووووونمماچ

 

 

« من دیگه خسته شدم » از گفته های خودت

 

 

این کلاه آلمانی رو هم خودم با ماشین بافندگی مامان شیرین برات بافتم

 

 

 اینم آثار هنری پسر زرنگ و با استعدادم

 

 

پسرنازم، تو هستی، تمام جهان با من هست

تو مهتابی و آسمان با من هست

به عمق نگاهت که سر میزنم

فضایی بدون زمان با من هست

هیچ تنها نخواهم گذاشت

تو را، تا زمانی که جان با من هست

تو مرا می فهمی

من تو را می خوانم

و همین ساده ترین قصه یک انسان هست

تو مرا می خوانی

من تو را ناب ترین شعر زمان می دانم

و تو هم می دانی تا ابد در دل من می مانی

در دل من می مانی

در دل من می مانی

.

.

.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

الهه مامان ابوالفضل
19 بهمن 92 9:44
ماشالا به این پسر باهوش و با استعداد عزیزم نقاشی هات خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی قشنگه صدآفرین کیارش جون 33 ماهگیت مبارک باشه گلم
maman mahsa
پاسخ
مامان مانی جون
22 بهمن 92 13:50
به به چه پسر نازو هنرمندی ماشالا خاله جون به دوست کوچولوتم سر بزن خوشحال میشه
maman mahsa
پاسخ
ممنون گلم حتما میام پیشتون
مامان محمدصدرا
22 بهمن 92 16:48
عزیزمی گل پسر. انشاالله همیشه تو زندگی موفق باشی خاله خانوم هنرمند با این همه هنر حیفه دیر به دیر آپ کنی عزیزم
maman mahsa
پاسخ
مامان آروین
23 بهمن 92 19:35
سلام به دوست جون قدیمی ماهم و سلامی گرمتر به شیر مرد هنرمند و باهوشم یه مدت بود نمی تونستم صفحه وبتونو باز کنم حتی از لینک دوستای دوستا هم که می رفتم صفحه باز میشد یهو می رفت خلاصه امروز حسابی سوپرایز شدم ماشاااااااااااااااااااالله پسرمون چه بزرگ شده ماه بود ماه تر شده باریکلا به مامانیه هنرمند هزار آفرین به کیارشم که اینقدرنقاشی های خوشگل می کشه و رنگ می کنه بووووووووووووووووووووووس بووووووووووووووووووووووووس
maman mahsa
پاسخ
ممنون دوست خوبم ما هم دلمون تنگ شده بود آروین عسلم رو ببوسین محکم محکم بوس بوس
الف
24 بهمن 92 10:32
میدونستی سمیرا مامی سایان اسم پسرت واز لیست پیوندا حذف کرده ؟؟؟!!!!!!! در ضمن اصن چشم دیدنت ونداره
maman mahsa
پاسخ
آهای کسی که جرات نکردی اسم و فامیلت رو بذاری اولا به تو اصلا ربطی نداره ثانیا این خنده ها و مسخره کردنا برای خود شخصت گذاشتم که اینقد بیکار و علافی که به چه چیزایی دقت میکنی واقعا متاسفم حالا بخون و از فضولی کردن بسوز
ایناز
28 بهمن 92 23:37
وای چه نقاشی های قشنگی کشیده این جیگره دلم واستون تنگ شده
maman mahsa
پاسخ
ممنون آینازجون دل ما هم براتون تنگ شده
مامان علی کوچولو
8 اسفند 92 16:10
آفرین به کیارش جون با این نقاشیهای خوشگل
maman mahsa
پاسخ
محبوبه مامان الینا
15 اردیبهشت 93 12:52
سلام عزیزم میشه لطفا بگین که کیارش جونو کجا میفرستادین کلاس نقاشی؟ و اینکه آیا راضی بودین یا نه؟ ممنونم کانون فرهنگی خیابون چمران آره خوب بود راضی بودم