نفس مامان و بابا کیارش قشنگمنفس مامان و بابا کیارش قشنگم، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

کیارش شاهزاده خونه ما

شاهزاده کیارش توی گوگل

1392/8/25 2:43
نویسنده : maman mahsa
480 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسر نازم

امشب اتفاقی توی گوگل سرچ میکردم و یه دفعه ای به ذهنم رسید که اسم قشنگت رو توی گوگل سرچ کنم که ببینم چه چیزی واسم میاد که اتفاقی به این برخوردم و کلی ذوق زده شدم بله پسر ما هم توی گوگل محبوب و معروف شده واسه خودش صفحه و صفحاتی داره

عزیزدلم پسر یکی یه دونه مامان و بابا الهی فدات بشم که همه جوره محبوبی کیارشم

اینم نتیجه سرچ کردن

 

 

یکی یه دونه قلبم  دوست دارم قلبقلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان کیارش
26 آبان 92 11:31
آدم عشق میکنه تا همچین چیزی رو می بینه
maman mahsa
پاسخ
ایناز
27 آبان 92 23:47
چقدر جالب حالا شاهزاده ما تو دنیا هم معروف شده.بهتون تبریک میگم خیلیشدیم.
maman mahsa
پاسخ
سارا مامانی شیدا
28 آبان 92 9:09
ای جونم
maman mahsa
پاسخ
مامان حوریه
6 آذر 92 16:20
تبریک میگم کیارش خوشگلم من هر روز چند بار به وبلاگت سر میزنم خیلی دوست دارم
maman mahsa
پاسخ
ممنون دوستم شما لطف داری عزیزم ما هم شما رو دوست داریم