نفس مامان و بابا کیارش قشنگمنفس مامان و بابا کیارش قشنگم، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

کیارش شاهزاده خونه ما

پسر شیطون و شیرین زبونم که همتایی نداره

1392/6/28 23:37
نویسنده : maman mahsa
463 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسر مامان

عشق مامان

 خیلی خیلی شیطون شده و بازیگوش و شیرین زبونیش هم حد و حساب نداره

روز به روز شیرینتر و دلنشین تر و تو دل برو تر از روز قبل

الهی مامان قوبون قدوبالای قشنگش صورت مثل ماهش بشه که روز به روز گشنه ترش میشم

عاشقتمممممممممممممم نفسممممممممممم

بعضی روزا که برخلاف میلم رفتار میکنی و از کوره در میری و یه کوچولو پسر بد میشی و مامان رو عصبانی میکنی و مجبور میشم که منم یه کوچولو باهات دعوا کنم برمیگردی و به مامان میگی مامان مهسا با کیارش جون قشنگ حرف بزن تند تند نگو (یعنی بلند بلند دعوام نکن) الان همسایه ها بیدار میشن

دیروز عصری باهم رفتیم مغازه خانم هواخواه تا وارد شدم 2 تا خانم بهمون خندیدن، بهشون گفتم چرا میخندین؟؟؟؟؟؟

همراشون یه پسر کوچولو بود که حدودا 3سالش بود

تو همرات لاک پشت نینجا رو بردی و اون پسره تا دستت دید شروع کرد به نغ نغ کردن که منم لاک پشت نینجا میخوام من بهت گفتم کیارش جوووون لاک پشتت رو بهش بده یه خورده دستش بگیره بلکه ساکت شه تو هم پافشاری کردی که نمیدم و پسر کوچولو هم همچنان اصرار که میخوام و میدونی بهش چی گفتی؟؟؟؟؟؟؟؟

بهش گفتی خودت لاک پشت نینجا تو خونتون داری که مال منو میخوای من نمیدم برو با لاک پشت نینجای خودت بازی کن

خانم هواخواه دیدم با تعجب میگه مگه این خانم رو میشناسی میگم نه چرا؟؟؟؟؟؟؟

میگه آخه پسرت جوری حرف میزنه که انگار میشناسش و انگار که میدونه اسباب بازی چی داره این پسر کوچولو

آخه من به داشتن همچین پسر مردمی و اجتماعی مینازم

بعد از چند دقیقه دیدم توی مغازه غیب شدی و هر چی کیارش کیارش میکنم میبینم نه بابا ازت خبری نیست تا اینکه تمام سوراخ سونبه های مغازه رو گشتم و دیدم ته مغازه یه پرده زدن به عنوان اتاق پرو تا پرده رو زدم دیدم یه گوشه گوشه نشستی و داری یه کیک میخوری تعجب از اینکه کیک از کجا آوردی نگو که کیک خانم هواخواه رو برداشتی و در رفتی

من اون لحظه عصبانی شدم ولی دعوات نکردم  آخه میدونی که نباید بدون اجازه چیزی رو برداری و من هم از این کار بدم میاد دور از چشمم این کار رو کردی

بالاخره از لا به لای کارتون ها درت آوردم  نمیدونستم بخندم یا اینکه دعوات کنم آخه صحنه جالبی بود

خانم هواخواه گفت پیداش کردی و منم گفتم آره کیکتون رو برداشته و در رفته تا اینکه دور از چشممون بخوره

خانم هواخواه کلی خندید و گفت پسرت خیلی بامزه و جالبه حتما حتما کارایی که میکنه رو یه جا واسش بنویس

بعید نیست که جایی بری و کسی ازت تعریف نکنه و دوستت نداشته باشه آخه پسر شیرین و دوست داشتنیه خودمی راستی این روزا علاقه شدیدی به دیدن کارتون عصر یخبندون داری و ازش سیر نمیشی

توی پرشین تون هم از کارتون تام و جری، پلنگ صورتی، آواتار، جنگ ستارگان، دورا، باب اسفنجی و پونی کوچولو رو دوست داری و کاملا میشناسیشون

تا پیام بازرگانی نشون میده از موسیقیش میفهمی کدومش رو الان پخش میکنه حتی اگه اتاق دیگه ای باشی بلافاصله خودت رو می رسونی که ببینی

راستی علاقه شدیدی به چای خوردن توی شیشه داری که هر جا میری باید همرات باشه اگه هم نباشه روزگارم سیاهه چنان گریه ای راه میندازی که نگو

همه کارات رو دوست دارم و میدونم که سیری ناپذیرم در برابرت

 

عاشقتمممممممممممممم

برات میمیرمممممممممممممم

قلبقلبقلبقلبقلبقلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان بابای الیسا
29 شهریور 92 1:59
عزیز دلم کلی از ماجرای کیک گرفتنت خندیدم پسر باهوش من ای جونم که اینقد کارات بامزست وروجک


مامان پريسا خانوم
29 شهریور 92 20:18
چه عكساي قشنگي چقدر هم ماشين داره عزيز خاله


مامان کیارش
30 شهریور 92 10:56
عزیزم چقدر این پستات انرژی بخشه
واقعا هر لحظشون شیرینه
این کیارش منم بچه ها رو میزنه واقعا نمیدونم چیکارش کنم
بعضی وقتها خندم میگیریه ولی خوب میدونم که کار بدی میکنه
این وروجکا شیطونی هاشونم شیرینه


مامان آروین
30 شهریور 92 15:18
قربوووووووووووووووووووووووووووووون پسر باهوش و بازیگووووووووووووووووووووشم
ماشالله خیلیییییییییییییییی زرنگه
کیارش جون اینو بدون که یه خاله نسیم هم دارییییییییییییییییی که خیلی دوستت داره و عاااااااااااااااااااااااااااشقته . مهسا جون از طرفم یه ماچش کن و بی زحمت گنده بااااااااااااااااااااااااشه .


مامی کیارش
31 شهریور 92 10:19
ماشالله....عزیزمممم
چه بزرگ شدی خوشگل خاله...........
باید یه خسته نباشید ویژه به مامانی گلت بگم که همچین پسملی آقایی رو بزرگش کرده.....


ممنون دوست خوبم
ایناز
31 شهریور 92 11:36
عزیزم باز کارای قشنگ کردی نازی باز عکسای خوشگل با کارای جدید گرفتی همه کارات قشنگه مخصوصا چایی خوردنتعاشقتم عزیزم


ممنون آینازجوووووون
نرگس مامان باران
31 شهریور 92 17:21
الهی قربونت برم خاله جون دیگه کم کم میتونی ی نمایشگاه ماشین بزنیا


ازاده
2 مهر 92 13:13
خاله جون خیلی شیطون شدی ها.


مامان ایسان
3 مهر 92 8:26
وای لاکپشت نینجات منو کشته
قایم شودنش خیلی باحال بود چقد شیرینن این بچه ها نوش جونت بشه کیکه عزیزم قایمکی میچسبه
تو خونتون یعنی لیوان اب نبود با این بیلچه داری اب میخوری عزیزم
به به سایان جان
ماشیناشو ببین


فرناز خاله آرسن جون
6 مهر 92 22:08
وااااااااااااای کلی خندیدم از شیطنتهای کیارش جون مخصوصا اون کیک رو برداشتن و در رفتن خیلی خندیدم قربونت برم خاله با این رفتار اجتماعی ات توی عکسها مثل همیشه ملوس و نازی


ممنون دوست خوبم تازه این یه نمه از کاراشه کلی از شیطنتاش رو نمینویسم
سارا مامانی شیدا
8 مهر 92 10:01
آفرین به این پسر باهوش و زرنگ و شیرین زبون هزار ماشااله خیلی بزرگ شدی کیارش جونم


پردیس جون دختر خاله سایان
8 مهر 92 18:59
دوست دارم عزیزمعاشقتم پسر گلم


ممنون پردیس جون ما هم دوست داریم عزیزم
مامان بهاره مامان امیرمحمد
10 مهر 92 12:46
سلام لطفاً به وب من سربزنید یک موضوع خیلی خیلی مهم با تشکر
مامان ایمان
11 مهر 92 17:45
سلام عزیزم خوبی؟شرمنده که نمی تونستم بیام یشتون دلم واستون تنگ شده بود فدات بشممم


ممنون عزیزم لطفداری دوستم
ایناز
13 مهر 92 23:09
عزیزم خیلی وقته که ازتون خبری نیست از شیرین کاریات عکسای قشنگت دلم واستون خیلی تنگ شده یه عالمه برای کیارش عزیزم


هیراد و عمه لیلاش
15 مهر 92 23:59
کیارش جونم عزیز دل خاله روزت مبارک
برات از خدا قد تموم ادمهایی که نمیشناسمشون روزهای شاد و پر از سلامتی و خوشی خواهانم



مامان ایسان
16 مهر 92 7:43
کاش کودک بودم تا بزرگترین شیطنت زندگی ام نقاشی روی دیوار بود ای کاش کودک بودم تا از ته دل میخندیدم نه اینکه مجبور باشم همواره تبسمی تلخ بر لب داشته باشم ای کاش کودک بودم تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه همه چیز را فراموش میکردم
کوچولو روزت مبارک


الی مامی آراد
16 مهر 92 13:26
هر کودک ، گلدانی ست که از زیباترین گل های معطر ، خانه ها را به نزدیکت ترین بهارها گره زده است .



روز کودک مبارک . . .



فرناز خاله آرسن جون
16 مهر 92 18:52
وای مــــردم! روزِ ناز کودک است
روز سرمســـــتی و ساز کودک است
کودک است آییــــنه ی دل را صفا
کودک است محصـــولی از عشق ووفا
روزت مبارک باشه خاله


مامان پريسا خانوم
17 مهر 92 9:47
عزيزم روزت مبارك