نفس مامان و بابا کیارش قشنگمنفس مامان و بابا کیارش قشنگم، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

کیارش شاهزاده خونه ما

28 ماهگی

1392/6/19 1:52
نویسنده : maman mahsa
481 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

پسر قشنگم

امروز 28 ماهه شد دقیقا 854 روزه که کیارش قشنگم با مامان و باباش زیر یه سقف زندگی میکنه و ما با بودنت خوشحالیم و به خودمون میبالیم

از خدای مهربون میخوایم که این خوشی زندگیمون رو تا ابد واسمون حفظ کنه

هر روز با شیرین زبونیات و شیرین کاریات ما رو جوون و جوون تر میکنی

با بودنت تمام مشکلات و ناامیدی ها واسمون معنا نداره

این روزا خیلی قشنگتر و کاملتر از روزای قبل حرف میزنی حرف زدنت شده عینهو آدمهای بزرگ

با حرفهای قلنبه سلنبت کلی سوپرایز میشیم

کسی ازت سوال کنه خیلی کامل و روون جواب میدی توی حرف زدن و جواب دادن به دیگران به کمک من و بابا نیازی نداری

در ضمن خیلی خیلی باهوشتر شدی عاشق یادگیری هستی یه چیز رو فقط کافیه یه بار بهت بگیم میمیرم برای پسر باهوشم

شیطنتت بیشتر شده خیلی جنب و جوش داری پسرم حسابی خستگی ناپذیره

  • چپ و راست و جلو و عقب رو کاملا بلدی
  • فعل و فاعل رو خیلی قشنگ جایگزین میکنی
  • سلام کردن رو هیچوقت فراموش نمیکنه
  • بله و نه رو میدونه چه وقت به کار ببره
  • وقتی خطایی ازش سر میزنه میگه ببخشین
  • وقتی باباش از اداره میاد در رو باز میکنه و میگه بابا علی خسته نباشی خوش اومدی

تکیه کلامت این روزا شده «دیگه، آخه، که» آخر جمله هات به کار میبریشون

من این رو بلد نیستم آخه...

خسته شدم دیگه...

بابا، مامان دوسم نداره که...

عاشقتم پسر 28 ماهه خودم

 

کیارش قشنگم

پسر نازنینم

« 28 ماهگیت مبارک »

 

عاااااااااااااااااشقتم نفسم قلبماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مریم مامان آرشیدا
19 شهریور 92 16:13
الهیییییی غاشق اون ژست پیتزا خوردنش شدم چقدر مردونه شده اینجا


مامان آنیسا
19 شهریور 92 21:07
قربونت برم کیارش قشنگم که اینقدر آقا شدی ای جونم چه با اشتها پیتزا میخوری منم دلم خواست



آنوشا کوچولو
20 شهریور 92 7:45
جونم جوری پیتزا رو خوشگل میخوری ما هم دلمون پیتزا خواست این موقع صبح
28 ماهگیت مبارک ایشالا... مامانی خدا همیشه براتون حفظش کنه


پردیس جون دختر خاله سایان
20 شهریور 92 8:05
کاش واژه ی حقیقت آنقدر با زبان ما صمیمی بود که برای بیان کردن دوستت دارم ، نیاز به قسم خوردن نبود



ممنون پردیس جون ما هم دوست داریم
مهسا
20 شهریور 92 9:21
سلام گل پسری 28 ماهگیت مبارک
مهسا جونم انشاا.... همیشه در کنار هم شاد باشید


ممنون از دعای قشنگت عزیزم
مامان آروین
21 شهریور 92 4:39
قربوووووووووووووووووون پسر 28 ماهه خوش اخلاق مهربون و با ادب و ناز و متین و اقا 854 روزگیت مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک
الهی همیشه همینطور بخندی . ایشالله که تا ابد زندگیتون پر باشه از شادی و خنده و سلامتی و خبرهای خوبه خوبه خووووووووووووووووووووب الهی آمین


ممنون دوست خوب و مهربونم
سونیا
21 شهریور 92 11:15
سلام وب بسیار قشنگی دارید


مامان کیارش
21 شهریور 92 11:16
عزیزم خدا حفظش کنه وقتی به وبلاگت سر میزنم و پست جدید میزاری و از این جوجه کوچولوت می نویسی انرژی مضاعفی میگیرم چون کیارش منم سال دیگه اینطوری میشه ؟
تازه قیافه کیارش جون هم شبیه کیارش منه البته من حس میکنم


ممنون دوستم خدا کیارش ها و همه بچه ها رو حفظشون کنه خوشحالم از اینکه یه کیارش کوچولو و دوست داشتنی مثل کیارش خودم پیدا شد
مامان پريسا خانوم
21 شهریور 92 11:20
28 ماهگيت مبارك عزيزم


ممنون
ایناز
21 شهریور 92 12:06
وای قربون اون کارای قشنگت.بازم دلم واست تنگ شد یه عالمه28ماهگیتم مبارک کیارش خوشگلمچقدم خوشگل پیتزا میخوری نوش جونت شیطون جیگرکنارهمیشه خوشبخت وسعادتمندباشی عزیزم


ممنون آیناز جون که حضورت ما رو خوشحال میکنه
ازاده
21 شهریور 92 12:57
منم پیتزاااااااااااااااا هوس کردم


ممنون آزاده جون
سارا مامانی شیدا
21 شهریور 92 14:58
28 ماهگیت مبارک گل پسر
خدا حفظ کنه این شاهزاده باهوش و شیرین زبون رو از طرف شیدا برای کیارش جون


ممنون ساراجوووون شما هم روی ماه شیداجووووونم رو ببوسین
مامان ساجده
25 شهریور 92 18:18
آفرين به اين گل پسر كه انقدرآقا شده
ماشاالله براي خودش مردي شده


مامان ساجده
25 شهریور 92 18:19
ااااي جونم ببين چه با لذت پيتزا ميخوره نوش جونت


فرناز خاله آرسن جون
27 شهریور 92 0:27
28 ماهگیت مبارک باشه خاله اون پیتزا خوردنت باعث شدن دلم پیتزا بخواد خیلی با اشتها میخوری


ممنون دوست خوبم
مامی کیارش
31 شهریور 92 10:21
ای جــــــــــــــــــــــــــانم عسلم.... چه پسر خوشتیپی.....
نوش جونت باشه عزیـــــــــــــــــــــــزم


مامان ایسان
3 مهر 92 8:29
اخه پسر هم انقده شیرین میشه
تیکه کلومات منو کشته بازم
پیتزا خوردنشو ببین
اوا از اون شیشه نوشابه ها
کوچولو موچولو تو چمدون جاته اخـــــــــــه
قربون اون خنده هایه شیرینت بشم من گل پسر


مامان آراد
18 مهر 92 17:42
سلام ماشاا... چه پسر نازی چشم نخوری کوچولو امیدوارم همیشه کنار هم خوش باشین


ممنون لطف دارین