نفس مامان و بابا کیارش قشنگمنفس مامان و بابا کیارش قشنگم، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

کیارش شاهزاده خونه ما

با تو دنیام زیباتره ای زیباترین...

1392/3/24 3:22
نویسنده : maman mahsa
557 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

عشق قشنگم...

دنیای من...

وروجک شیرین زبونم...

 

که عاشق شیرین زبونیاتم شیطون مامان...

خیلی خیلی این روزا شیطون شدی و خوردنی

با حرفات و حرکاتی که انجام میدی دوست دارم درسته قورتت بدم مخصوصا وقتی که حرف میزنی حرکات چشم و ابروهات و لبات خیلی بامزه ان و دوست داشتنی

این روزا وقتی چیزی از مامان میخوای میدونی اولش چه جوری درخواستت رو میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

میگی: مامان مهسا تو رو خدا آب میخوام

مامان مهسا تو رو خدا بغلم کن

مامان مهسا تو رو خدا....

یا اول حرفات میگی:

 مامان مهسا راستی این کتاب رو برام میخونی؟؟؟؟؟؟

راستی این توپ رنگی رنگی سبز زرد رو برام میخری؟؟؟؟؟؟

این روزا عاشق گیلاسی و حسابی گیلاس میخوری نوش جونت عشقم

وقتی هم که میگم کیارش بسه زیاد میخوری میگی: بابا برام گیلاس خریده تا کیارش جون بخوره و زیاد جیش کنهنیشخند

مامان منیر هندوستان رفته با گروه فرهنگیا

وقتی ازت میپرسیم مامان منیر کجا رفته؟؟؟؟؟؟؟

میگی: هیندوستان

ازت می پرسم واست چی بیاره؟؟؟؟؟؟؟؟

 میگی: گاو بزرگ،میمون و فیلخنده

الهی من قوبونت بشم که میدونی چه حیوونایی توی هندوستان هست که میگی البته بدون اینکه بهت چیزی گفته باشیم بیانشون میکنی خرگوش کوچولوی باهوشم

وقتی با بابا  میری ماشین سواری هر ماشینی که رد میشه و بوق میزنه سرت رو از شیشه ماشین بیرون میاری و بلند داد میزنی: آقا بوق نزن چه خبرته آقا بوق نزن...چشمک

آخه با این شیرین زبونیات فک میکنی باید چی کارت کرد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اصلا بعضی وقتا خودم میمونم که این زبون رو از کجا آوردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اصلا میدونی کیارشم، که این روزا برام اینقد و اینقد شیرین و خوش گذراست که خیلی چیزا، پاک از ذهنم میپره برای نوشتن و گفتن

آخه خیلی زیادن و پسر باهوش من هم لحظه به لحظه ذهنش رشد میکنه و درک و فهمش هم بالا و بالاتر میره و وقتم حسابی باهاش پره و اصلا وقت نشستن پای سیستم و نوشتن رو ندارم

البته اینو بگم که از لحظه لحظه باهات بودن، دارم کیف دنیا رو میبرمقلبماچ

 

★★ عاشقتم شیرینممممممممممممممممممم  ★★

 

❤❤ دوست دارم نفسممممممممممممممممم ❤❤

 ❤❤ میمیرم برات پسر قشنگم  ❤❤

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان بنیتا
24 خرداد 92 3:39
عزززززززیزم قربونت برم آخه تو چقدر شیرین زبونی ...مامانی حق داره باید درسته قورتت داد


محبوبه مامان الینا
25 خرداد 92 7:58
ای جون وروجک باهوش شیرین زبون آقا بوق نزن خیلی باحال بود



مامی سایان
25 خرداد 92 14:19
عزیزززززز دلم شیرین زبون دوست داشتنیییییی میبوسمت هزارتااااااااااا


مامان ساجده
26 خرداد 92 23:21
براي گل پسر شيرين زبون


ممنون دوستم
مامان آروین
27 خرداد 92 9:49
ایییییییی جونم .شازده خوشگلم دوست دارم پسر شیرین زبونم .
یه عاااااااااااااالمه بوس برا تو که نازنینی. اگه دوست داشتید به ما سر بزنید


الی مامی آراد
27 خرداد 92 18:29
موتور سوار کوچولوی خودمی من رو هم سوار میکنی عشقممممم


هیراد و عمه لیلاش
27 خرداد 92 21:26
عــــــــــــــــــــــــزیز دلمی فسقلی
عکسهات یکی از یکی خوشگلتره


مامان آنیسا
29 خرداد 92 12:39
قربون شیرین زبون خوشگل برممی بوسمت عزیزم


پردیس جون
3 تیر 92 9:18
قربونت شم شیرین زبون دوست دارممن تو رو عزیزم اندازه ی ستارهادوست دارم


ممنون پردیس جووووونم ما هم دوست داریم عزیزم
مامان پريسا خانوم
6 تیر 92 15:43
mashalla be agha pesare khoshzaboone ba namaketoon


ممنون دوست خوب
مامان ایسان
8 تیر 92 0:42
شیرین زبونم عاشقتم خیلی بلایی ها بزرگ بشی چی میشی شیطون