نفس مامان و بابا کیارش قشنگمنفس مامان و بابا کیارش قشنگم، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

کیارش شاهزاده خونه ما

مسافرت پردردسر تهران

1392/1/23 19:21
نویسنده : maman mahsa
532 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

عزیزدلمی

فرشته کوچولوی مامان

الهی هر چی بلایه ازت دور بشه

 

مسافرت از این قراره:

روز یکشنبه با مامان شیرین و بابا رسول و خاله مونا با قطار عازم تهران شدیم البته از جاجرم سوار شدیم

ساعت 4 سوار شدیم و ساعت 1شب رسیدیم که دایی رحمان بیرون ایستگاه قطار با ماهان منتظرمون بودن

2روز اول خیلی خوب بودی خیابون رفتیم و کلی خرید کردیم الهی فدای پسر بی آزار و خوبم بشم که هر چی از آقاییش بگم کم گفتم توی بازارای تهران پا به پای ما راه رفت و اذیت نکرد

برای پسر گلم هدیه تولدش رو از تهران گرفتم با یه عروسک که تم تولدشه و تم تولدش رو توی انقلاب تهران دادم  و چاپشون کردم

عزیزدلم خیلی خوشگل شده حالا توی پست بعدی تم تولدت رو میذارم

پسرگلم ساعتهایی هم که خونه بود پسر خوب و حرف گوش کن و مودب بود

تا اینکه پریشب مثل اینکه چشم زدنت هرچی خورده بودی رو تا صبح بالا میاوردی و حالت اصلا خوب نبود و لپات بدجوری گل انداخته بود

و وقتی دستشویی هم می بردمت شکمت شل کار می کرد هم از بالا و هم از پایین خیلی ترسیدم بدجوری بیتابی می کردی من هم حالم حسابی گرفته شد

تا اینکه صبحش با مامان شیرین بردیمت بیمارستان اطفال و دکتر گفت بدنش ویروسی شده الهی خدا نسل هرچی ویروسه از روی زمین بکنه

و بعد یه آمپول زدی و دارو واست تجویز کرد

الهی مامان برات بمیره

خیلی ترسیدم تا اینکه دیروز تصمیم گرفتم که برگردم بجنورد آخه قرار بود که تا هفته آینده واستیم و همه با هم برگردیم

و این شد که من و خاله مونا و کیارش جونم با اتوبوس vip ساعت 8شب عازم بجنورد شدیم و تو همچنان تب داشتی و بیتابی میکردی و این 2 روز هم کار من شده بود حرص حوردن و گریه کردن

پسر گلم خیلی خوب داشت پیش می رفت تا اینکه این غول بی شاخ و دم سراغ پسرم رفت و درگیرش کرد که هنوزم که هنوزه همچنان دست بردار نیست 

فقط و فقط از خدای مهربون میخوام که هوای پسرم رو داشته باشه که هرچه زودتر از زودتر خوب بشه 

اوه اوه از گزیدن پشه بگم که هیچ جایه سالمی تو بدنت نذاشتن همه جایه بدنت پر دونه هایه پشه یه که تبدیل به تاول شده آخه خودت هم از همون نوزادی نسبت به نیش پشه حساس بودی

مامانی همه اینا دست به دست هم دادن که حسابی تو رو اذیت کنن ولی مگه من میذارم

مامان همه جوره پیشت هست و مواظبته

دوست دارم عشقم

راستی یه چیز یادم رفت که اینه:

موقع رفتن به تهران با مهموندارهای قطار دوست شده بودی و تو رو میبردن به موتورخونه قطار که آقای راننده قطار اونجا هست و قطار رو هدایت میکنه و برات نقاشی میکشیدن و بهت میدادن

اینم از مسافرتمون به تهران

اینقد درگیر بودم که نشد عکس بگیرم فقط تونستم این دوتا عکس رو بگیرم که اونم خوب از کار درنیومد

 

 

کیارش جون و ماهان جون وروجک(پسردایی)

" جوجه های شیطون که اصلا باهم راه نمیومدین "

« عاشقتونــــم فرشتـــه های دوست داشتنی خــــودم »

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
23 فروردین 92 16:24
آخي كيارشم....خدا بد نده ....ايشالله زود زود خوب ميشي من برات دعا ميكنم.....
مامانش از پشه بند براش استفاده كن و قرصاي پشه كش كه تو اتاق ميذارن.....
اين ويروس حال همه بچه ها رو گرفته...مخصوصا تهران خيلي آلوده به اين ويروس شده....همه ما و دوستان و فاميل هم كم و بيش از سيزده به اين طرف تجربه اش كرديم...نگران نباش ....زود خوب ميشه .....مراقب دوتاتون باش


سمیرا مامی سایان
23 فروردین 92 20:23
آخی عزیز دلم خیلی واسه کیارش ناراحت شدم عزززززیز دلم امیدوارم زودتر بهتر بشه و این ویروس لعنتی رو شکست بده عاشقتمممم شیطونک دوست داشتنی دلم واست یه زره شده کوچولوی خوردنی


ممنون سمیراجونم بوس بوس برای سایان خودم و دوست مهربونم
محبوبه مامان الینا
24 فروردین 92 8:52
وای مهسا جون خیلی مراقب گل پسر باش این ویروسه سراغ همه اعضا خونواده ما هم اومده و خیلی بد و خطرناکهانشاله کیارش جون زود زود حالش خوب شه عزیزم


وای چقد بد ممنون دوست خوبم ایشا... شما هم هرچی زودتر خوب شین
خاله مهنوش
24 فروردین 92 15:36
سلام کیارش گلم...واااااااااایییییییی الهی بگردمت چی شده خاله جوووون؟؟؟؟ عزززیزدلم زود خوب میشی خاله...نگران نباش...یه عالمه بوس برا کیارش جون و خواهری خودم.....


ممنون خاله مهنوش که نگرانم هستین دوستون داریم
بهاره مامان ونداد
24 فروردین 92 16:52
وای نه از این ویروس های لعنتی نه
ونداد گرفته الان یک ماه تازه داره یه ذره بهتر میشه تو رو خدا خیلی بهش ماست ودوغ بده


آره بهاره جون از تهران واسه خودم سوغاتی آوردم الان یه خورده بهتره روز اول که تهران گرفت خیلی حالش بد بود و یه ریز ناله میکرد خیلی ترسیدم ممنون که نگرانین ایشالله ونداد جون هم به زودی زود خوب میشه میام بهتون سر میزنم این روزا وقت نمیکنم حسابی درگیرم بوس بوس برای ونداد گلی و بهاره جون:::
مامان بنيتا
25 فروردین 92 23:15
آخي چي شدي گلم از بس كه ماهي چشمت زدن ايشالا زود خوب شي


ممنون عزیزم گل بودن از خودتونه دوستون داریم
مامان بنیتا
26 فروردین 92 2:51
آخی عزیزم خیلی ناراحت شدم که این ویروس بد رفته تو تن کوچولوت
مهسا جون حال گلت الان چطوره؟امیدوارم زودی خوب بشی عسلم


ممنون خانمی از این همه محبت الان بهتره خداروشکر
مامان کیارش
26 فروردین 92 10:06
واییی مهسا جون
بمیرم برات... کاملا می دونم چی کشیدی
جوجوی منم مریض شده بود
وقتی اون روزا یادم می اوفته غم عالم میریزه تو دلم
ولی عب نداره غصه نخوریا
ایشالله زود زود خوب میشه
بازش 4-10 روزه
بقول مامانم بیخودی نیس که میگن بهشت زیر پای ماماناس
راستی جوجوی منم مثل کیارش جونیه شما درس نزدیک تولدش این مریضیو گرفت
نمیدونم این چه حکمتیه که اکثر نی نی ها یه چیزیشون میشه نزدیکای تولدشون


خدانکنه دوست خوبم ایشالله همیشه زنده باشی گلم و سایه مهربونت بالا سر پسری گلم باشه آره عزیزم امروز کیارش بهتره ممنون از لطفت دوستون داریم کیارش خوشگلم رو ببوسین
پردیس دختر خاله سایان
27 فروردین 92 13:15
اخی شاهزاده کوچولو من مریض شده برات دعا میکنم انشا لله خوب شی فداتشم مهسا جون براش اسپنددودکنید


ممنون خانمی که بهمون سرمیزنی دوست داریم عزیزم
سارا مامانی شیدا
28 فروردین 92 12:21
وای مهسا جون حتما از این ویروس های جدید گرفته بوده این گل پسر با این هوای بد تهران امیدوارم همیشه سر حال و سالم باشی کیارش جون


ممنون دوست خوووووبم
مامان عسل
28 فروردین 92 19:57
انشالا همیشه سلامت باشی کیارش جان و دیگه هیچ وقت حالت بد نشه الان کیارش جان چطوره؟ انشالا که خوب شده باشه


ممنون عزیزم امروز دیگه خوب خوب شد لطف کردی یه عالمه بوس برای دوست مهربونم و عسل دوست داشتنی خودم
مامان ایسان
31 فروردین 92 8:05
نبینم مریضیتو خاله جونم
خدا رو شکر الان بهتر شده
انشاالله که دیگه از این ویروسا سراغت نیاد عزیزم


مادر کوثر
31 فروردین 92 8:43
عزیزمممممممممممممممممم

امیدوارم همیشه تو سفرهاتون شادی و سلامتی باشه




الی مامی آراد
31 فروردین 92 18:03
چقدر این مریضی بعد بود خدا کنه دیگه هیچ وقت مریض نشین