نفس مامان و بابا کیارش قشنگمنفس مامان و بابا کیارش قشنگم، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

کیارش شاهزاده خونه ما

30مین ماهگردت مبارک عزیزدلم...

1392/8/18 21:10
نویسنده : maman mahsa
479 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسر قشنگم...

پسر دوست داشتنی ترینم...

همه زندگیم...

مونس و همدمم...

 

بعد از مدتها اومدم واست بنویسم آخه  میام مطلب بذارم با خودم میگم  از کجا شروع کنم چی بنویسم و هزاران چی دیگه...

آخه میدونی مامان، همشون زیادن و از بس که زیادن از ذهنم میپرن بیرون

همیشه حرفهای قشنگ و قشنگتر...

همیشه کارای جالب و جالبتر...

همیشه دوست داشتنات زیاد میشن و ابرازشون میکنی

مامان مهسا باباعلی دوستون دارم

همیشه با این اصطلاحات صدا میکنی مامان قشنگ من، عزیزم، عشقم و ...

انگار حالا برعکس شده اولا من اینجوری صدات میکردم نمیگم الان نمیکنم بیشترم شده ولی حالا تو هم یاد گرفتی و مثل دخترا با این کلمه ها عشوه و ناز میای برام

پسرم شده یه هم صحبت و مونس خوب برای مامانش

بعضی وقتا که با هم ناسازگار میشیم و خلاصه به تریپ هم میزنیم تا بابا میاد دخالت کنه به بابا میگم عقب وایستا جلو نیا دعوای بین مادر و پسر و تو هم با تعجب وامیستی و همین رو تکرار میکنی چنان قیافه ای به خودت میگیری که بیا و ببین

یا بعضی وقتا که از هر کدوممون خسته میشی شکایت یکی رو به دیگری میکنی و میگی مامان مهسا باباعلی رو بزن میگم زدمش میگی محکم بزن میگم خوب زدمش بعد به باباعلی میگی تو گریه کن گریه کن و وقتی بابا علی گریه نکنه مگه دست برداری باید حتما ادای گریه کردن رو دربیاره تا راضی بشی و ما هم که مامان و بابای خوب حرفت رو گوش میکنیم

وقتی که میبینی دارم آماده میشم که برم جایی که تو رو با خودم نبرم میای و میگی منم میام میگم نه مامان داره میره باشگاه نمیتونم تو رو با خودم ببرم بعد میگی که منم بیام دیگه آخه اگه بری من تنها میباشم دیگه منم باخودت ببر

این کلمه میباشم دیگه من رو کشته

راستی اومدم بگم که پسر گلم، ناز و خوشگلم 30ماهه شد یعنی 2سال و نیم یعنی 2 سال و 6ماه

همه زندگیه من

«30مـــاهگیت مبـــارک »

 

 

میمیرم برات فرشته دوست داشتنی ترینم

عاشقتم وروجک ناقلای دوست داشتنی ترینم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان ایسان
18 آبان 92 23:57
ایناز
20 آبان 92 0:52
عزیزم بزرگ شده خوشگل شده 30ماهه شده همیشه سالم باشی سایه باباعلی مامان مهسا رو سرت باشه مثل یه سایه بون بی انتها که نهایت نداره.30ماهگیت مبارک بزرگ مرد کوچولوی نازم. ممنون آینازجونم از دعای قشنگت
نیلوفر
20 آبان 92 12:26
__████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█ دوستت دارم عروسک ممنون دوست عزیزم
قالبهای کودکانه مادام
20 آبان 92 17:33
سلام عزیزم.......هزار ماشاا...هر دوتون خوشگلین لوگوتون هم آماده شد................... ممنون مادام عزیزم. چشات قشنگه دوستم
قالبهای کودکانه مادام
20 آبان 92 17:33
ممنون میشم لوگوی جدید مادام رو بزارین تو وبتون با کمال میل دوستم میشه شما بگین و ما انجام ندیم
nafi3
21 آبان 92 9:47
عزیزم وبلاگت خیلی قشنگ و با سلیقه ست 30امین ماهگردت مبارک
maman mahsa
پاسخ
ممنون عزیزم چشات قشنگه خانومی
مامان کیارش
21 آبان 92 10:28
مبارک 30 ماهگیش مبارک قالب زیبای وبلاگتون عزیزم چقدر قشنگ حرف میزنه چقدر بلا شده
maman mahsa
پاسخ
ممنون دوست خوبم چشات قشنگه دوستم
مامان کیارش
21 آبان 92 10:30
راستی مهسا جون این نواری که بالای وبلاگ سن بچه رو نشون میده رو چطوری میشه گذاشت اگه میشه جوابشو توی وبلاگم بده ممنون میشم عزیزم
maman mahsa
پاسخ
تو وبلاگ کیارش جون توضیح دادم
قالبهای کودکانه مادام
23 آبان 92 19:15
سلام مهسا جان..... لوگوت خیلی کیفیتش ژایین بود چون قبلا گفته بودم مشکل داره اما میخواستم مدیون نشم براتون با کیفیت بهتر دوباره ساختمش و جایگزینش کردم...با یه کم تغییر که بیشتر از این عکس نمیشد توش گذاشت سنگین میشد..باز بد کیفیت میشد امیدوارم متوجه تغییرش بشی.....خسته نباشم
maman mahsa
پاسخ
ممنون مادام عزیزم دست گلت درد نکنه واقعا هم خسته نباشی دوستم
مامان حوریه
25 آبان 92 12:07
قالب جدید مبارکــــــــــــــ مهسا جون .خیلی قشنگ و شیک شده کیارش نازتونم ببوسین خوش باشین
maman mahsa
پاسخ
ممنون عزیزم چشات قشنگه دوستم حوریه جون وبلاگ کیارش جون واسم نصفه و نیمه باز میشه
مامان حوریه
26 آبان 92 11:55
سلام مهسا جون فک کنم اگه با فایر فاکس بازش کنید مشکلی نداشته باشه چند نفر دیگه هم بهم گفتن نمی دونم مشکل کجاست
maman mahsa
پاسخ
دوستم این دفعه درست شده واسم خوشحال شدم که وبلاگ کیارش جون رو دیدم بازم بیاین پیشمون