نفس مامان و بابا کیارش قشنگمنفس مامان و بابا کیارش قشنگم، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

کیارش شاهزاده خونه ما

تولد 3 سالگی کیارش جوووووونم مبارک....

1393/2/21 20:16
نویسنده : maman mahsa
5,760 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

بازم شادی و بوسه، گلای سرخ و میخک

میگن کهنه نمیشه تولدت مبارک

تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا

وجود پاکت اومد تو جمع خلوت ما

تو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روز

از آسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا

یه کیک خیلی خوش طعم، با سه تا شمع روشن

یکی به نیت تو یکی از سوی بابا یکی از سوی مامان

الهی که هزار سال همین جشنو بگیریم

به خاطر وجودت به افتخار بودن

تو این روز پر از عشق تو با خنده شکفتی

با یه گریه ساده به دنیا بله گفتی

ببین تو آسمونا پر از نور و پرنده ست

تو قلبها پر عشقه رو لبها پر خنده ست

تا تو هستی و چشمات بهونه ست واسه خوندن

همین شعر و ترانه تو دنیای ما زنده ست

واسه تولد تو باید دنیارو آورد

ستاره رو سرت ریخت تو رو تا آسمون برد

اینا یه یادگاری تو خاطره هاته

ولی به شوق امروز میشه کلی قسم خورد

تولدت عزیزم پر از ستاره بارون

پر از بادکنک و شوق، پر از آینه، شمعدون

الهی که همیشه واسه تبریک امروز

بیاد یه عالم عاشق، بیاد هزارتا مهمون

بهت بگن عزیزم تولد مبارک

... مبارک مبارک تولدت میارک ...

 

 

تولد 3 سالگی

 

این دوچرخه کادوی تولدت از طرف مامان و بابا مبارکت باشه عزیزم

 

 

مامان شیرین مامان خوب و مهربون خودم بوس

 

 

یکی یه دونه خودمی عشقمی نفسمی همه زندگیمی

دوست دارم عشقم محبتبوس

 

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (16)

لی لی تم
21 اردیبهشت 93 20:23
عجب فتوشاپی کردی خودتو مبارکتون باشه یه نمه قالبو از بالا آوردم پایین که داخل تصویر ورودی نره
maman mahsa
پاسخ
واقعا میبینی خو دیگه چه میشه کرد ممنون دوستم قالبم بهم ریخته وقتی که باز میکنی صفحه ورودی که کلیک کنید بالای صفحه اصلی قرار گرفته
mojde
21 اردیبهشت 93 20:46
ch axaye khoshgeli
maman mahsa
پاسخ
محبوبه مامان الینا
22 اردیبهشت 93 7:45
چه تم خوشگلی تولد کیارش عزیز مبارک ممنون از راهنماییت عزیزم
maman mahsa
پاسخ
ممنون دوستم خواهش میکنم
maman elaheh
27 اردیبهشت 93 9:09
عزیز نازنینم تولدت مبارک کیارش جونم تولد مبارک. الهی 120ساله شی گلم مامان مهسا دستتون درد نکنه چقدر همه چیز عالی و زیبا چه تولد خوشگلی براش گرفتین من پست قبلی هم تبریک تولد گذاشتم ولی مثل اینکه تأیید نشد
maman mahsa
پاسخ
ممنون عزیزم نه نبود تو پست قبلی ولی اگه میشد حتما تایید میکردم من دیر به دیر میام ولی همه رو حتما تایید میکنم بازم ممنونم که میاین و سر میزنین و با نوشته های قشنگتون دلگرممون میکنین
مامان حوریه
27 اردیبهشت 93 15:07
جه عکسای خوشگلی تمشم خیلی خوشگله اشالاه صد ساله بشه
maman mahsa
پاسخ
مرسی عزیزم چشات قشنگه
مامان آروین
29 اردیبهشت 93 20:20
سلااااااااااااااااااام عزیییییییییییییییزم سلام کیارش جون ماهم تولدت هزااااااااااااااااااااااران باااااااااااااااااااار مبااااااااااااااااااارک ایشاله در کنار پدر و مادر گلت شاد و سلامت و خندان باشی وبه همه آرزوهای خوشگلت برسیییییییییییی مهسا جون مدتیه که هر وقت وبتو روشن می کردم سریع قطع میشد و صفحش می پرید نمی دونم چرا ؟؟...امروز واقعا خوشحال شدم که این مشکل برطرف شد تونستم ببینمتووووون خیلییییییییییییییییی دلم براتون تنگ شده بود دست گلت درد نکنه مثله همیشه هنرمند و با سلیقه ببوس شاهزاده خوشگلمونو دنیا دنیا سلامتی و خوشبختی رو براتون آرزو می کنم بوووووووووووووووووووووووس بووووووووووووووووووووس
maman mahsa
پاسخ
ممنون نسیم جووووون لطف داری دوستم دیگه تقصیر قالبه دیگه بعضی وقتا ادا درمیاره ولی بازم ممنونم دوست بامعرفتمپسر تپلی نازم رو محکم محکم ماچش کن دوستم
پردیس جون دخترخاله پرنسس سایان
31 اردیبهشت 93 11:46
قربونت بشم مبارکه انشالله 10000000 سال زنده باشی
maman mahsa
پاسخ
ممنون عزیزم
مهسا
31 اردیبهشت 93 15:11
سلام ای جانم مبارک باشه عزیز خاله الهی قربونت برم من انشاا.... 120 ساله بشی عزیزم مهسا جونم دلم براتون تنگ شده بود بوووووووووووووووووووس
maman mahsa
پاسخ
ممنون مهساجوووونم دل ما هم برات تنگیده عزیزم
خاله عاطی
4 خرداد 93 0:56
سلام اقا خوبی؟؟ بیا ب وبم سربزن
maman mahsa
پاسخ
مامان بابای الیسا
10 خرداد 93 0:51
تولد تولد تولددددددددددددددددددددت مبااااااااااااااااااااااارک عزیز دلم چه تم قشنگی و چه تولد قشنگی چه مادر و پسر قشنگییییییییییییییییییییییییییی مبارک باشه عزیزم انشاالله 120 ساله بشییییییییییییییییییی قربونت مهسا جون ببخشد که دیر اومدم البته چند باری اومدم تا اومدم نظر بذارم الیسا صدام میزد دوست گلم بازم مبااااااااااااااااااااااااااارک باشههههههههههههههههههههههه دوست گلم امیدوارم جمعتون همیشه برقرار باشه
maman mahsa
پاسخ
ممنون دوست خوبم منم دلم واستون تنگ شده بود البته ناگفته نمونه که میام همیشه به وب تایسای گلم سر میزنم دوستون دارم
مهسامامان سلدا
12 خرداد 93 17:52
سلام پسر خوشگلی دارین خدا براتون حفظش کنه خوشحال میشم به وب ما هم سر بزنید
maman mahsa
پاسخ
ممنون گلم حتما میام پیشتون
پدر و مادر آروین کوچولو
16 خرداد 93 21:24
بووووووووووووووووووووووووووس بوووووووووووووووووووووووس عاشقتم کوچولوی دوست داشتنیه من
maman mahsa
پاسخ
ممنون دوست نازم
مامان کیارش
28 خرداد 93 20:57
تولد گل پسرم مبارک
maman mahsa
پاسخ
ممنون دوست گلم
مامان آنیسا
29 خرداد 93 9:39
عزیزم ماشالا چه بزرگ شده پسریتولد 3ذ سالگی هم مبارک باشه عزیزم
maman mahsa
پاسخ
ممنون دوست نازم
مامان فهیمه
31 خرداد 93 1:40
تولدت مبارکدست مامان وبابا درد نکنه که اینقدر زحمت کشیدن
maman mahsa
پاسخ
ممنون عزیزم
پانی تم
10 شهریور 93 3:25
سلام..به به مبارکه تولد گل پسری مهسا جون 40 هزار تومان مال خودت عزیزم ولی خداییش اینقدر ارزش داشت که تلفنای منو جواب ندی ..حداقل یه تشکر خشک و خالی که میتونستی بکنی یا فوقش میگفتی نمیخوام پولتو بدم و خلاص