نفس مامان و بابا کیارش قشنگمنفس مامان و بابا کیارش قشنگم، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

کیارش شاهزاده خونه ما

گشت و گذار این مدت...

1393/2/21 17:48
نویسنده : maman mahsa
1,149 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسر نازم

نفسم

این مدت که نیومدم بنویسم حسابی مشغول بودیم یا به تفریح یا تو خونه با کارای تولدت

طبق معمول هر هفته پنج شنبه و جمعه با خونواده بابا میریم به گردش و به تو وروجک هم خیلی خوش میگذره

و بقیه روزای هفته با هم یا خیابونیم یا خونه خاله مهنوش که اونجا هم کلی با امیرمهدی بازی میکنی و این روزا هم آدرین اضافه شده

وقتی من آدرین رو بغل میکنم یا باهاش صحبت میکنم اصلا حسادت نمیکنی و خیلی هم دوسش داری ولی اگه امیرمهدی فقط کافیه بهش دست بزنه چنان فریادی میزنی که نگو و دایم میگی داداشیه منه بهش دست نزن درصورتی که داداشی امیرمهدیه

خلاصه این روزا رو اینجوری سپری میکنی و بهت خوش میگذره

 

روستای چارخروار

جمعه 1393.02.05

 

روستای چارخروار

روستای چارخروار

روستای چارخروار

 

جنگل گلستان

پنج شنبه و جمعه 1393.02.11 & 1392.02.12

که پنج شنبه شب توی جنگل چادر زدیم و همونجا خوابیدیم

 

جنگل گلستان

جنگل گلستان

جنگل گلستان

جنگل گلستان

جنگل گلستان

جنگل گلستان

جنگل گلستان

جنگل گلستان

جنگل گلستان

جنگل گلستان

 

روستای فیروزه

جمعه 1392.02.19 روز بعد از تولدت

که خیلی خوش گذشت کلی شایان با سنتورش نوازندگی کرد

 

روستای فیروزه

روستای فیروزه

روستای فیروزه

روستای فیروزه

روستای فیروزه

روستای فیروزه

روستای فیروزه

 روستای فیروزه

 

خلاصه اینکه فقط و فقط به پسر عسلم خوش بگذره همین برامون کافیه

دوست دارم عاشقتم نفسممممممم بوس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

پردیس جون دخترخاله پرنسس سایان
29 خرداد 93 10:53
دوستت دارم
maman mahsa
پاسخ