نفس مامان و بابا کیارش قشنگمنفس مامان و بابا کیارش قشنگم، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

کیارش شاهزاده خونه ما

پسرکم 34 ماهه شد...

1392/12/18 2:35
نویسنده : maman mahsa
1,007 بازدید
اشتراک گذاری

 

 پسر گلم...نازنینم...نفسم... هلو کوچولوی خودم

اومدم ولی بازم این بار دیر اومدم معذرت، میدونم با اون قلب کوچولوت مامان رو خیلی دوست داری و می بخشی الهی مامان قوبون اون قلب کوچولوت، عسلکم 

عاشقتم دیوونتم دوست دارم یه عالمه

پسر گلم ٣٤ ماهه شد و ٢ ماه دیگه میشه ٣ ساله خیلی کم مونده داری بزرگ میشی وای که چقد این روزا زود میگذره یواش یواش برام بزرگ شو و قد بکش تا من هم منتهای لذت بردن از بزرگ شدنت رو بیشتر بکشم

شیطون و ناقلا شدی در عین شیطونیات و بازیگوشیات عاقل و فهمیده هستی من هم مخلص پسر زرنگم هستم دربست، میمیرم واست

پسر قشنگم... هسته بادومم

٣٤ ماهگیت مبارک ماچقلب

 

این خرگوش رو بابا تقریبا ٢ ماهی میشد که برات آورده بود و اسمش رو گذاشتی سفیدبرفی خیلی خوشگل و تمیز بود کلی هم باهاش بازی میکردی و حسابی سرگرمت کرده بود ولی حیوونی بعد از ٢ الی ٣ ماه به خاطر بوی بد ادرارش توی حیاط گذاشتیم که از سرما مرد و تو هم کلی نارحت شدی و تا ٢ روز یسره بهوونش رو میگرفتی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آخرش هم هنرنمایی خودم ژله تزریقیخوشمزهچشمک

 

 

 

              ماه و خورشیدم

                                         آسمون و زمینم

                                                                   کیارشم، دوست دارم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

9w_AscuYhhGNsdebcHccR6CnHS1bVOsNFobSQf9zfmk.
5 فروردین 93 11:30
34 ماهگیت مبارک کیارش جون ایشالا همیشه شاد باشی
maman mahsa
پاسخ