نفس مامان و بابا کیارش قشنگمنفس مامان و بابا کیارش قشنگم، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

کیارش شاهزاده خونه ما

کریسمست مبارک ملوسک 32 ماهه شیرینم

1392/10/21 14:46
نویسنده : maman mahsa
1,265 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسر قشنگم، 32 ماهگیت مبارکقلب

 

عزیزدلم... پسرک شیرین زبونم... کوچولوی نانازم         

ببخش که دیر اومدم بهت هم کریسمس رو تبریک بگم هم اینکه بهت بگم مبارکه که یه ماه دیگه بزرگ و آقاشدی

ماشالله و هزارماشالله به پسرم که هر روز که میگذره آقا و آقاتر میشه فهمیده و فهمیده تر و باهوش باهوش تر و خوردنی تر و بامزه تر و عسلی تر میشه

بهترین و زیباترین بهونه زندگیم عاشقتممممممممممممم ماچ

بعضی وقتا نارحتم میکنی ولی در عوضش بعضی وقتا حسابی سوپرایزمون میکنی خوب دیگه چه میشه کرد پسرم اینجوریه دیگه آدمو حسابی حسابی غافلگیر میکنه

واقعا چقد ماه به ماه بچه ها فرق میکنن پسرم داره بزرگ میشه همون قد که بزرگ میشه باهوشتر میشه و کنجکاوتر و از همه بیشتر شیطونتر، شیطنتت هم میذارم روی جنسیتت که پسر هستی و شیطون

به هرکس که میگم کیارش شیطونه میگن خوب پسره باید شیطونی کنه شیطونیاتم دوست دارم

پسر باهوشم وقتی cd your baby can read رو نیگاه میکنه همزمان با آموزشش زمزمه میکنه و میگه و وقتی قسمت شعرش که میاد کامل و روون میخونه         


twinkle twinkle

little star

how i wonder

what you are

up above the

world so high

like a diamond

in the sky

.

.

.

تا قسمت آخرش رو میخونی و حتی کارایی که بچه ها انجام میدن رو انجامشون میدی عاشقتم پسر باهوشم

این روزا عاشق کتاب قصه هات شدی و یکی یکی میاریشون و خودت از رو شکلاشون داستان سرایی میکنی مثلا:    


آی آی آقا دایناسوره مواظب باش گلا رو لگد نکنی گناه دارن

آی آی پسره نباید تو خیابون دوچرخه سواری کنی خطرناکه تصادف میکنی     


همیشه هر وقت که میخوای قصه رو تعریف کنی اولش یه آی آی میاری و قصه ت رو شروع میکنی

وقتی که ازت میخوایم یه داستان تعریف کنی ماجرای تارزان رو برامون میگی و خیلی جالب و هیجانی تعریف میکنی من میمیرم برای اون هیجانت پسر ناقلای من

 

پسر باهوش و بااستعدادم بعضی از کلمه ها رو به انگلیسی بلده

گربه       cat

سگ      dag

ماهی    fish

گورخر    zebra

مرغ       hen

گل        flower

بوسیدن    kiss

چشم       eye

گوش       ear

چای        tea

خداحافظ     goodbye

صبح بخیر     goodmorning

و از همه مهمتر که همیشه بهم میگه و من عاشقشم اینه   I love you

عاشق خودت و شیرین زبونیات و شیطونیاتم

 

 



 

 

 

My wishes for you, Great start for Jan, Love for Feb, Peace for March

 No worries for April, Fun for May

Joy for June to Nov, Happiness for Dec

Have a lucky and wonderful New Year 2014

*****************

آرزوی من برای تو، آغازی باشکوه در ژانویه، عشق در فوریه، صلح و آرامش در مارس

نداشتن نگرانی و دغدغه در آوریل، خوشبختی در می،

شادی در ژوئن و نوامبر و خوشبختی در دسامبر میباشد

سالی پر از شانس و موفقیت برات آرزو میکنم

 

        دریای من... فردای من

                                      دنیای من... رویای من  

                                                                          کیارش من دوستت دارم

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

الهه مامان ابوالفضل
21 دی 92 8:10
آقا کیارش چون مامان با تأخیر نوشت ماهم با تأخیر میگیم 32 ماهیگیت و کریسمست مبارک باشه عزیز دلم
maman mahsa
پاسخ
Q4lLOblLKAlkjzwyGgoOOTEgYvptKHZ3WRX057OiCD0stNDuMwrAtzEHyy7wTk5E
21 دی 92 17:51
سلام مهسا جون امیدوارم سال خوبی داشته باشین بابت دستور کیک ممنونم دیروز پختم عالــــــــــــــــــــــــــتتی شد مهسا جون یه غذایی مثل کیک خامه ای توی عکسای تولد کیارش جون هست که به نظر خیلی خوشمزه ی میشه ببرسم چی هستش؟؟؟؟
maman mahsa
پاسخ
خواهش میکنم دوستم آره دستور این کیک خیلی عالی درمیاد نوش جونتون اون کیک مرغه
مامان الیار
22 دی 92 17:01
مبارکه با تاخیر مبارکه هم 32 ماهگی هم کریسمس میبوسم نی نی رو
maman mahsa
پاسخ
مامان پريسا خانوم
24 دی 92 15:38
كيارش جان 32 ماهگيت مباركــــــــــــــــــشروع سال جديد ميلادي هم مباركــــــــــــــــــــ بهترينها را برايتان آرزومندم شاد باشيد
maman mahsa
پاسخ
ارلا
24 دی 92 22:40
سلام خوبی وب ناز وپرمحتوایی داری درکل باید بگم عالیه وبتون میخوایی چیزای بیشتری درباره ی کودکتون بدونید خوب کاری نداره وب من با کلی مطالب اموزنده و پرمحتوا وپرکاربرد در وبم گنجوندم برای شما عزیزان خوشحال میشم به وبم بیایی واز مطالبم دیدن کنید ونظرتونو درباره ی مطالب وبم بدونم خوشحال میشم اگه قابل بدونید ودعوت منو بپذیرید من منتظرم باااااااااااااااااااااااای
maman mahsa
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری با کمال میل میام پیشتون
ارلا
25 دی 92 14:17
عزززززززززززززززززززززززیز لینکتون کردم
maman mahsa
پاسخ
مهسا
30 دی 92 19:20
کیارش قشنگم 32 ماهگیت مبارک انشاا....120 ساله بشی عزیزم بووووووووووووووووووووووووووووووس
maman mahsa
پاسخ
ممنون گلم
مامان حوریه
1 بهمن 92 21:55
سلام عزیزم کیارش جون اینجاhttp://dokhmalysheklak.niniweblog.com/ با کد 1منتظر رای شماست اگه رای دادین واسه تشکر خدمت میرسیم لطفا تو نظرات بنویسید رای من کد 1 مرسی بابت حمایتتون فقط تا 3 بهمن فرصت باقیست
maman mahsa
پاسخ
حوریه جون رای دادم امیدوارم کیارش جون توی تموم لحظه های زندگیش همیشه برنده و نفر اول باشه عزیزم
مامان حوریه
2 بهمن 92 12:15
مرسی مهسا جون خیلی لطف کردین امیدوارم کیارش جون شما هم همیشه موفق باشه
maman mahsa
پاسخ
مامان ملینا
2 بهمن 92 13:15
مبارکه عزیزم
maman mahsa
پاسخ
مامی پوریا
2 بهمن 92 15:30
چه پسر نازی ماشالله خداحفظش کنه به وب پسرکوچولوی منم سر بزنید
maman mahsa
پاسخ
ممنون حتما گلم
مامان سویل
9 بهمن 92 16:51
چه پسر خوشتیپیمبارکه
maman mahsa
پاسخ
الی مامان آراد
9 بهمن 92 19:52
سلام دوست خوووووبم خوبین عکسها مثل همیشه عالی فدای کییارش جوونم بشم این همه چیز یاد داره دلمووون براتون حسابی تنگ شده چقدر خوووب بود پیش هم بودیمکیارش جووونم رو ببوس
maman mahsa
پاسخ
ممنون دوست خوبم ما هم دلمون براتون تنگ شده پسر گلم رو ببوس
پردیس جون دخترخاله پرنسس سایان
10 بهمن 92 19:37
قربون تو پسر گلم بشم عکس هایت خیلی قشنگه خاله برای تولد سایان ارغوان را هم با خودتون بیارید خیلی دوست دارم ببینمش
maman mahsa
پاسخ
ممنون گلم چشات قشنگه
مریم
11 بهمن 92 12:08
سلام دوسته عزیزم..... وبلاگ زیبایی دارین و همچنین پسر خوشگلی..... خوشحال میشم به ما هم سربزنید..... اگه مایل باشید تبادل لینک هم بکینم..... مرسی که وقت گران بهاتون و دراختیار ما گذاشتین.... میبوسم آقا کیارش گل و.... منتظرحضور گزمتون هستیم....
maman mahsa
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری چشات قشنگه حتما سر میزنم و لینکتون کردم
مامان ایمان
14 بهمن 92 0:49
عزیزم 32 ماهگیت مبارککککککککککک وایی چه عکسهای نازی دستت درد نکنه مهسا جون خیلی عالییییییی بود بوسسسسسسسس اپیم سر بزننننن
maman mahsa
پاسخ
ممنون گلم چشم حتما میام
مریم
14 بهمن 92 15:39
سلام دوباره...... مرسی که اومدیم پیشمون و با نظر زیباتون حسابی خوشحالمون کردین.... با اجازه تون منم لینک تون کردم..... امیدوارم دوسته خوبی براتون باشم.... منتظر پست هایه جدید تون هستم ..... راستی با یه پست اپ کردم..... ببخشیدا (هی)بهتون زحمت میدم این همه راه و بیاید یشمون از داشتن دوستی مثله شما خوشحالم
maman mahsa
پاسخ
maman maziyar
17 بهمن 92 17:36
سلام.ما کیارش رو وبلاگش رو دوست داریم و به مامانش دست مرضاد میگیم.
maman mahsa
پاسخ
ممنون گلم لطف داری بووووووووووس