نفس مامان و بابا کیارش قشنگمنفس مامان و بابا کیارش قشنگم، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

کیارش شاهزاده خونه ما

قول مامان و بابا قوله...

1392/10/1 23:30
نویسنده : maman mahsa
941 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسر قشنگم... پسر نازنینم... پسر نازگلم...پسر یکی یه دونم

 

بالاخره دیدی قولی که بهت دادیم انجام شدهورا

به پسرم قول دادیم که براش هدیه شب یلدا بگیریم و از این بابت که روز یلدا که مصادف با ٣٠ آذر بود و سر مامان حسابی شلوغ بود و نتونستیم بریم خیابون امروز عصری با پسر گلم رفتیم و چیزایی که خودش دوست داشت رو برداشت و خریدیم

 

اینم از هدیه های شب یلدای پسرم

که شامل خمیربازی و کتاب کاردستی که خودم خیلی خیلی دوستشون دارم و چند تا کاغذ رنگی که با پسرم کاردستی های خوشگل درست کنیم

 

 

هنوز از راه نرسیده  بررسی کردنش شروع شد پسرم خوش ذوقه دیگه

 

 

 

من عاشقتم و همیشه دوست دارم که برات بهترینا رو بگیرم یکی یه دونم چراغ خونم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نوید
2 دی 92 6:51
بی تربیت چرانوشابه میخوری بچه بی ادب..بدوبرو کمربندو بیار تنبیه شی.عاشقتم
maman mahsa
پاسخ
ایناز
2 دی 92 18:20
مبارک باشه عزیزم دوست دارم خوش تیپ
maman mahsa
پاسخ
مامان کیارش
3 دی 92 10:37
یلداتون مبارک
maman mahsa
پاسخ
ممنون عزیزم یلدای شما هم مبارک
مامان الیار
3 دی 92 14:51
مبارکت باشه عزیزم کادو هاتدست مامانی هم درد نکنهمیبوسمتوووون
maman mahsa
پاسخ
ممنون دوست خوبم