نفس مامان و بابا کیارش قشنگمنفس مامان و بابا کیارش قشنگم، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

کیارش شاهزاده خونه ما

تولد یکسالگی وبلاگ پسر نازم

1392/9/30 0:09
نویسنده : maman mahsa
1,173 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز تولد یکسالگی وبلاگ کیارش یکی یه دونه مامانه

اومدم تا تولدش رو به پسر نازم تبریک بگم

 

پسر کوچولوی مامان هنوز به سنی نرسیده که بتونه خودش بیاد و خاطراتش رو اینجا بنویسه

 

من خودم به شخصه خیلی وبلاگ کیارش رو دوست دارم و زمانی که شروع به نوشتنش کردم خیلی هیجان نوشتن و ثبت کردن خاطراتش رو داشتم تا الان که خوب پیش رفته و امیدوارم که همیشه همچنان پیشرفت خوبی داشته باشه

 

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩  ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩  ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩ 

  

 

...دوستای خوب مجازیمون امروز که تولد وبلاگ کیارش جونه، خوبه که بهتون بگم هدفم از وبلاگ زدن کیارش فقط و فقط ثبت خاطرات عسلم پسر یکی یه دونم  هستش

...نه اینکه نظرات شما برام مهم نباشه ولی من با این هدف وب زدم...

 

توی این یکسال با عزیزایی دوست شدم که برای من بهترین بودن

خیلی چیزا ازتون یاد گرفتم خیلی به تجاربم اضافه شد

به نظر خودم خیلی با یکسال پیشم فرق کردم

خیلی از شماها با نظراتتون بهم انرژی مثبت میدیم، خیلیاتون مثل خواهر و برادر برام عزیزین

با نارحتیتون نارحت ناراحت و با خوشیهاتون خوشحال لبخند میشم

باور کنین از صمیم قلبم این رو میگم دوستون دارم خیلی زیاد

امیدوارم روزی برسه که بتونم تک تکتون رو توی دنیای واقعی ببینم

خیلی خیلی دوستون دارمماچقلب

 

 

دلقک کوچولوی خودمی 

 

 

عاشقتمممممممم پیکاسووووووو کوچولو

 

 

قوبون نگاه مبهوتتماچ

 

 

فوتبالیست مامان

 

 

والیبالیست کوچولوی حرفه ای

 

 

دوست دااااااارم نفس * زنـــدگی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

الهه
30 آذر 92 8:06
چه سخاوتمند است پاییز که شکوه بلندترین شبش را عاشقانه پیشکش تولد زمستان کرد زمستانتان سفید و سلامت یلدا مبارک
maman mahsa
پاسخ
ممنون عزیزم یلدا بر شما هم مبارک
فرناز خاله آرسن جون
30 آذر 92 14:23
یلداست بگذاریم هر چه تاریکی هست هرچه سرما و خستگی هست تا سحر از وجودمان رخت بربندد امشب بیداری را پاس داریم تا فردایی روشن راهی دراز باقیست شب یلدا مبارک!
maman mahsa
پاسخ
ممنون عزیزم یلدا برشما هم مبارک
ایناز
30 آذر 92 15:02
سلام منم تبریک میگم 1سالگی وبلاگ شاهزاده خوشگلمونو وبلندترین شب سال شب یلدا رو به شما بهترینتبریک میگمهمیشه شادباشین
maman mahsa
پاسخ
ممنون عزیزم یلدای شما هم مبارک و امیدوارم همه شباتون مثل شب یلدا نیک باشه
نیلوفر
30 آذر 92 17:17
روزاتون به سپیدی و زیبایی برف و کانون زندگیتون به گرمای آفتاب تابیده بر برف های زمستانی هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها یلدایتان رویایی…روزهایتان پر فروغ،شبهایتان ستاره باران!
maman mahsa
پاسخ
ممنون دوست خوبم یلدای شما هم مبارک شب خوبی داشته باشین
نوید
2 دی 92 6:53
بی تربییتا مگه خونه جای توپ بازیه؟
maman mahsa
پاسخ
فاطی
23 دی 93 7:16
سلام...چقد پسرتون نازه...ایشالا صدساله بشه...فقط چجوری قالب وبلاگ رو با عکسای خودش درس کردین؟؟؟ میشه پایین کامنتم پاسخ ندید؟؟؟ بیاین وبم و بهم کامنت بزارین و توضیح بدین؟؟؟؟ ممنون میشم
فروش کارهای نمدی
26 بهمن 93 16:40
سلام دوست عزیز من تزیینات نمدی اتاق کودک انجام میدم ازجمله گیفت تولد و سیسمونی، حلقه روی در، ریسه اسم و.. با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا خوشحال میشم برای کودک دلبندتون کاری انجام بدم اینم آدرس وبلاگمه www.arzankade.blogsky.com